Njutarlördag

Ahhh!
Lördag, så skönt.
Jag vaknade alldeles för tidigt men det gör inget för jag sover middag istället.
Just nu väntar jag på att brödet ska jäsa klart.
Något är galet upp och ner när jag bakar bröd tidigt på morgonen.
Men upp och ner på ett härligt sätt.

Så njuter jag av en av de fina tidningar / böcker jag har.
Kinfolk.
Vet inte om man kan kalla en sån här sak för en tidning.
Men det dom bjuder på är oerhört inspirerande.
Och alltid vackra bilder.


Jag ska ta dagen som den kommer.
Lördag, bara att njuta.
Kram Hannis

17 kommentarer:

Mamma C sa...

Så gott med doften av nybakat bröd. Jag ska iväg och träna och en sväng förbi Rusta och köpa mattor. Sedan är det lugn och skön lördag här med.
Kram Mamma C

Johanna sa...

Mums för hembakt bröd!

Önskar dig en alldeles förträfflig lördag! Sova middag låter inte dumt alls;)

Kramar Johanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nybakat bröd på morgonen, det är riktig helglyx, så gott!
Ha en skön lördag
Kramar/AM

dnyahuset.blogspot.se sa...

Låter som den bästa lördag man kan ha!

Flower of Fame sa...

Det tycker jag du ska göra. Det är du värd. Ha en härlig njutarlördag Kram Pernilla

Anonym sa...

Låter som att du har ramlat och slagit dig! Och varför gör du aldrig nybakat bröd när jag hälsar på? Hoppas du får en skön lördag! Kram från syster!

franmyllan sa...

Låter som om du har en alldeles underbar lördag på gång!
Kramis!

Melody and M.E sa...

Här är det också en njutarlördag med nybakat till frukost. Men jag fuskade och gick till surdegsbageriet! Och jag lovar att jag njöt av doften från deras ugn…
Önskar dig en fortsatt fin lördag.
Kram M.E

Arja sa...

Halloj!
Låter gott med nybakat! Njut vidare fina du :O)
Ha d gott kram Arja

Anna S sa...

Härligt! Fin lördag!
Och så vackra bilder.

Kramen till dej

Jennica... sa...

Har en liknande lördag, minus brödbak. Men bara myser, fixar lite här och där, mycket kaffe och tidningar. Har sovit länge och gått powerwalk. Underbara lördag!
Kram!

Villa Freja sa...

Låter som en riktigt bra lördag. Härligt. Kram.

Hanna sa...

Hoppas att du haft en bra dag!
Hanna

Bara Sara sa...

Så har min lördag varit också, tagit det lugnt och vilat huvudet en hel del.. Söndagen blir mer hektisk för oss, vi åker hela högen till Stockholm för vi har lovat makens dotter ett besök på Hollister mitt i Gallerian. Ojojoj… Kram Sara

Bara Sara sa...

Så har min lördag varit också, tagit det lugnt och vilat huvudet en hel del.. Söndagen blir mer hektisk för oss, vi åker hela högen till Stockholm för vi har lovat makens dotter ett besök på Hollister mitt i Gallerian. Ojojoj… Kram Sara

Maria.O sa...

Låter som en riktigt skön lördag. Baka bröd har jag tänkt att göra i morgon och kanske blir det en stunds yoga. Ditt inlägg om 10 minuter inspirerade :)
Kram Maria

Anci sa...

Underbart !
Tidningen är som din blogg då ??!

Ha en lika skön söndag.

Kramar
Anci