Då är det dags att flytta

Jag har bestämt mig för att flytta till en ny blogg.
Varför flytta kanske ni tänker nu?
Den här bloggen startade som en inredningsblogg.
Som handlade om att göra om möbler.
Så ser det inte ut längre.

Med tiden så har bloggen blivit mera av livet i stort.
Det är en salig blandning av allt jag håller på med.
Just Hannis hem stämmer inte riktigt längre.
Och då är det kul med något nytt.

Lite mera skrivande och lite mera av allt annat.
I den nya bloggen är det fortfarande jag, Hannis förstås.
I mitt virrvarr.
Men med ett nytt bloggnamn och en ny adress.
Det finns en risk i att göra det.
Att jag förlorar en del av er som följer mig.

Men om ni är nyfikna eller vill fortsätta att följa mig så gör ni det här

Och som vanligt så önskar jag er mjuka dagar/Kram Hannis

Ps. Anna,S, lyckan i det lilla är det bästa.
Jag avskyr det ständiga jagandet efter mera, eller 
att försöka hitta lyckan utanför sig själv.
Det blir bara fel.

Låter som en fridfull midsommar.
Skrattade gott år att välja kapris framför lördagsgodis=))
Stor kram!




19 kommentarer:

Therese sa...

Jeg flytter med deg! Og jeg tror ikke du kommer til å tape noen lesere. Jeg har også tenkt på det samme og jeg har kjøpt meg ett domene og skal starte på nytt i bloggverden i løpet av sommeren/høsten. Det er en tid for alt :)

Jeg håper du har en myk søndag og en fin ferieuke i vente. Vær snill mot deg selv.

Flower of Fame sa...

Klart jag flyttar med dig! Tycker det är trevligt att läsa om vad du hittar på. Det vill jag inte missa. Ha en mjuk och fin söndag Kram Pernilla

Good Enough sa...

Bra tanke och självklart flyttar jag med dig. Älskar det nya bloggnamnet. Det känns som du på så många sätt. Eftersom jag själv också älskar tidiga mornar signalerar namnet även mjukhet, lugn och harmoni. Precis som du <3 (i alla fall för det mesta, hihi)

Kramen /M

Monkan sa...

Jag kanske kände på mig? Eftersom jag kikade in här just precis idag, efter en rätt lång frånvaro från bloggeriet.

Ja din blogg har ju förändrats men jag hänger nog med till den nya också, det dyker säkert upp ett och annat bra fix-trix även framöver, eller nåt galet som att måla om sprillans ny IKEA-möbel så att den blir gammal :) Och så klart en väldans massa vackra bilder att njuta av.

HWIT BLOGG sa...

Självklart hänger jag med dig till din nya blogg! Spännande!
Kram Titti

Kia sa...

Ja är med! :)

Jag åt rätt mycket jag med. sill, potatis, paj, ost o kex, bröd, grillat, sallad, vitlökspotatis med goda såser till. Man kan ju inte sluta.... Blev rabarberpaj hos oss med från min odling.

Kram Kia

Mamma C sa...

Du verkar ha haft en skön och härlig midsommar. Klart jag hänger på din flytt. Vill inte tappa bort min bästisblogg.
Kram Mamma C

a kitchen in the country sa...

Självklart hänger jag med till din nya vrå kära Hannis. Fattas bara annat.♥

Varm Kram
Charlie (dvs Lotta som också har påbörjat ett nytt bloggäventyr efter min paus)

Villa Ell sa...

Lycka till med flytten...
Kram Sandra

Helén i Vilrummet sa...

Jag hänger givetvis med! Och namnet är ju så passande, för tidiga mornar är just vad du har :-)
Kram Helén

svart vitt och rött sa...

Så kul! Klart jag hänger med! Just tell me where and when and I will be there :-) Ha det gott!

Choices by Annie sa...

Ibland kan en flytt vara bra. Mina två första flytter var bra, den tredje sådär och sen fjärde katastrof och nu vid den femte flytten försöker jag återhämta mig. Förlorat många, hittat några nya, men allt löser sig tillslut;)
Ser fram emot att kika in i den nya;)
Kram
Annie

åse sa...

Så klart jag följer med till nya bloggen. Kram Åse

Bakom dörr nr. 11 sa...

Lycka till med flytten och jag flyttar självklart med ;)

Kram Pia

En Vacker Vardag ♥ sa...

Jag tittar inte in så ofta men självklart flyttar jag med :)

Kram Lotta

Becka sa...

Så himlans fin bild!

HD Wallpaper sa...

Wow ! Very nice,,,i really like it..

kristen stewart hot sa...

Oh! that was a cool post.I like it.

Uouo Uo sa...

great work

تصميم مواقع




amazing

شركة تنظيف بالرياض




good job Beautiful! :)

حراج السيارات