Rörelse

Temat på fotoutmaningen är rörelse.
Jag har inte riktigt varit med i matchen den här veckan.
Såna där vardagsmåsten har fått tagit plats.
Så jag tar den enkla vägen.
Det får bli ångan från det varma vattnet och bubblorna i mitt  morgonte.
 Tillsammans med honungen.
Ett försök till rörelse.

För att se flera fina bidrag så klickar ni här och här

Nu, Vasaloppet.
Från soffan alltså.
Med bananpannkakor och färskpressad juice!
Härlig söndag till er.
Kram Hannis

Ps. Anna.S, hoppas du hade en skön lördag.
Här skulle det behövas göra en sån där riktig storstädning.
Men jag väntar ett tag=))
Känns som att jag blundar för det tills solen skiner.
Kramen

30 kommentarer:

åse sa...

Jag kör också vasaloppet från soffan, känns som en bra aktivitet denna söndag som hos oss i skåneland är väldigt grå och ruggig. Kram till dig

LissenTo sa...

Ibland är det dom små rörelserna man behöver mest. ska strax äta långsam frukost, bästa jag vet.

Ha en fin dag. // Kram Lissen

Maria O sa...

De där vardagsmåstena kan man inte alltid göra så mycket åt. Jag var själv ytterst nära att stå där utan en bild till temat just på grund av de där måstena men räddades i sista stund av Kristina. Gillar dina bilder, som vanligt ;)
Kram Maria

Melody and M.E sa...

Vackra foton du bjuder på som vanligt!
I dag står jag utan bild till temat. Hade tänkt fånga en rörelse igår, men tjock dimma drog in över sydkusten och suddade ut mina planer.
Kanske lyckas fånga något idag!
Här blir det långpromenad i stället för skidåkning.
Kram M.E

Flower of Fame sa...

Mjuka fina rörelsebilder. Man ska ju göra detta för att det är kul inte stressa. Tycker du har lyckats hur bra som helst. Ha en fin söndag Kram Pernilla

Le petit jardin sa...

Du verkar ha haft en skön vardag, bara det är underbart

Kram Kajsa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fint, du är bra på och komma på vilka bilder som passar till orden i fotoutmaningen. Blir väl lite vasalopp här också, eller inte.
Kramar/AM

tinajo sa...

Har några jag känner som åker Vasaloppet - kul! :-)

bara anna sa...

Här är det med Vasaloppet som gäller, nja, inte så mycket för min del men mannen tittar förstås. Han har åkt där själv några gånger...
Kram

Karin sa...

The med honung är så gott, fint fotat. Här är det också Vasalopp från soffan med lång frukost som gäller. Trevlig söndag Karin

Arja sa...

Halloj!
Låter som en mysig söndag :O)
En kopp the får det bli ikväll för min del, fina bilder :O)
Ha d gott kram Arja

Lena sa...

Vilka fina och harmoniska bilder. Du får så fint ljus i alla dina bilder.
Trevlig söndag!
Kram Lena

Dnyahuset.blogspot.se sa...

Så vackra bilder! Jag ska snart ta tjuren vid hornen och söndagsstöda. Sååååå skönt när det är färdigt.

franmyllan sa...

Fantastiska bilder som vanligt! Rörelse är nog en av de svåraste teman att fånga på bild, du gjorde det bra tycker jag :)
Ha en fortsatt mysig söndag!
Kram Sara

Kristina Jönsson sa...

Hua mig för storstädning, nej vänta med det. Det är jobbigt nog att kämpa på med vasaloppet........
Det ser så gott ut med te med honung. Jag provar ibland men tycker att det blir för sött. Har du ngt gott tetips att bjuda på.
Stor kram vännen.

Scaniatjejen sa...

Fina bilder på en rätt behaglig rörelse!=)

Änglarnas hus sa...

Vilka vackra bilder!! Ett bra sätt att tolka bildutmaningen tycker jag..behöver inte alltid var något stort.
Kram Sanne

Helén i Vilrummet sa...

Bananpannkakor! Hur gott lät inte det??!!
Jag hoppas du har det skönt i soffan.
Kram Helén

Kia sa...

Vi såg dom gå i mål när vi satt på grillen med "nyttig" lunch efter handbollen.
Ha en skön söndag!
Kram Kia

HWIT BLOGG sa...

Åhhh dina bilder...helt underbara!
Alltid lika kul att kika in till dig!
Ha en skön söndag...
Kram Titti

Choices by Annie sa...

Ibland måste vardagsmåsten få ta plats, tror man mår bäst då.
Hoppas du haft en härlig söndag
Kram
Annie

Mamma C sa...

Här har man legat i soffan och sett på Vasaloppet också. Bananpannkakor får det bli i morgon efter träningen.
Kram Mamma C

Home2tiny sa...

Soffhäng låter som en skön söndagsaktivitet....Ljuvliga bilder vännen. Kramisar Tina

Huset på Backavägen sa...

Verkligen fina rörelsebilder! Nu är härliga mars här med sååå mycket mer ljus, det är underbart!
Må så gott, kram Anki

En Vacker Vardag ♥ sa...

Hoppas du haft en skön dag!! Och det är så underbart med ljuset som återvänder.

Ha en fin vecka!!
Kram Lotta

mittilivetochjag sa...

Allt som har med té att göra är vackert för mig! :-)
<3

Bara Sara sa...

Vacker färg på ditt te och jag hoppas du haft en skön dag framför vasaloppet och pannkakorna! Kram Sara

dammråttor och rabarber sa...

Vackert o rogivande.
Kram Lisa

Anna Vibeke sa...

Hvor er det fine billeder du har på din blog, du har en meget fin sans for det smukke.
Mange have hilsner
Anna Vibeke

Pemsplatser sa...

Åå så fina bilder <3 Kram