Ljusar upp lite

Tänkte att jag skulle ljusa upp tillvaron lite med ännu en ljusslinga.
Glad i hågen öppnar jag kartongen och vad skådar mitt öga?
Jag och mitt usla tålamod ska ställas inför en prövning minsann.
Jag måste alltså montera ihop den själv...

Men fint tror jag att det blir när det är klart!

Tack för alla era fina kommentarer!
Jag är lite gladare idag och då blir det ljusare på en gång.

Kram Hannis
Ps. Anna.S, vad kul att du hängt upp tyg.
Visst är det mysigt=)) Som en egen värld.
Kramen

18 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Vilket pyssel. Det kommer bli jättefint! Ha en fin dag! Kram Pernilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gladare överraskningar finns ju, hoppas du pillar ihop den. Kommer lysa fint.
Kramar
AnnaMaria

Jennica... sa...

Jag vill så gärna ha en sån där ljusslinga! Eller....egentligen flera, det finns många ställen där de skulle passa....mysigt!

Ha en riktigt fint dag!
Kram!

Mina drömmars hus sa...

Åh montering är det värsta jag vet. Allt ska vara fixt och färdigt. Men det går säkert som en dans för dig att montera. Kommer bli mysigt.
Önskar dig en riktigt fin dag
Kram
AC

ida andersson sa...

O den ser jätte fin ut. Men att montera själv... ähh de fixar du.kram

Choices by Annie sa...

Ja usch för montering. Man vill ju att allt ska vara klart direkt liksom. Men det där fixar väl du galant må jag tro.
Har önskat mig en sådan jag med fast nu börjar ögonen falla mot en annan på granit i stället. Får se vad det blir;)

Önskar dig en fin dag
kram
Annie

Kia sa...

:) bara bita ihop och tänka positiva tankar så får du ihop den. Kanske....

Gosigt ni hade det igår.
Kram Kia

Le petit jardin sa...

Oj, vilket litet pyssel du har framför dig, men snyggt det blir det

kram kajsa

Anna S sa...

Hej Hanns, oj, är de inte monterade. Min syster har en sån slinga. Jag har en svart med glödlampor från en annan affär. Hoppas det går bra att sätta ihop slingan utan för mycket bitande i knogarna och pyrande rök ur öronen. ;-) Kanske med lite go musik i bakgrunden och kaffe med Ammaretto?

Ja ,verkligen mysigt med tygväggen!
Känner att jag sover bättre nu då sängen är lite avgränsad. :-) Katten sover finfint med.

Kram på dig, önskar dig en härlig onsdag. Skönt att det känns lite ljusare för dig idag!

Blan betong och gammeldags pioner sa...

halloj...det kommer du att fixa galant...är själv inte född med tålamod...jag vill att allt ska vara klart NU.....o som du skrev i ett tidigare inlägg det där om att inte göra något...man måste tillåta sig ha sådana dagar...det har jag ofta JAG LOVAR....just nu är jag inne i ett flow men det kan dala snabbt!!!! Ha en fin kväll kram från Maja

HönaPöna sa...

Vilken fin... är det rustas, eller någon lite mer exklusiv kanske?!

Mamma C sa...

Jisses, vilket pysslande men blir säkert jättefint.
Kram Mamma C

åse sa...

Blir säkert super fint men vilket pyssel att sätta ihop den. kram

tinajo sa...

Har också tänkt köpa en sådan slinga, men usch - vill helst att den ska vara färdig när jag får den...

Kristina Jönsson sa...

Håller tummarna då då......
Jag blir sugen på var du köpt dessa då jag också är ute efter fina lampor men bara hittar färgade.
Din pälsboll är ju bara för härlig.
Stor kram Kristina

Helén i Vilrummet sa...

Klart du fixar att montera en ljusslinga, du har ju lagt golv!
Så bra att du mår bättre. Man ska lyssna på kroppen och ta en dag eller två off.
Kram Helen

Jennie Bergius - färg och kärlek sa...

Den ser verkligen fin ut, monteringen kommer du att klara toppenbra! :)

<3 Jennie

mittilivetochjag sa...

Tålamod är inget för mig heller. Jag hoppas att du får ihop det.
<3