Klädställning

Det där med klädställningen...
Som jag har letat rör och jämfört priser.
För att göra den som jag ville göra så skulle jag få betala nästan 2000:-
För mig är det inte ett diy-projekt.
För det ska bli billigare och här blev det tvärtom.
Så jag köpte en vanlig, enkel för 99:- istället.
Som får duga tills jag trillar över rör.
 Känns som att den här tar mindre plats än den svarta.

När jag tittar på det grå så blir jag sugen på att ta in grått igen.
Det där matta grå, med lite nyanser i.
Men det får bli en senare fråga.
Nu ska jag först göra klart soffskrutten.

I eftermiddag ska jag gå och titta "Come together"
Beatleshyllningen som ska vara något alldeles extra.
Med flygande skådespelare, scenkläder som får en att flåsa
och musiken förstås. Sen blir det middag efteråt.
Ser fram emot den här föreställningen.

Hoppas att ni har en bra söndag.
Kram Hannis

Ps. Anna.S. Du har rätt i det där med stillastående energier.
Det gillar jag inte, just för den där kvävs-känslan=))
Hoppas att du har bra dagar!
Kramen


17 kommentarer:

dnyahuset.blogspot.se sa...

Åh, jättesnyggt! Jag gillar det där med en klädställning, men har tyvärr inte plats för någon i vårt skokartongliknande sovrum. Kanske om den vore gjord av tändstickor och passande för husmusen, då...

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra pris, den ser dyrare ut. Det är läckert och ha kläder framme, ska skaffa mig en sån till stugan. Där har vi inte så många garderober.
Låter kul med Beatles, perfekt för en söndag.
Kramar/AM

svart vitt och rött sa...

Snyggt som attan med vit klädställning! Ser läckert ut! Nä, men sjutton vad dyrt med rör! Ha det gott!

Home2tiny sa...

99 kr jisses, den ser bra mycket dyrare ut, snygg o till ett kanonpris är lika med ett kap. Blir lite sugen på en själv. Ha en toppensöndag. Kramisar Tina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Den där klädställningen ser ut att vara ett klart godkänt alternativ tills du hittar det du vill ha. Hoppas eftermiddagen motsvarar dina förväntningar. Det är alltid härligt med musik och show live.
Kram,
Regina

Hanna sa...

snyggt!
Ha en fin söndag
Hanna

franmyllan sa...

Snyggt! Och alldeles lagomt pris ;)
Kram Sara

Choices by Annie sa...

Den där var väl alldeles perfekt. Ibland kan diy bli för dyrt och då måste man bara slänga in handduken och acceptera att köpa är ibland bättre;)

Så härligt det låter med en föreställning, hoppas den fyller dina förväntningar.
och du behöver inte säga hur jag ser fram emot att få se din soffa va;)
Kram
Annie

Villa Freja sa...

Definitivt inget DIY. Men den här blev ju så snygg. Vad fint. Är också så sugen på en klädställning till sovrummet. Sedan vi bytte säng har vi inte längre en sänggavel att hänga kläder på. Kram.

Flower of Fame sa...

Så sobert och fint det blev med en vit ställning. Håller med att det är lite väl dyrt med 2000 kr. Ha en fin dag Kram Pernilla

millandante sa...

SNYGGT!! Fint som bara du kan förvandla en klädställning för 99kr.
Köpte en annan häromdagen... till ett helt annat projekt. Bild kommer framöver;)

KRAM och fin söndag!
Milla

Helén i Vilrummet sa...

Fint! Där kan du hänga alla dina finaste kläder.
Jag hoppas du får en härlig eftermiddag.
Kram Helén

Mamma C sa...

99:- låter helt perfekt i mina öron, och det blev ju bra med. Ha en trevlig söndag med allt du skulle göra.
Kram Mamma C

Fröken Fräken sa...

Jättesnyggt! Och visst är det irriterande när man tänker ut ett DIYprojekt som verkar helt super, men som sedan blir hur dyrt som helst...

Ellinor sa...

Snygg, tycker jag!
Hoppas föreställningen blev precis så bra som du tänkte dig!
Ha en go vecka!
Kram
Ellinor

tinajo sa...

Ja det lät ju lite saftigt - förstår att du valde det billigare alternativet! Hoppas föreställningen var kul! :-)

Kia sa...

toppen! Ja, det faller ju liksom lite när det blir mycket dyrare att göra det själv!

Ha en toppen vecka!
Kram Kia