En sån dag...

Igår hade jag en sån skitdag så jag höll på att smälla av.
Men eftersom att inget blir bättre över att älta det så satte jag mig ner 
med en tidning, kaffe och en amaretto. Efter att jag öst ur mig till pärlorna.

Fy fabian alltså. Vissa dagar säger jag bara.
Och när jag är trött blir förstås allting värre.
Ni vet, gruskorn blir till berg.

Så idag tackar jag högre makter att det är två dagar kvar.
Sen är det helg!
Men först ska jag ha en bättre dag än den igår.
Så ska jag kanske köpa en glassmaskin också, en billig rackare!

Kram till er//Hannis
Ps. Anna.S Är du så duktig att du slår in själv!!
Vitt och guld låter fint!
Själv har jag inte tålamod för sånt då det brukar se 
ut som ihop tryckt pappersspill när jag försöker=))
Kramen


16 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Hoppas du får en bättre dag i dag. Ha det så bra Kram Pernilla

Melody and M.E sa...

Det enda positiva med sådana där hopplösa dagar är att nästa dag brukar bli bättre!
Önskar dig en fin dag och stort Tack för alla fina, rara och varma ord du lämnat hos mig!
De värmer!
Kram M.E

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Såna dagar stryker vi, och som du skriver, snart är det helg. Och snart jul, det ska bli otroligt skönt och vara ledig.
Massa kramar
AnnaMaria

Le petit jardin sa...

Gräv en grop i sinnet och stoppa ner den dåliga dagen, idag är en ny underbart fin dag...njut av den och ha så kul om du hittar den billiga rackaren

Kram Kajsa

Kia sa...

Här är det sista dagen idag!! Sen julloooooooovv. Fan vad skönt!

Hoppas du får en bättre dag idag.
Kram Kia

Pemsplatser sa...

Ja ibland har man skitdagar, då är det tur att man har kaffe och amaretto! Jättefin knappstjärna:) Kram

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Hoppas att idag är en bra dag! God Jul & Gott Nytt År! Kram Anna

Angela sa...

Skickar en stor kram och önskar att denna dag blir betydligt bättre <3
kram kram

Anna S sa...

Jobbigt är det med såna dagar. De där när man undrar vad som mer kan gå fel. Hoppas att idag är en bättre dag. Och så skönt att kunna ösa ur sej till vänner som finns där!

Kaffe och Ammarretto for the win.
Jag dricker mycket sällan alkohol men kanske jag skulle köpa hem nån likör att smutta på i jul när syrran kommer.

Fina bilder i ditt inlägg som vanligt!

Stor kram och härlig torsdag till dej!

Villa Freja sa...

Usch för såna dagar. Tur det snart är helg. Kram.

mittilivetochjag sa...

Hoppas att det är bättre nu!
Sådana dagar är så jobbiga men samtidigt är det just de dagarna som gör de andra dagarna så bra! :-)
Kram!

Edith och jag sa...

Sådana där skruttdagar har man ibland. Hoppas att dagen idag varit bättre.
Kram Maria

Hemma på Sjuan sa...

Hoppas denna dagen varit bättre! Vissa dagar ska man helt enkelt hoppa över...
Fin stjärna hos dig, kram Suss

En Vacker Vardag ♥ sa...

När tröttheten kommer i fatt en så brukar även det komma sådana dagar, men det brukar bli bättre när man fått vädra känslorna lite, tur att du har pärlorna!!

Hoppas din dag varit bättre idag!!

Stor varm kram Lotta

Mamma C sa...

Hoppas dagen blev en toppendag. Så nu har du bara en ynka kvar, sedan är det ledigt.
Kram Mamma C

Jennica... sa...

Men usch då....såna dagar är ju bara pest! Tur att de inte är så många....

I morgon är sista arbetsdagen för mig på två veckor! Sååååå sköööönt! :)
Och det är inte ens en riktig arbetsdag, mest bara mys. Min lilla tjej ska följa med eftersom det är julmys på förmiddagen med fika och tomten som kommer (många barn som kommer att följa med). Så, det blir en mysig dag!

Kram!!