Morgonrock

En del av er har ju sett den på IG men jag visar den här också.
Min morgonrock med en dödskalle.
Jag gillar morgonrockar, såna där som man bara kan mysa runt i efter duschen.


Som kan ligga slängd på den obäddade sängen.

Just nu går jag och väntar på en bröllopsinbjudan som är på väg.
Det som ska bli spännande är att se vilket land det kommer att bli i. 
För det vet jag inte, det kan vara precis vart som helst när det gäller 
den här kvinnan. Så jag kommer att tillbringa mina närmaste dagar 
hoppandes vid brevlådan. Det är inte lite att vänta på det!

Kram Hannis

Ps. Anna.S, Bra att du tar det lugnt när det är så.
Och vad kul med både skåpet och lera.
Lera är en sån grej som jag skulle vilja prova.
Mjuk kram till dig




18 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Vilken cool morgonrock :) kram Diana

Flower of Fame sa...

Så spännande med bröllop. Morgonrocken är jättefin! Kram Pernilla

Melody and M.E sa...

Så fin morgonrock att den kan hänga som prydnad! Inte så ofta man väntar på post, det är mest mail och sms nu förtiden! Men en bröllopsinbjudan ska man ju självklart kunna hålla i handen! Spännande!
Kram M.E

Vita huset 28 sa...

Åh så fin morgonrock, gillar allt med döskallar just nu :)

Ha en skön lillördag
Kram Camilla

ps missa inte min utlottning

Tess sa...

VISSTE DU..att du tillbringar runt 6 månader av ditt liv på toaletten .

Kika gärna in Dagens *Visste Du Att* på bloggen :)

Le petit jardin sa...

Så spännande att få en bröllopsinbjudan och inte ens veta vart du ska...bröllop är ju så romantiska oavsett.

Mysig morgonrock att skrota runt i och döläckert tryck

Kram Kajsa

Jennie Bergius - färg och kärlek sa...

Jag älskar också morgonrockar. Har en sån där vit som känns som om man är på spa, använder den varje dag :) Så spännande med bröllop och utomlands, ser fram emot att få veta vart det bär hän :)

Visst var kramisarna urgulliga! Användbara och vackra presenter är de bästa :)

Ha en underbar dag <3 Jennie

Good Enough sa...

Skrota runt i morgonrock är inte helt fel. Extra bonus om den är så där snygg.

Kul med bröllop!! Hoppas hon överraskar med något oväntat :-)

Kramen M

Anna S sa...

Härlig morgonrock. Det är kul att unna sej saker man vill ha tycker jag. Sätter lite guldkant på livet.
Och kul när detaljer man gillar blir på modet och finns att få tag på.

Ja, måste ta det lugnt ofta.
Det blir ett liv i sakta mak, vad jag orkar med. Ikväll ska jag på en teater på teckenspråk , tillsammans med en barndomsvän som inte hör.

Mjuk kram tillbaks! Du är inspirerande.!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

På första bilden såg jag inte skallen, sen så... Läckert!
Kramar
AnnaMaria

Choices by Annie sa...

Den är så snygg och känns som mycket Hannis;)

Hoppas inbjudan dimper ner snart
Kram och tack för att du alltid tar dig tid att lämna ett spår inne hos mig, det värmer.
Kram
Annie

Home2tiny sa...

En dödsläcker morgonrock o jag liksom du är väldigt svag för döskallar. Kramisar Tina

Mamma C sa...

Den var läcker, inte fel att strosa runt i.
Kram Mamma C

My everyday life sa...

Jag älskar min morgonrock. Älskar att gå runt i den här hemma :) Dock är den inte alls lika fancy pancy som din utan en turkos lång sak men den är så go :) Ha en fin kväll! Kram Nina

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
så spännade med bröllop!! Det e ju något väldigt speciellt : ) och så låter det som om det kan bli en överraskning, kul!

Kram Monica

PS. jag sover på en döskalle!!
Har en på örngottet..

Charlotte sa...

Jättefin!
Spännande med bröllopet!

svart vitt och rött sa...

Hm... vi som gillar döskallar har fastnat för samma morgonrock så klart :-) En sådan finns här också, hihi. Bröllop är ju alltid spännande o kul... i ett annat land är ju en kanonbonus! Ha det gott!

LissenTo sa...

Gillar också att mysa i morgonrock, har två olika.

Förstår att du tittar i brevlådan med spänning, blev ju riktigt nyfiken jag också, vilket land kan det bli i. Ska du åka, vart än det är?