Rökelser

Jag är galen i rökelser.
Speciellt Nag champa.
Den är ganska tung men den luktar gott.
Och den följde förstås med hem.
 Tillsammans med fotlänkar, det är ett måste.

Igår kväll gick jag runt här hemma i ett moln av nag champa.
Packade upp, lyssnade på musik och smälte allt som har varit dom sista dagarna.
Och bara andades nöjt på något sätt.

Nu, jobba lite!
Kram Hannis

Ps. Anna.S, så glad att du har haft en bra resa.
Kan tänka mig att det är mycket att smälta.
Brukar bli trött av allt man ser när man är på resa.
Kramen 

16 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Härlig bild på rökelsen, när man ser röken. Ha en fin dag Kram Pernilla

Hemma på Sjuan sa...

Härligt med rökelse. Kanske jag skulle behöva för att lugna ner mig lite nu i stimmet ;)
Vilket underbart bröllop du varit på, kram Suss

VisaLiza sa...

Rökelse och fotlänkar var så jag för femton år sedan. Undrar så vart mina fotlänkar tog vägen? Fotlänkar och sommar hör ju verkligen ihop så jag måste nog leta upp dem. Önskar dig en härlig start på veckan. Kramar Liza

Melody and M.E sa...

Fina foton du bjuder på som vanligt!
Någon rökelse blir det inte här, mannen säger sig vara allergisk mot starka dofter!
Visst kan du sätta jordgubbsplantor nu!
Även om du inte får så många bär i år, så hinner det bli många bär till nästa sommar!
Kram M.E

Vitt hus med svarta knutar sa...

Nag Champa doftar verkligen gott, tyvärr har några i omgivningen konstaterats ha astma, så jag har slutat att använda rökelse...det är vackert och rogivande att se röken som skriver hemliga budskap i luften.
Kram,
Regina

choicesbyannie sa...

Fantastiskt med rökelser, har inte haft några hemma på flera år dock, har nog glömt. Tack för att du påminner, ska genast inhandlas;)

Du vilket fantastiskt bröllop, vilka bilder... tappar ord fullkomligt.

Mina växter verkar må bra, men kanske inte bästa läget att flytta på växter i blom under stekande sol. De ser allt lite hängiga ut men vi får se. Det där mer marktäckare är lite svårt, jag letar själv efter den perfekta marktäckaren en som sprider sig fort, är låg men dekorativ. Hm får nog ta en tripp till trädgårdshandlarn snart.

Önskar dig en fantastisk dag
Kram
Annie

Jennica... sa...

Rökelse....det låter så mystiskt på nåt sätt... :) Har faktiskt aldrig testat det...får jag kanske göra...

Och TACK för kramen! Du är för söt!

Kram Jennica

Kia sa...

Verkar mysigt men det funkar inte för mig. Får ont i huvet av sånt. Skulle aldrig kunna jobba i en parfymbutik, tvålaffär eller liknande.

Jag går på semester efter midsommar. Samma för dig antar jag. Inte långt kvar!! Tjejerna slutar skolan nästa vecka. Det går så himla fort.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Le petit jardin sa...

Nag champa är en av mina absoluta favoriter därhemma....en underbar doft!!

Vilken härlig resa du fick, med vackert bröllop, fest, glitter glamour och en släng av barcelona.
Coolt!!

Kram Kajsa

Helén i Vilrummet sa...

Nag Champa - rökelsernas rökelse enligt mig! Doftar så gott!
Kram Helén

MammaElva sa...

Oj, känner att jag helt missat det där med rökelse... har aldrig testat! Men fotlänkar däremot är min grej. Är egentligen inte så mycket för smycken (älskar att äga dem men inte bära dem) men armband och fotlänkar är så fint!

Och wow, vilka fantastiska bilder du bjuder på från resan och bröllopet :)

Kram Elin

Arja sa...

Halloj!
Välkommen hem, spännande bröllop du varit på och vilka ljuvliga bilder ♥
Fina bilder på dina senaste inköp oxå, gillar den nakna Qvinnan :O) har du gjort den själv?
Njut Kvällen kram Arja

Mamma C sa...

Ja fotlänk är ett måste på sommaren för mig. Rökelse har jag alltid haft lite svårt för. Får ont i huvudet tycker jag.
Kram Mamma C

Home2tiny sa...

Ljuvliga bilder från bröllopet. Rökelser har jag aldrig haft, däremot doftljus står det på varje, hylla, bord o bänk o sprider sina härliga dofter. Kramisar Tina

Anna S sa...

Åh, rökelser älskar jag också. Nag Champa är även den en favorit hos mej sedan många år. Jag köper en laddning ny rökelse någon gång emellanåt så att jag har. Speciellt bra att tända när jag inte mår helt bra.Eller när jag mår bra också.
Gillar även Sandalwood och en som heter Divine men den sista är lite parfymig i doften.

Tack! Jag är också glad över att resan gick så bra. :-) Fortfarande helt slut efter många dagars sovande och vilande. Får försöka att se det som att jag klarat av något stort.Paris var ganska hektiskt, men även fint.

Kram härifrån!

Maria - Snickaregården sa...

Älskar rökelser men mannen får ont i huvudet. Så njut åt mig med ;)
Fotlänkar är ett måste.

Kram Maria