Krukfärg

Fast jag egentligen bor ganska nära så är det sällan jag åker till Zeats.
Så tack för webbshoppen för nu fick jag äntligen min krukfärg!
Någon som har testat den?
 Och förstås doftljus som luktar himmelskt!

Nu kan man förstås tänka, hur många doftljus kan man ha??
Många tänker jag.
För det är så jag överlever årstiden som börjar på V.
Doftljus överallt, gosfilt ,raggsockor och varm choklad med grädde.
Och eftersom att min bransch har börjat med salt och plogjour 
så misstänker jag att V är närmare än jag vill veta...

Men än är det höst.
Och ikväll blir min lampa klar och visas imorgon.
På fredag är jag ledig.
En ledig fredag, jag smäller av så skönt!

Kram Hannis

19 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Håller med man kan inte få för mycket ljus. Jättefina! Har aldrig provat den färgen. Är den matt el glansig? Härligt med en ledig dag. Kram Pernilla

Fröken Foto sa...

Ljus är väl mysigt när det är mörkt.
Kul att måla :)

kram kram Malin

Le petit jardin sa...

Lyxlirare med ledig fredag....gud så skönt!!!!!

Den där webbshoppen måste jag bara titta närmre på, tror nog man kan hitta något fynd...har redans sett vill ha saker

Kram kajsa

Le petit jardin sa...

Föresten....V på väg...hu vad jag inte vill!! Njuter av hösten och blundar för tanken av V

kram igen

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Usch, alltså att vintern knackar på. Såg på vädret att dom envisas med att det ska komma snö, det vill jag inte ha än!! Doftljus däremot vill jag ha, just nu har jag pippi på och äta brieost, fikon och druvor. Ett ljus med den doften skulle passa. (minus ost då...fniss)
Kramar
AnnaMaria

Kristina Jönsson sa...

Visste inte att Zeta har en webbutik. Måste kollas upp. Raggsockor och varm choklad låter himmelskt.
Ha det bäst. PS nyfiken i en strut undrar så klart vad du arbetar med.

Choices by Annie sa...

Men inte visste jag att det fanns svart krukfärg, så läckert.
Ser så fram emot ditt bidrag och väntar med spänning .
Härligt med ledig fredag det har jag nästan också en att vänta;)
Ha en härlig dag
Kram

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina du !

Då är vi i alla fall två om att vara flummiga ;) Hihii...

Vet du att jag har aldrig varit där på Zetas trots att vi har bott i Stockholm i 12 år och i alla åren har jag velat åka dit...
Jag måste verkligen att ta en utflykt dit :)

Så härliga bilder och anar den goda doften som sprider hos dig.


Ha en fin fin dag och härligt med en ledig fredag.
Jag har nu varit både ledig och föräldraledig i 9 dagar men ikväll är det dag igen..
men jag går av på lördag ,orgon så halva helgen är jag ju hemma.

Ha det gott fina du !

En varm kram från mig till dig mjuka Hannis !

Anonym sa...

Hej! Jag lämnar en kommentar hos dig för att fråga om du skulle vilja göra mig en liten tjänst som skulle betyda såå mycket för mig!! Jag heter Sanna och är 20 år och bor i en liten stad utanför Stockholm, jag brinner för mode och skönhet (vilket du kan se i min blogg haha) jag deltar nu i Schwarzkopf tävling på facebook där man kan vinna en tävling om Sveriges snyggaste hår! Jag skulle vara evigt tacksam om du ville rösta på mig och kanske även lämna en kort motivering om du gillar mitt hår! Kram!
https://hairicons2013.com/sv/entry/87/


/ WWW.FASHIONJOINT.SE

Rosa i huset i vitt sa...

Tack för svaret på IG ska kolla på webbshopen sen ...ha en trevlig helg
kram Rosa

Helén i Vilrummet sa...

Å vad skönt med ledig fredag. Den är du väl värd!
Ser fram emot resultatet på lampan.
Kram Helén

Jennie Bergius - färg och kärlek sa...

Precis så ska hösten vara, doftljus, raggsockar och filt. Och så en massa bra serier och film :) Jag ska kolla in den där fina webshopen!
Spännande att få se lampan imorgon, kan tro att den är toppenfin :)

Ha en underbar ledig fredag (och så hörs vi vidare på mailen :) <3 Jennie

Pemsplatser sa...

Ljus kan man aldrig få för mycket av:) Härligt med ledig fredag! Kram

åse sa...

levande ljus kan man inte få för mycket av, ledig fredag låter underbart, njut av den. Kram

Therese sa...

Blir spennende å se både lampa og potetene. Kos deg masse med fridagen din i morgen.

Jeg syns det er deilig når herr V biter meg i kinnene og når snøen knirker under føttene :)

Elna sa...

Nu blev jag nyfiken på krukfärgen. Luktar den skokräm så är det skokräm och vatten.

Kramen

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Hejsan.
Nä jag har aldrig provat krukfärg, får du berätta hur det gick och visa resultatet. Ljus ja det kan man inte få för många av :) mysigt att krypa upp i soffan med lite tända ljus omkring.
Ha en fin ledig fredag!
Kram Jennie

Good Enough sa...

Njut av din lediga fredag! Det är du såå värd.

Stor kram
/M

LissenTo sa...

När doftljusdoften ligger kvar och känns i rummet när man kommer hem och öppnar dörren, det gillar jag.

& tända ljus kvällarna.

Kram
Lissen