Eddie och barnen på Bristol Academy

Känner ni till dom?
Om inte så kan man läsa mera här och följa deras vardag.
Jag har köpt ett armband.
Ett armband som är gjort för att stötta barnen.
Ett armband som kostar ungefär lika mycket som en inredningstidning.
Och en chokladkaka till.
100:-
En summa som verkligen inte betyder något när man köper en tidning.
Men om man köper ett armband så betyder det enormt mycket!
Om ni vill stötta dom med en hundring så gå in på deras sida och läs.
 Jag bär det med mitt buddha-armband.
För jag är så flummig att jag tror på att skicka kraft också.

Hard work pays.
För Eddie och barnen.

Och så önskar jag er alla en fin lördag!
Kram Hannis
Ps. Anna.S, till dig önskar jag en mjuk och fin helg!
Kramen Hannis

15 kommentarer:

Anna Svensson sa...

Jag skrev om detta i går, så bra att vi är några stycken som lyfter fram det!
Armbanden är jättefina....
Önskar dig en skön lördag.
Kram
//bara anna

Le petit jardin sa...

Vad fint, det känns bra att stötta och hjälpa till.

Kram Kajsa

Helén i Vilrummet sa...

Vilken fin sak. Ska genast ta mig en titt.
Kram Helen

Bara Sara sa...

Har läst om detta - vilka eldsjälar det finns !! Fint att stötta med ett armband - winwin! Kram Sara

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag hade inte hört talas om detta tidigare. Nu har jag läst i deras blogg, fastnade lite där för det är ett fantastiskt jobb de gör. Fint initiativ av Linnea med armbanden...klart att jag vill bidra...

Kram,
Regina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint bordet blev i förra inlägget, det där extra svarta matchar ju dina svarta möbler perfekt. Lyckat tycker jag!
Fin tanke med armbandet, ska kolla din länk.
Kramar/AM

Flower of Fame sa...

Så fint att man kan stödja med att köpa ett armband. Klokt att skicka kraft med buddhan. Ha en fin lördag. Kram Pernilla

Mamma C sa...

Så vackert, nu ska jag kolla in detta.
Kram mamma C

Anna S sa...

Hej Hannis, en sån bra grej med armbandet och hela dess upplägg!

Jag tror också på att skicka kraft och olika tankar. Inte så konstigt om man tänker på hur märkligt det är att vi bor på denna planet tänker jag. Det förbryllar mej massor just nu. Kanske nån typ av fyrtioårskris nåt år för tidigt. Men jag stoppar tankarna innan jag snurrar iväg för långt ut i etern.

Idag har jag träffat vännen och vi åt soppa på ett favoritfik. Sen, när jag trodde att jag skulle vara tvungen att ta taxi hem dök en annan vän upp bakom mej i mataffärskön och drog hem mina varor. Sen kom hon hit och vi snackade en massa om högt och lågt och sörplade på espresso. En riktigt fin vän. En bra dag.

Kram till dej och god fortsättning på helgen!

Tatjanis sa...

Nya armband på väg in alltså. Stort. Inspirerande. Verkligt. Framför allt verkligt.

Får jag mycket att fundera på!

Tack Hannis, för att du visade mig vägen till att få hjälpa en smula.

Ha en fin kväll!!

Kramis / Tatjanis

svart vitt och rött sa...

Jag har hört talas om det... En bra sak! Vilken härlig utflykt ni ska göra på lovet! I inredningsväg är absolut Illums Bolighus värt att kika in på, men jag måste nog säga att det inte riktigt var den där WOW-faktorn på centret förutom då just butiken jag nämnde :-) För att vara så stort som jag läst så fanns det mest klädbutiker. En sak som gjorde mig lite besviken var att flera kedjor hade butik på fler plan och det gjorde att utbudet inte riktigt blev så stort som jag hade hoppats. Hoppas att jag inte grusar dina förhoppningar. Ha det gott!

Choices by Annie sa...

Så fint. Känns bra att göra bra saker.
Kram
Annie

Choices by Annie sa...

Så fint. Känns bra att göra bra saker.
Kram
Annie

Good Enough sa...

Fint! Tror på din ide' om att skicka kraft. Både med armband, själ och tanke. Ska absolut titta in på sidan.

Stor kram /M

Eddie och barnen på Bristol Academy sa...

TusenTusen Tack för din hjälp att visa att våra barn faktiskt finns... Kram Anna