Avlastningsbord klart

Nu så, är "avlastningsbordet" klart.
Målat med en mix av ättika, svart färg och lite annan bets.
Och jag har äntligen fått en liiiten plats att ställa saker på.
Så jag är nöjd!
 Här får dom samsas, buddha, kranium och lite böcker som jag tycker om.


Det räcker liksom för mig.

Jag har haft en märklig helg.
På flera sätt. 
Men jag tänker att jag får inte mer än jag klarar av.
Och vid det här laget så klarar jag ganska mycket.
Det blir inte samma stormar i livet längre.
Det känns bra att starta veckan med dom tankarna.

Fin måndag till er/Kram Hannis
Ps. Anna.S, hur har din helg varit?
Kramen

20 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så fint det blev när det blev färdigt. Kul att du fick en plats att ställa fina saker på. Ha en fin dag Kram Pernilla

Ellinor sa...

Snyggt!! Och som du sa, perfekt på en liten yta!
Skönt att du ändå kan starta måndagen med en lugn tanke även om helgen blev konstig. Hoppas du få känna dig stark resten av veckan också!
Kram
Ellinor

franmyllan sa...

Oj så bra det blev!
Ha en finfin dag!
Kramis!

svart vitt och rött sa...

Blev superduperfint! Härlig mix av sköna ting dessutom! Ha en go start på veckan!

Le petit jardin sa...

Supersnyggt med en skön balans av saker på och under. perfekt till liten yta

Kram Kajsa

Anna Svensson sa...

Fint!
Önskar dig en bra start på veckan...
Kram
//bara anna

Villa Freja sa...

Det blev verkligen jättefint. Kram.

Den där Victoria sa...

Men åh vilket fint avlastningsbord!!

Kram Victoria

Pemsplatser sa...

Jag förstår att du är nöjd, så himla snyggt blev det! Ha en fin start på veckan. Kram

LissenTo sa...

Personligt bord och gillar verkligen alla dina små spännande detaljer på det. kan inte se mej mätt.

Jo du, mycket som är märkligt. Känner igen det.

Kram du fina

Villa Ell sa...

Så snyggt! Du är riktigt kreativ!
Jag gillar när böcker ligger framme!
Ha en bra dag
kram Sandra

Melody and M.E sa...

Det är inte bara det att du fixar till snygga saker, du tar fina foton på dem också!
Hoppas du får en riktigt bra start på veckan.
Kramisar M.E

Mina drömmars hus sa...

Homemade, bravo. I love.
Så snyggt det blev.
Ha en fin start på denna nya månad och vecka.
Kram
AC

Huset på Backavägen sa...

Jätte jättefint blev det och som sagt återvinning när det är som bäst!
Kram Anki

tinajo sa...

Ser bra ut - hoppas nästa helg blir mer fridfull. :-)

Home2tiny sa...

Så galet snyggt o dina bilder är ljuvliga. Kramisar Tina

Mamma C sa...

Blev jättefin din avlastningsyta. Ha en bra ny vecka.
Kram Mamma C

Bara Sara sa...

Du är så kreativ tjejen! Gillar hur du tar dig an ”råvarorna” och förvandlar dem till till exempel ett litet bord. Fint! Kram Sara

ThereseC sa...

Helt perfekt! Og tenk at du har lagd det selv.

Så godt at du kan møte hverdagen med livsvisdom. Håper denne uka blir bedre for deg. Du er flott!

Kia sa...

Liten och lagom.
Jag är nyfiken på ditt köksbord!!
Är du nöjd?

Kram Kia