Vardagsrum

Eller vardagsrum.
Det är ju egentligen både vardagsrum och sovalkov.
Från hallen ser man det här.
 Och från sovalkoven det här.
 Man ser också det här.
På avstånd kan man tro att jag skaffat en ny matta
men det är bara hunden som gosar med skinnpuffen...
Mitt nya lyxproblem är att när solen ligger på här så är det så
ljust att jag nästan behöver solglasögon. Som sagt, lyxproblem.

Det är småsaker kvar att göra.
Som att spika dit en liten list som jag inte hittar.
Hur kan man tappa bort en list liksom?

Ny vecka, en helg går alldeles för snabbt helt enkelt.
Kram Hannis


21 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Åh så snyggt! Gillar verkligen din inredning! Och lilla vovven är ju för söt ;) Kram Suss

VisaLiza sa...

Verkligen tjusigt. Tycker att det ser ut lite som en teaterlogé. Verkligen ett lyxproblem med ljuset, kan tänka mig att det inte kommer att kännas som ett problem i vinter. Då blir det snarare som ljusterapi :) Kramar Liza

Melody and M.E sa...

Fint du har det och hunden passar ju där som handen i handsken!
Kram M.E

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så in i bängen snyggt, coolt å rent !!!!
Härligt jobbat vännen !
Kraaaaaaam

Ellinor sa...

Det ser underbart ljust ut. Och fullt av luft. Jag känner att det är för lite luft hemma... Måste göra något åt det!
Ha en fin vecka!
Kram
Ellinor

Den där Victoria sa...

Vad fint du har och vilken gosig vovve.

Kram Victoria

Jennie Bergius sa...

Så fint ni har det! Precis som i en tidning :) Hihi, solbrillor alltså. Lite härligt ändå!

Ha en underbar måndag <3 Jennie

Catarina Alexandersson sa...

Snyggt som tusan har du det!

Önskar dig en kanonvecka =)
Kram Catta

Helén i Vilrummet sa...

Vad ljus och fint det blev. Jag hoppas du stortrivs!
Kram Helén

Anonym sa...

Hejhej!
oh my.. underbara bilder, vill vara där, nu!

Charlotte sa...

Oj oj vad fint du har det hos dig!
verkligen myspys! :)
Hoppas du haft en bra helg!

Choices By Annie sa...

Så vackert, du lyckas verkligen med konceptet avskalat med personligt och det är inte många som lyckas med.
Önskar dig en fin dag
Kram
Annie

Anna S sa...

Så fint du har det! Gillar att titta på bilderna. Och hattasken med provdockan och hatten på, så himla snyggt!!

Ja, alltid jättekul att träffa min barndomsvän. Vi är nog väldigt lika han och jag. Tog de flesta intron på låtar man gillade då. Stephanie, Kim Wilde, Samantha Fox, Taco med "Puttin´on the Ritz". :-p :-)
Vännen hade mat med sej också och jag stod för vinet.

Det blev bara en kort visit med min syster för alla hade så fullt upp och jag var tvungen att sova några dygn. Vi började planera julen, var vi ska vara osv. Lika bra att vara ute i god tid.

Önskar dej en fin måndagskväll med hunden din! Nedrans list att gömma sej! Du har inte satt en dubbel list på nåt ställe så att den sitter där och kurar...? *Leker Saida* Kramar

Le petit jardin sa...

Sköna bilder av din helg..duverkar haft det supermysigt, trots regnrusk utanför...det låter ju som en bagatell. Den där boken måste jag få tag i och läsa

kram Kajsa

Flower of Fame sa...

Så fint och rofyllt det ser ut. Förstår att vovven din njuter. Kram Pernilla

Kia sa...

Jag är inte heller så mycket för färg men ibland överraskar man sig själv. :) Jag är sååå nöjd med min toa och jag har samma färg på en fondvägg på jobbet på mitt kontor.

Ha en toppen vecka!
Kram Kia

Bakom dörr nr. 11 sa...

Så fint du har, riktigt mysigt.
Och vilken söt vovve.
Kram Pia

En Vacker Vardag ♥ sa...

Så himla fint det blev och jag gillar att det är personligt och ett hem som man blir nyfiken på:)

Varmaste kramen
Lotta

Mamma C sa...

Du har det så fint. Det ligger alltid som ett lugn över dina bilder hemifrån.
Kram Mamma C

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej vännen
Såååå fint och gillar den svarta lurviga mattan : ) en sån "matta" står högt på dotterns önskelista!!

Så kul att du köpte boken den är ju bara så fin och då år mm ju alla fina bilder. Tänkte rama in då vi flyttar åter nu bara bläddrar jag ...

Kram Monica

Musqot sa...

Vad snyggt!