I min garderob

Temat på fotoutmaningen är: I min garderob.
I en av mina garderober så har jag "bra att ha" hyllor.
Där samlas saker som ska vara kvar eller saker som ska fixas till.
 Där ligger gamla slitna dockorna från loppisar, 
tillsammans med min mormors docka som hon fick av sin morbror.
 Där finns en fjäder i keramik som väntar på att jag ska hitta rätt färg till den.

Där finns också tidningen jag köpte på en loppis i Paris.
Med ett reportage om Edith Piaf.
Minnen i form av saker som jag vill ha kvar men som får vila just nu.
I min garderob alltså.

För att se flera bidrag så klickar ni här och här.

Kram Hannis

19 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Visst är det trevlig att kunna spara saker i sin garderob. Fina bilder. Ha en fin söndag Kram Pernilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är en himla tur att jag inte är med i den utmaningen, har såna där fullknökade garderober. Det blev ju fina foton från din garderob, ser mycket intressant där.
Kramar/AM

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är bra med bra-att-ha hyllor, jag har faktiskt en dubbelgarderob med bara bra-att-ha saker...sen vore det bra-att-ha tid också...för skapandet...
Ha en go söndag!
Kram,
Regina

Hanna sa...

Så söt liten väska.

Ha en bra dag!
Hanna

Maria O sa...

Vilka mysiga saker du har på dina "bra att ha hyllor". Den där fjädern ser spännande ut ;)
Ha en riktigt fin söndag!
Kram Maria

Karin sa...

Vad fiffiga hyllor det känns som att min garderob skulle behöva rensas så jag får rum med en bra att ha hylla. Ha en riktigt fin solig vårdag Karin

VisaLiza sa...

Klokt att ha lite plats för saker som kan vara bra att ha. Med tanke på att din yta på lägenheten inte är så stor kan jag tänka att det inte är helt lätt att prioritera vad som skall få plats och inte. Kramar Liza

~ Eva ~ sa...

Så fint du har i din garderob.
Spännande. Väntande.

Jag ska kika in i min, och spana efter vårskorna...hmm, har visst lite oreda där ;)

Kramen Eva

Anci sa...

Härligt !! Jag skulle också vilja ha ett stort skåp där jag kan samla allt pyssel jag håller på med eller saker till nya idéer.

Kramar
Anci

Arja sa...

Halloj!
Vilka fina ha att bra saker sparade :O)
Ha d gott kram Arja

dammråttor och rabarber sa...

Vackert, på mina hyllor ser det bara rörigt ut. Ha en skön kväll!
Kram Lisa.

Kia sa...

Bra med en bra att ha garderob!
Skulle man ha.

Hoppas du fick en bra dag i Stockholm. Vi har fixat ute i det härliga vårvädret.

Kram Kia

Mamma C sa...

En fin bra att ha hylla du hade.
Kram Mamma C

Melody and M.E sa...

Jag har också några sådana där hyllor i en av mina garderober, men de måste nog städas först innan de kan förevisas i någon fotoutmaning.
Vackara foton har du som alltid.
Kram M.E

åse sa...

Vilka härliga saker du har på dina hyllor, jag gillar bra att ha saker. de ska bara finnas där. Kram Åse

åse sa...

Vilka härliga saker du har på dina hyllor, jag gillar bra att ha saker. de ska bara finnas där. Kram Åse

Hemma på Sjuan sa...

Vad mycket fina saker du har i din bra att ha-garderob! Här åker det mesta sånt ner i källaren och glöms bort... Kram Suss

Good Enough sa...

Vilken liten (eller stor) skatt-gömma du har! Helt fantastiskt.

Kramen /M

Helén i Vilrummet sa...

Du hade lite av varje i din garderob men inte så mycket kläder :-). Men dom har du ju på dina fina klädställning.
Kram Helén