Ett nytt bord

Det var såhär,
Jag beställde en bricka. Tänkt som frukostbricka till mina frukostar
i sängen. Det jag missade var måtten! Så brickan var lite väl stor...
Men den blev perfekt som ett soffbord.

 I korgarna finns fjärrkontroller och annat tjafs.
Tillsammans med skitiga tofflor.
När man bor litet så måste man tänka litet.
Dom stora möblerna får liksom inte plats.
Och då blir ett brickbord perfekt!

Fin tisdag till er/ Kram Hannis

Ps. Anns.S, så mysigt med syskonen och syskonbarnet.
Det brukar vara en sån där glädje från barn så man blir varm i hjärtat.
Det är härligt!
Sen håller jag med dig om jäsande...Frustrerande minst sagt!
Stor kram till dig

21 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så himla toksnyggt !!! Stannar kvar länge vid dina foton.
Var kommer brickbordet ifrån..
Så snyggt med dom ljusstakarna oxå !

Kramelikram till finaste Hannis

Ninja sa...

Jätte snyggt!
Vart har du köpt brickan? :)

Hemma på Sjuan sa...

Fint brickbord! Passade perfekt där vid soffan, kram Suss

dianasdrömmar sa...

Så himla snyggt , vill ha var köpte du det? kram Diana

Good Enough sa...

Fint! Ibland blir det rätt fast det blir fel. Kul när det händer tycker jag.
Fin tisdag till dig.
Kram

Villa Freja sa...

Vilket fint brickbord! Kram.

Le petit jardin sa...

Brickbord som ditt, är bara så jäkla snygga!!!!! Du verkar ha ett superfint hem

Kram kajsa

tinajo sa...

Snygg bricka, gillar den verkligen. :-)

Jennica... sa...

Vad fint det blev! Inte helt lätt att tänka om ibland, men du klarade ju detta galant!

Och jag älskar känslan i dina bilder! Du får dem så "mjuka" och avslappnande. Jag känner att det speglar dig väldigt väl. Behagliga. På ett fint sätt. De ger ro.

Kram!

Flower of Fame sa...

Så fint det blev ditt soffbord. Ha en fin dag ! Kram Pernilla

Jennie Bergius - färg och kärlek sa...

Det var jättefint och passar perfekt där det står! Härligt när det blir bra även om det inte blir som en tänkt sig :) Och du har det så vackert och ljuvt hemma.

Tack fina du. Ja visst är det ett under, längtar så himla mycket nu :)

Ha en härlig dag <3 Jennie

Maria-Snickaregården sa...

Så fint bord. Tycker du har en härlig känsla i ditt hem
Kram Maria

Home2tiny sa...

Ibland kan ett felköp vända o bli ett superköp. Brickan passar perfekt som soffbord o är bara så fint. Kramisar Tina

Edith och jag sa...

Så snyggt! Passar ju perfekt som bord.
Kram Maria

svart vitt och rött sa...

Vilken tur att det blev fel!! Passade in jättefint!

En Vacker Vardag ♥ sa...

Superfint blev det,du får till det så bra och du inspirerar så med dina fina bilder!!

Jag tittade lite på din blogg och undrade om du hade någon etikett för böcker men jag hittade ej någon.Har tänkt varje gång du lagt ut någon bok att den verkar bra..

Kram Lotta

Bakom dörr nr. 11 sa...

Så himla fint, bra plats på bordet. Tummen upp :)
Ha det gott.
Kram Pia

Anna S sa...

Fint brickbordet blev. Och smart att göra egna lösningar och kombinationer för att få det att funka hemma! Jag bor också litet och har bara ett bord som är lite större, resten är småbord. Ofta får pallar och stolar agera "bord" och flyttas runt. Det är bra när man är lite ombytlig som jag.

Stor kram tillbaks! :-)

Choices by Annie sa...

Verkligen jättefint
Kram
Annie

maria at inredningsvis sa...

ÅHHHH vilket vackert bord:) brickbord gör alltid susen under blusen haha

vill du se en fin Fransk lägenhet kan du kika in min blogg idag:)

ha en härlig helg

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

Pemsplatser sa...

Så snyggt! Jag har likadana ljusstakarna, någonstans i en låda... Dom borde jag verkligen leta rätt på:) Kram