Små, små dockhuvuden...

Det är länge sen jag var på den där auktionssajten ni vet.
Men så kikade jag in en dag och vad skådade mitt öga?!
Små, små väldigt gamla dockhuvuden...
Jag högg som en kobra!
Eller det är väl kanske en aning dramatisk skildring eftersom att jag 
var den enda som bjöd på just den auktionen. Konstigt tänker jag.
Men för några tior ink porto blev dom mina.
Och ligger ihop med vallmo på ett fat.

Gudomligt söta!
Någon gång i mitt liv ska jag gå i analys och lära mig vad den 
här fascinationen står för. Just huvuden fastnar jag för jämt.

Måndag, en bra sån till er/Kram Hannis

12 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Lite rolig passion du har. Söta är de små huvudena. Passar bra med vallmon.ha en fin dag Kram Pernilla

Hemma på Sjuan sa...

Vilka söta små huvuden!
Ha en bra start på veckan vännen, kram Suss

choicesbyannie.se sa...

Så söta huvuden, ibland är den där auktionsajten ett bra fyndställe.

Önskar dig en fantastisk start på veckan
Kram
Annie

Rost och rädisor sa...

Jättesött! Hade jag sett den auktionen hade du fått konkurrens :)

Kramen
/Anette

Jennica... sa...

En fin dag till dig med kära du!
Kramisar!

Rosa i huset i vitt sa...

så fint stilleben
kram Rosa

Le petit jardin sa...

Fint!

Gillade ditt inlägg om rutiner, att få vakna och starta dagen på ett bra sätt, lugn och fint. Det låter skönt

kram Kajsa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tur att vi inte är på samma auktion, jag hade budat direkt. Jättesöta!
Kramar/AM

franmyllan sa...

Supersöta! Behovet ska kanske inte analyseras ändå, hihi ;)
Kram Sara

Helén i Vilrummet sa...

Strunt i analysen. Vill du gilla huvuden så go ahead! Riktigt söta var de, de där små huvudena.
Kram Helén

Queen of Kammebornia sa...

Jag förstår din fascination så väl. Underbara! Varm kram!

Anna S sa...

Såna fynd! Jag vågar aldrig buda på såna sidor för jag tror prompt att någon alltid kommer bjuda över när jag minst anar det. Verkligen kul att komma över såna udda, fina saker som dockhuvudena! Kan förstå din fascination för huvuden.konstgjorda kroppsdelar samlar jag på har jag märkt.

Jag stängde ner datorn i några dagar men fick för stor abstinens, hemsk ångest när jag inte hade den att avleda med. Känns fint att vara tillbaka.

Önskar dej den bästa tisdag du kan ha. Kramers!