Dagens

Temat den här Onsdagen är dagens.
Det skulle ju kunna vara vad som helst egentligen.
Kläder, inredning eller något annat.
Men den här veckan bor jag på jobbet känns det som.
Och eftersom att jag går i profilerade kläder på dagen så slipper ni se det.
Min arbetsklädsel är ganska tråkig...

Dagens blir då det jag använder för att försöka lyfta det där tråkiga.
Dagens lack och dagens smycken.

Lite roligare blir det med bling!

Vill ni se flera fina bidrag eller delta så klickar ni här
Enormt kul och jag ser fram emot nästa veckas bidrag.
För det tror jag blir en riktig utmaning!

Kram så här mitt i veckan//Hannis

19 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Fina bilder på ditt bling, klart man vill piffa till sig. Det gör vardagen roligare. Ha en fin dag Kram Pernilla

Hemma på Sjuan sa...

Fin tolkning och fina bling bling! Viktigt med det där extra i vardagen, kram Suss

Arja sa...

Halloj!
Fina bilder och bling kan man inte leva utan ;O)
Ha d gott kram Arja

Melody and M.E sa...

Vilken bra tolkning av dagens! Sitter själv här och funderar över temat!
Önskar dig en riktigt fin dag!
Kram M.E

LissenTo sa...

Blingfina saker, på en vanlig onsdag, härligt!

Kram Lissen

Johanna Stålros sa...

Inte tråkigt alls- och ha gjort dem själv ger ju extra känsla;) Bär dem med stolthet. Puss

Anna Svensson sa...

Lite bling är aldrig fel.

Roligt att du tror på min ide med fotlänkarna. Ju mer jag tänker på det så är det nog inte så dumt ändå...

Kram
//bara anna

Helenas enkla vardag sa...

Så fint bling! det kan förgylla vilken vardag som helst. I min vardag får jag inte bära ngt bling.
Kram Helena

Le petit jardin sa...

Skönt att du kan förhöja outfiten med lite snyggt bling i allafall.

Kram Kajsa

franmyllan sa...

Mer bling till folket!
Kramis!

Villa Freja sa...

Så fin tolkning. Viktigt att lyfta en trist outfit med inspirerande och glädjande bling. Kram.

Sidse sa...

Fine bling du viser frem. Et fortsæt for mine to seneste nytår har været at være mere feminin. Og det er bl.a. flere smykker, mere sminke og flere kjoler. Og det virker. (c:

dammråttor och rabarber sa...

Bling bling är viktigt, gör en liten gladare i den grå vardagen!
kram Lisa

Pia sa...

Vilka härliga bilder på bling :) Det är ju blinget som gör det där lilla extra!
Hoppas du får en fortsatt mysig kväll!

Anna S sa...

Härligt att göra sej lite fin! Hoppas att du har en bra onsdag. Här är det trött-dag idag, sov tolv timmar inatt, stängde av telefonen och allt för att få vara ifred. Men har hunnit med och orkat några ärenden,loppis-visit, köpa rökelse och varit i järnaffären, samt fikat med en vän på ett ställe med underbar Kaffe Latte. Känns alltid bättre när jag inte varit inne en hel dag med mina egna tankar snurrandes. Lite jämvikt är det bästa för mej. :-)

Kramis!

Tatjanis sa...

Man tager vad man haver :) om det så är till att laga middagen eller förgylla en arbetsdag som verkar längre än vanligt...

Fint armband och bilder och bidrag!! as usual :)

Ja nästa vecka, vet inte riktigt hur jag tänkte, men ja spännande lär det bli :)

Ha en fin kväll!!
Kramis - tatjanis

Karin sa...

Såklart man vill ha lite armband och så och piffa till det med :) Ha det fin Karin

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Snyggt vännen.
Kram Maria

Jennica... sa...

Så fint det blev! Och oj, vad sugen jag blev på att plocka fram mina pärlor.....de ligger fortfarande nerpackade. Hm....det får nog bli så...kanske till helgen....
Kram!