Ramar

Ibland kan man ju undra...
Jag har ramar står där och väntar.
Väntar på att planscherna ska ramas in.
Gjort på typ 10 minuter. Men icke!

Ibland är det som att jag bara känner motstånd till såna där saker.
Saker som hör till för att det ska bli färdigt.
Precis som att man någonsin blir färdig när det gäller inredning.
Ett av mina märkliga drag, men ikväll ska det bli gjort!
Bagateller i en vardag=))

Kram Hannis

Ps. Anna.S, Så mysigt att sitta i solen och klappa på en katt.
Bara att passa på att njuta så mycket som möjligt nu!
Kramen 



17 kommentarer:

Hanna sa...

Vissa saker har en tendens att bara inte bli gjorda.
Kram
Hanna

Tina sa...

Håller med, vissa saker blir bara ståendes...

kram o ha en fin dag

VisaLiza sa...

Trevligt att det är fler än jag som gör så! Har flera projekt som bara står och väntar i mitt arbetsrum. Skulle jag bara ta tag i dem så är det snabbt avklarat, men då måste man också ta sig i kragen och det verkar svårt! kramar Liza

Good Enough sa...

Igenkänningen är hög! Vissa saker blir liksom aldrig gjorda, trotts att de varken är svåra eller jobbiga. Märkligt det där... Lycka till med inramningen :-)

Kramen M

P.S Tack för värmande kommentar. Jag värderar den högt!

~ Eva ~ sa...

Känner jag igen :)
Mina gamla ramar, väntar däremot på att bli bortslängda...tror jag i alla fall.
Du vet, lika så bra ifall jag inte kommer mej för med något annat nu snart liksom ;)

Kramen från Eva

Jennica... sa...

Hihihi, känner så väl igen mig! Hemma hos mig finns ett gäng planscher och foton som väntar på ramar, samma sak fast tvärtom! :)

Kram på dig!

Villa Björkenäs Backen sa...

Håller med dig :)
Känner igen mig där men så skönt det är när man väl gör det eller hur ? :)
Jag ska också börja grunda hall skåpet idag...nu har jag jobbat klart eller det var igår och nu ska jag vara ledig i 8 dagR ! Jippiii ! :)

Ha en fin dag goa du !
Kramen

Choices By Annie sa...

Å det där känner jag igen, fast jag har inte bara några ramar ståendes utan jag har en massa massa saker som står. Enkelt att göra färdigt men får liksom inte tummen ur, vet inte vad det beror på riktigt;) För lat kan jag väl inte vara.

Önskar dig en fin kväll
Kram
Annie

Johanna sa...

Det är verkligen märkligt det där, att det finns ett sådant motstånd till vissa saker som egentligen inte tar många minuter att göra!

Hoppas att allt är bra med dig Hannis!

Ha en finfin onsdag,

Kram Johanna

Charlotte sa...

Hmm känner igen det där...
Har också ramar som bara står...
Får nog ta tag i det snart ;)

Jennie Bergius sa...

Hihi, det där känns igen :) Men jag tror inte att det behöver vara dåligt. Allt har sin tid, brukar jag tänka :)

Ja hur gulligt som helst! Vallmo är fantastiskt :) Ha en fin eftermiddag <3 Jennie

Home2tiny sa...

Ja jissesvad jag känner igen mig. Hur kan det ta 5 år att spika i en list liksom??? Kramisar Tina

Edith och jag sa...

Känner också igen det där ;)
Kram Maria

tinajo sa...

Har också massor som skulle behöva ramas in, håhåjaja. Lär bli stående ett tag till...

Mamma C sa...

Här finns det massor av saker som skulle behövas bli gjorda. Men icke sa nicke, det bara skjuts upp i ett kör.
Kram Mamma C

Melody and M.E sa...

Skönt att höra att det inte bara är jag som skjuter upp sådan där saker som går att få gjorda på några minuter, men som ändå inte blir av. Tack och lov så är jag bra på att delegera, så ibland låter jag mannen få ta över mina ogjorda göromål.
Kram M.E

Flower of Fame sa...

Vissa saker blir bara uppskjutna. Heja dig att du får det gjort nu. Kram Pernilla