Titta ner

Fotoutmaningens tema är titta ner.
Och jag skrev ju om att jag skulle tejpa upp bilder på väggen.
Men först måste dom ligga på golvet och få form.
Formen på hur dom ska sitta uppe på väggen.
Så jag börjar med att titta ner.
På instagrambilder blandat med andra bilder som ska upp.


Som sagt, mitt bidrag till titta ner.
För att se flera bidrag eller delta klickar ni här

En gång i månaden så röstar man vid ett tematillfälle.
Men jag vill poängtera att det inte handlar om en tävling.
Utan det är bara kul och dessutom så får man utmana sig själv lite.
Alla tolkar temat på olika sätt och det är fantastiskt kul att se alla bidrag.
Den som får flest röster väljer tema till nästa månads "röstutmaning"
Rätta mig nu om jag har fel Tatjanis!
Jag har nu fått förmånen att välja tema till vecka 9.
Det blir något att tänka på det!

Kram Hannis
Ps. Anna.S hur har du det?
Hoppas att allt är bra med dig!
Kramen

24 kommentarer:

Good Enough sa...

Att titta ner på något så vackert gör jag gärna. Ska bli väldigt spännande o se det på väggen.

När jag läser titta ner kommer en kär bild upp i minnet. Det är när jag är höggravid med minstingen och jag står i bara underkläder. Hans storasyster stor nedanför den nakna, runda magen riktar upp huvudet och pussar på den. Jag, den enormt lyckliga mamman, tittar ner på det käraste jag har. Det är en minnesbild full av värme och kärlek. Den hade jag haft med i fotoutmaningen. (Ja, det finns på bild tagen av min man, men den stannar i familjealbumet) :-)

Kramen
M

Fröken Foto sa...

Fina bilder att titta ner på! Tusen tack för hjälpen med mina grå bilder, jag har än inte löst det, men är på god väg. Tack snälla!

Ha en fin dag!

Kram kram Malin

Flower of Fame sa...

Så fin bild på titta ner. Det är skoj att leka med sina bilder och sätta upp några. Och inte bara ha alla i cybervärlden. Jag och mannen gjorde en ny tavelvägg i helgen. Skoj. Ha en fin dag Kram Pernilla

Choices by Annie sa...

Så fantastiskt vackert, och så fint det kommer bli på väggen. Härligt bidrag
Kram
Annie

ThereseC sa...

Så god løsning på oppgaven og fine bilder som skal opp på veggen.

Jeg liker bilde av stolen så veldig godt.

Johanna Stålros sa...

Helt rätt att ta vara på dina fina instagramfoton, vacker tolkning av temat oxå! Skriver du ut bilderna själv? Kramar

Villa Freja sa...

Så fin tolkning. Kul att göra ett kollage av fina bilder. Kram.

Le petit jardin sa...

Supertolkning!! Själv hade jag helt glömt bort att et var onsdag och temadags.

Kul med förmånen att välja tema, det ska bli kul

Kram Kajsa

LissenTo sa...

Bästa sättet är att lägga ner bilder/tavlor innan dom ska få upp.

Kommer att bli vackert att se, du visar väl snart :-)

Kram Lissen

På Selmas gata sa...

Vad roligt att få välja tema, det skulle jag älska:) En bra illustration (som alltid) med bilderna du ser nedanför. Jag är lite hopplös på sånt och smackar bara upp dem hursomhelst på väggen istället- tålamod är inte min bästa gren:)
Kramkram

Jennica... sa...

Fantastiskt fint som alltid! Och vad kul och spännande det ska bli att se vad för tema du väljer!
Ha en fortsatt mysig dag,
kram Jennica

Melody and M.E sa...

Grattis till den trevliga vinsten! Ska bli spännande att se vad du väljer för tema!
Nu blev jag också sugen på att skriva ut en massa bilder och sätta upp! Bra idé att lägga ut dem på golvet och ordna dem. Det kommer bli så snyggt på din vägg.
Kram M:E

dammråttor och rabarber sa...

Vilken härlig idé! Tur att vår skrivare är sönder.
Kram Lisa

svart vitt och rött sa...

WOW vad snyggt! Det där kommer att bli kanon! Just nu kan jag inte fokusera på själva bilden... utan bilderna i bilden! Jösses vad fina!! Jag får nog kika in på Instagram :-) Ha det gott!

Enkel stil sa...

Grattis till vinsten. Ska bli spännande att se vad du hittar på. Så fina bilder idag med alla dina fina instagrambilderna. Kram Anita

Karin sa...

Vad kul att se vad du hittar på för utmaning på din vinnarvecka, grattis. Kram Karin

Arja sa...

Halloj Hannis!
Grattis, spännande att se vad du hittar på för utmaning :O)
Så fint med fotovägg, kan man få se det när det är klart? Har själv loppat massa gamla ramar som också är tänkt till en fotovägg så småningom. Blev nyfiken på din variant också.
Ha d gott kram Arja

Fröken Fräken sa...

Ojoj, vid sådana där projekt kan man ju hålla på och flytta runt fotona hur länge som helst innan det blir precis som man vill! Jag ska också ta och titta ner - jag ska sätta igång att spika en massa kabelklamrar så att jag får upp sladdarna lite snyggare. Tråkigt, men det blir bra när jag är klar!

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Halloj vännen!!
Hoppas allt är bra med dig! Här rullar det på i sakta lunk! I morgon blir det skidåkning!
Så härligt med möjligheten att skriva ut bilder! Alla dina vackra bilder i en så fin form! Att hänga bilder och tavlor läcker är otroligt svårt tycker jag. Dessutom så blir allt så snett för mig, jag är toksne på nåt konstigt vis : )
Vi skall investera i en skrivare som oxå kan skriva ut på fotopapper ... längtar..
Kram
PS min skrutta låt åååååå, aaaa wooooow sååååå fiiiiiin då jag visar bilderna på lurvbollen!

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Halloj vännen!!
Hoppas allt är bra med dig! Här rullar det på i sakta lunk! I morgon blir det skidåkning!
Så härligt med möjligheten att skriva ut bilder! Alla dina vackra bilder i en så fin form! Att hänga bilder och tavlor läcker är otroligt svårt tycker jag. Dessutom så blir allt så snett för mig, jag är toksne på nåt konstigt vis : )
Vi skall investera i en skrivare som oxå kan skriva ut på fotopapper ... längtar..
Kram
PS min skrutta låt åååååå, aaaa wooooow sååååå fiiiiiin då jag visar bilderna på lurvbollen!

Hemma på Sjuan sa...

Fin tolkning och så många fina bilder! Jag glömde utmaningen denna veckan... Kram Suss

Maria sa...

Älskar Instagrmbilder! Vet inte vad det är, formatet, filtrena, känslan... nåt är det som är såååå fint!! Kommer att bli en ursnygg vägg.

KRAM

Tatjanis sa...

Finfint o vacket o behagligt ♡ och helt rätt beskrivet om utmaningen!! Alla borde vara med ;-)
Spännande att se vad du väljer för tema....
Stor go kram till dig!!!
/Tatjanis

Borgmästaren sa...

Grattis till vinsten!

Fin tolkning även denna vecka!