Plockar in

En sak i taget plockas in i rummet.
Det mjuka letar jag efter i skåp och lådor.

Det ska vara enkelt känner jag.
Och luftigt.

Idag är jag trött.
Hade en sen tid på magnetrötngen igår i en annan stad.
19.30 på kvällen...Två timmars resa.
För mig som går upp klockan 03 blir det sent.
Men jag är tacksam över att jag inte behöver vänta utan att man
 gjorde så för att det skulle gå snabbt. Lite trötthet får man ta då.
Och det är fortfarande inget allvarligt=))

Snart helg!
Som jag längtat efter denna helg.
Tjejmiddag med pärlor och sen besök från Belgrad.
Blir bra det!

Kram Hannis

19 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så vackert ! Hoppas du orkar din dag idag! Kram Pernilla

My everyday life sa...

Hoppas att det gick bra på röntgen, låter allvarligt dock. Kram till dig! Låter som en härlig helg framför dig, kul att ha den att se fram emot.

Kram Nina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är lång väntetid på magnetröntgen, ofta blir det ett annat sjukhus för och korta tiden. Skönt att du har det gjort och att det var bra. Låter som en bra helg som kommer, här blir det bara bara slappande. Kanske en lunch med svärmor.
Kramar
AnnaMaria

Anna Svensson sa...

Roligt att få mysa till det hemma.
Uschinamej, låter tufft att gå upp så tidigt. Men snart har du din sköna helg.
Kram
//bara anna

Good Enough sa...

Vad fint du gör!
Förstår att du är trött, men vad skönt ändå att du fick tid så fort.
Ta hand om dig och drick mycket kaffe så du inte somnar ;-)

Kram M

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej fina du !

Hoppas att du får bra besked efter röngten.
Så härliga och mjuka bilder som du brukar säga.
Tänk att det snart är helg igen...
Nej nu ska jag försöka få ett litet ryck här hemma innan det är dags för lunch och en ute eftermiddag med småttingarna.

Satte mig på soffan med målarkläderna på ;)

Må så gott ! Kram.kram

Anna S sa...

Jättefint blir det när du plockar i ordning.

Kramar!

Hanna sa...

Du gör så fint! Har kikat igenom lite på bloggen din och fick lite inspiration till att göra klart här. har ju renoverat i två år och då tappar man liksom inrednings-gnistan. Bra att du inte är allvarligt sjuk. Kram på dig

Choices By Annie sa...

Usch för magnetröntgen men skönt att det inte är något allvarligt.
Jag längtar också efter enkelhet , avskalat men ändå personligt. Men här hemma med två busfrön är det inte lätt att få tiden att räcka till;)

Önskar dig en mjuk dag
Kram
Annie

LissenTo sa...

Hoppas du hämtar igen dej med att sova länge och göra mjuka saker och läsa en bra bok.

& får ett bra besked från röntgen

Kram
Lissen

Julia Jansson sa...

fin blogg! kolla gärna in min om du har tid, intresserad av ett bloglovinbyte? :)
http://juliasimonejansson.blogg.se/

Helén i Vilrummet sa...

Går du upp kl 03??? Jag tycker att du lagt ut bilder tidigt på Instagram, men trodde att du kanske bara inte kunde sova dessa mornar. Vad har du för jobb då?
Jag hoppas att du orkat med din dag idag. Du får gosa ner dig extra tidigt ikväll i soffan.
Ta hand om dig!
Kram Helén

Kia sa...

Önskar dig en toppen helg!!
Kram Kia

tinajo sa...

Magnetröntgen är inte å skoj, det gör jag ju med jämna mellanrum. Hoppas det gått bra! :-)

Home2tiny sa...

MR är aldrig en rolig historia, men jag har "turen" att ha det i närheten. Hoppas allt gick bra o du får vila ut ordentligt i helgen. Men wow vad fint du får det, vill också ha vita golv. Kramisar Tina

Melody and M.E sa...

Så skönt att du är en härlig helg att se fram emot efter en sådan lång och jobbig dag! Du pyntar alltid så ljust och vackert!
Kram M.E

Stationen1887-Angelica sa...

Fiiiint! Luftigt är bra!
Nu hoppas jag att du sover redan, så du får igen lite sömn! Klem!

Bara Sara sa...

Klockan 03.00! Verkligen tidigt!! Om bokstavsutmaningen gör man precis det man känner man vill - bloggar bokstav varje dag eller lite när man känner för det. Vill du vara med så lägger jag till ditt namn i listan annars är vi många som blir glada för allt pepp vi kan få och får skänka mycket pengar till Rosa Bandet! Kram Sara

Mamma C sa...

Ja, tre är verkligen mitt i natten. Jag tycker 05.15 känns tungt ibland.
Kram Mamma C