Fortsätter med lyxproblem

Jag ska på en resa idag.
En kick off med jobbet.
Förra året hamnade vi i Köpenhamn, vart vi hamnar i år vet jag inte än.
Hur som helst så uppstår det behagliga lyxproblem...
Som vad ska jag ha på mig och med mig!
Så jag packar och packar upp.



Så måste man ju matcha förstås.
Guldsmycken kräver guldbrillor och silversmycken kräver silverbrillor.

Nu kan det ju vara så att vi hamnar vart som helst.
Ett bootcamp i Vitryssland, vad vet jag.
Eller på ett café i Flen.
Spelar ingen roll, jag har alltid kul med mina kollegor.
Men det blir tyst här ett par dagar.
Jag hoppas att ni alla får en fin helg!
Kram Hannis

Ps. Anna,S, lät inte ett dugg konstigt att ha den hängandes över en stol. 
Det skulle kunna vara riktigt coolt!
Så hoppas jag att du får en extra bra helg.
Kramen

20 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så kul med en resa, Ha så trevligt! Du får berätta sedan var ni åkte. Ha det fint Kram Pernilla

Arja sa...

Halloj Hannis!
Förstår dit I-landsproblem hihi. Njut av resan, spännande att höra vad det blev :O)
Kram kram Arja

Ellinor sa...

Waahaooo, vilka snygga boots!
Ha det riktigt trevligt på resan. De bootsen måste ju passa överallt!
Kramen
Ellinor

Kia sa...

Hoppas du löser dina stora I-landsproblem och får en toppen helg!

Kram Kia

Home2tiny sa...

Roliga lyxproblem som jag känner väl igen.....Ha en toppenhelg o hoppas solen skiner på dig. Kramisar Tina

Villa Freja sa...

Ha en trevlig och rolig kick off. Kram.

Rosa i huset i vitt sa...

ha en trevlig helg
kram Rosa

Fröken Grön sa...

Hoppas ni hamnar i Skåne, för här är vädret alldeles strålande idag!
Ha en trevlig helg!
/Anna-Karin

bara anna sa...

Önskar dig en riktigt mysig tripp med kollegorna, alltid kul med sånt där...
Kram

Mamma C sa...

Ha det så toppenkul nu och hoppas att du får sol där du hamnar.
Kram Mamma C

choicesbyannie sa...

Så spännande;) Hoppas ni befinner er på ett fantastiskt ställe.
Kram
Annie

Anna S sa...

Åh, hoppas att du har det bra på er resa! Gillar också sådana behagliga problem eller lyxproblem. :-) Något att bry huvudet och känslorna med som inte är alltför tungt.
Jag håller på och förbereder mej på min resa som är om lite mer än en vecka. Nu ska allt vara ordnat med biljetter, hotell, pass osv. Bara kvar att gå till frissan som är ganska behövligt just nu.

Solen skiner här idag och jag har inga måsten i helgen utan tar den som den kommer. Blir ev loppis nån dag , i stan.

Hoppas att du har det toppenbra på resan! Kramers Anna S

Monkan sa...

Ska bli spännande att få höra vad det blev för destination och aktiviteter. En sak är i alla fall säker, med den packningen är du redo för allt! Grym helgardering där med brillorna! :) Och det blir kanske Norge, med 17:e maj-firande :)

Jag står också inför ett tufft problem. Hux flux så är det är vårfest med jobbet nästa vecka, och man har ju inget att ha på sig ;) Lite panikshopping idag och är nu garderad för alla typer av väder. Men sen då, ska man jobba i andra kläder och sen byta om helt, eller t.ex jobba i byxorna och byta om för Party bara upptill? Ja som sagt, äkta lyxproblem :)

VisaLiza sa...

Önskar dig en riktigt härlig resa! Kramar Liza

Maria O sa...

Så mycket fint du packar! Och att du har det bra på resan förstår jag av bilderna på Instagram ;)
Kram Maria

åse sa...

Spännande, hoppas det blev en alldeles underbar resa. Kram Åse

tinajo sa...

Låter jättekul - enjoy! :-)

Le petit jardin sa...

va roligt med en överrasknings resa...och visst hade du ett angenämt problem.

Hoppas du har det riktigt skoj, vart du nu än landade

kram Kajsa

Nyanser av vitt sa...

Hannis,
Så vackert du skriver om "din" pappa här nedan.
Hoppas att du har haft en fin resa. Spännande!
Sköt om dig
Kram Agneta

Johanna Stålros sa...

Hoppas ni har det superbra;) Kramar