Nu snackar vi brallor...

Närmare bestämt haremsbyxor.
Ett av de skönaste plagg som finns.
Funkar på stan , i odlingslotten till bara fötter eller på grillkvällen.
Det eller långa kjolar har blivit mina återkommande sommarfavoriter.
Älskart!



Skönt att byta ut arbetskläderna mot det här när jag kommer hem.
Så får man in lite färg också.
Det kan jag ha på byxor men inte på toppar av någon anledning.

Har ni favoritkläder som är förknippade med sommar?
Sånt som kommer fram nu och åker undan till hösten?
Kram Hannis

Ps. Anna.S, du har rätt i att man blir på något sätt
klarare i såna miljöer. Jag tror att det är lugnet
som gör det. Man hamnar liksom i nuet=))
Kul att du också känner skaparglädje!
Kramen

19 kommentarer:

Ellinor sa...

Jag har några slags yogabyxor i både kort och lång modell och de åker på så fort jag kommer hem! Dina ser ursköna ut!
Och jag vet vad du menar. Fixar inte heller mönstrat på överdelen. Kan inte heller förklara det.
Ha en härlig onsdag!
Kram
Ellinor

Flower of Fame sa...

Så fina byxor! Jag älskar linnen på sommaren. Det är mina favoriter. Ha en fin dag Kram Pernilla

Choices by Annie sa...

Så roligt att du har ett inlägg om haremsbyxor idag. Igår satt jag precis och scrollade bland en massa olika härliga haremsbyxor och lade till dem på min "önske" lista. Verkar vara ett härligt plagg.

Önskar dig en fantastisk dag.
Kram
Annie

Ps, nu fungerar det att följa mig på bloglovin igen (om du vill)

Melody and M.E sa...

Här är det färgstarka "pyjamsbyxor" som blivit årets favorit! Annars är min sommarfavorit en stor tunn linnesjal som fungerar till allt och är så skön att svepa om axlarna på kvällarna!
Dina harembyxor är ljuvliga!
kram M.E

Anci sa...

Snyggt ! Och det ser härligt skönt ut också.

Kramar
Anci

HWIT BLOGG sa...

Åh snygga...och sköna! Jag är nog mest en shorts-människa på sommaren, om vädret tillåter!
Önskar dig en skön och solig vecka,
Kram Titti

bara anna sa...

Ärligt talat, haremsbyxor är inget som tilltalar mig. Fint tyg men det där "hänget", nä tack.

Jag gillar kjol på sommaren, särskilt såna där "golfkjolar" med en liten byxa inuti, bekvämt och ingen risk att några trosor syns.

Ha en skön dag!

Anna sa...

Riktigt snygga. Var hittar man sådana?

franmyllan sa...

Snygga! Ser dösköna ut! När jag var 14 åkte familjen på charter till Tunisien och där blev jag förälskad i de klassiska herrbyxorna med grenhäng. Köpte ett par hos en skäddare, bannar mig själv för att jag inte sparat dem. Fast de hade nog inte passat längre...
Kram Sara

Anna S sa...

Kjol och byxkjol är härligt att gå omkring i.Häftiga haremsbyxor! Jag har kjol nästan alltid, långa sådana. Trivs bra i det. På sommaren. Nu när vi var i Paris så hade jag en sjal runt axlarna. Det har jag bara på sommaren. Skyddar mot stark sol på axlarna om jag är ute mycket. Fyndade en grå sjal häromdagen i en vanlig matvarubutik.

Fin onsdag till dej med ytterligare nedräkning mot din ledighet! Kramers

Pemsplatser sa...

Ja men visst är dom såå sköna, dina var dessutom vääldans snygga! Det blir mest korta shorts eller långa kjolar för mig:) Jo, marängerna, jag vispar som bara den i 8 min, sen spritsar ut dom, då behöll dom formen kanonbra! Kram till dig

Le petit jardin sa...

Så fina de ser ut ( fast jag inte är ett fan av haremsbyxor) , gillar verkligen mönstret!! Själv är det flipflopen som kommer fram, ibland blir jag bara så trött att jag jämt går omkring i dem, men de är ju så sköna...och så gillar jag att ha klänning, fast jag inte har så många...men det är skönt...dock inte alltid så praktiskt när det kommer till stora grävprojekt i trädgården och inte vill visa hela rumpan för alla.

är di lott bara en plätt elelr har du något kryp in på den med??

kram Kajsa

Good Enough sa...

Superfina byxor!
Mitt sommarplagg är kanske inte så oväntat - klänning. Älskar klänningar...Gärna i ljusa färger.

Sköt om dig o mys på i dina snygga brallor <3

Kram /M

Jennica... sa...

Coola brallor!! Gillar dem skarpt!

För mig är sommaren klänningar och flip flops....man går så bra med flip flops...semestrigt....man kan liksom inte gå fort i dem, man går långsamt och liksom lyfter inte fötterna ordentligt. Bra semesterskor! De har liksom semesterlunken inbyggda i sig! :)

Kram Jennica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Perfekt och snyggt, såna där byxor ska jag hålla utkik efter.
Kramar/AM

svart vitt och rött sa...

Jättefina!! Gillar!! Jag köpte ett par turkiska byxor i Turkiet... men det är inte fullt lika mycket "häng" på dem :-) Jag var lite tråkigare... svart och vitt :-( Skulle gått på färg ser jag! Ha det gott!

anettan sa...

Vilka fina, Var har du köpt dom? Jag älskar också harem, snyggt och super skönt. Kram Anette

Team Åsgård sa...

Härliga färger:) Nja, mina favoriter växlar. Jag köpte världens skönaste t-shirt förra året som blev en favorit men den har fått fötter och försvunnit.
Kram!

Arja sa...

Halloj!
Åh, vilka underbara byxor, var har du köpt dom? Älskar allt som sitter löst på sommaren och gärna med mycket färg & former hihi. Har plockat fram sommarkläderna nu, det är så härligt!
Ha d gott kram Arja