DIY

Temat på fotoutmaningen är diy.
Jag tänkte först visa er köksbordet.
Eftersom att det är det pyssel jag är mest nöjd med hittills 2014.
Men så gjorde jag ett armband till mamma.
I läder, kedja och lindade in en buddha i det.
Så det får bli mitt bidrag idag.

För att se flera fina bidrag så klickar ni här

Och det där med klädställning...
När jag hade kollat upp priser och olika möjligheter så
visade det sig att det blev dyrare att göra än att köpa.
Bakvänt i min värld så jag funderar vidare.

Kramen Hannis

Ps, Anna.S, jag är grymt avis på din klädställning.
Är det den jag tror så är det dregelfaktor=))
Hoppas att du har bra dagar/Kramen

19 kommentarer:

Arja sa...

Halloj Hannis!
Vilket ljuvligt armband din mamma får ♥
Ha d gott kram Arja

Flower of Fame sa...

Armbandet är bara så fint. I like! Fiffigt med kedjan inuti. Ha en fin dag kram Pernilla

Hemma på Sjuan sa...

Vilket fint armband! Vad duktig du är som pysslar med så mycket jämt, kram Suss

bara anna sa...

Superfint!
Har du lärt dig själv eller har du gått kurs?

Ha en fin dag!

Karin sa...

Vilken fin present att ge bort, alltid trevligt att göra och få egengjorda små presenter. HA en fin dag Karin

Choices by Annie sa...

Verkligen ett fint armband. Din mor måste ha blivit glad.
Kram
Annie

Jennica... sa...

Så fint!! Jag måste fråga...hur har du gjort med låset? Är det ett vanligt karbinlås eller har du något annat lås? Jag tycker oftast det är allra svårast, att få till låset bra. Gör man ett "traditionellt" pärlarmband så är det ju lätt att sätta dit ett karbinlås, men om man börjar jobba med andra material som läder, band, tråd osv så tycker jag alltid att låset är det knepiga. Om man inte använder gummiband såklart! :)
Kram Jennica

Le petit jardin sa...

Tror din mamma blir riktigt glad, fint armband. Buddhan gör sig riktigt bra där och skönt att bära med sig.

kram kajsa

Pia sa...

Wow vilket läckert armband! Tänk vad lycklig din mamma blev när hon fick det.
Önskar dig en finfin dag!
Kramen

Melody and M.E sa...

Är det någon som kan det där med DIY så är det väl du! Tänk att få ett sådant armband från sin dotter, vilken gåva!
Superfint!
Kram M.E

dammråttor och rabarber sa...

Så snyggt armband! Gillar armband med ngt som hänger o ''dinglar'', perfekt med en buddha.
Kram Lisa

franmyllan sa...

Supersnyggt! Kanonbra present, men så är jag ju en riktig armbandsmänniska :)
Kramen!

Den där Victoria sa...

Vilket underbart armband. Visst är det bakvänt när det är dyrare att göra det själv än att köpa nytt ibland.

Kram Victoria

Pemsplatser sa...

Jättefint armband! Jag gjorde mycket smycken förr men har inte gjort på länge, men det är ju väldigt mysigt att sitta och pyssla med:) Kram till dig

Mamma C sa...

Så snyggt armband, måste din mamma ha blivit superglad åt.
Kram Mamma C

Anna S sa...

Ett sånt jättesnyggt armband du gjort! Verkligen personligt. Jag är nu lite avundsjuk på din mamma i smyg. ;-)
Hon kommer bli verkligen glad för armbandet. Du har talang.

Här är det full rulle. Terapi idag (som var ganska påfrestande, jag måste vara modig) och sedan hastigt sammanträffande med en vän när jag väntade på långfika med en annan vän. Märkligt tycker jag att personer ofta dyker upp när det är läge. Det var välbehövligt att komma ut ur mitt hem och min bubbla lite. Har varit och köpt lite nödvändigheter i affären nu när mörkret föll ikväll. Nu blir det frågesport på datorn. Är lite nördig med sånt.

Kramen tillbaks!Önskar dej en fin vecka vad du än har planerat och inte planerat. :-)

Kia sa...

Super snyggt!!

Bra att du har en plan! Brukar bli bättre då. Jag håller fast vid min och ska bättra på den lite också. Lycka till på måndag.

Kram Kia

Fröken Foto sa...

superfint!!!

kram kram Malin

Helén i Vilrummet sa...

Oj så fint! Ett sånt skulle jag också kunna tänka mig. Tar du beställning?
Kram Helén