Glasögonkedja

Eller senilsnöre som det faktiskt kallas, har jag skaffat mig.
Inte för att jag behöver det på när jag har vanliga glasögon för dom tar jag
 inte av mig. Men på solglasögonen. För dom brukar jag lägga på de mest 
märkliga ställen när jag tar av mig dom en stund, alternativt sätta mig på dom, 
lämna på någon toalett eller café. Och för en billig peng så tänkte jag att vad 17.
Sen är det ju lite snyggt med bling på solisarna dessutom.


Sol blir det ju igen så då är det lika bra att vara beredd!
Men när jag ser dom på de vanliga glasögonen så tänker jag att kedjan 
kanske ska få hänga där. För att blinga till vanliga vardagen är ju aldrig fel.
Bekväma tankar.

Kram Hannis

Ps. Anna.S, vad kul med ett snickarprojekt!
Hoppas att det går bra.
Kramen



16 kommentarer:

Anci sa...

Snyggt, förstås ! Jag vet ju att du har mycket god smak.

Och en sak till. Tack, tack, tack för dina kommentarer ! De betyder mycket för mig.

Kram
Anci

åse sa...

Snyggt och visst är det kul att blinga till glasögonen lite. Ha en härlig tisdag. Kram

MammaElva sa...

Mycket snyggt tycker jag! Jag har inga glasögon men skulle nog behöva kedja på de flesta av mina saker.. är en riktig slarver ;)
Ha en fin dag! kram kram

LissenTo sa...

Lite bling lite sådär till vardags måste vara då, man bäst behöver det.
Jo glasögonen vill man ju veta var dom är också.

Hulka var bara förnamnet, tog ett bubbelbad sedan. skönt

Kram

Team Åsgård sa...

Jag lägger mina glasögon både här och där och springer jämt omkring och letar dom för att ibland upptäcka att jag faktiskt har dom på mig. Jaa, vad ska man säga...?
Kram!

Flower of Fame sa...

Det var fint bling bling som ett smycke! Kram Pernilla

Charlotte sa...

Snyggt :)
Golvet blev också jättefint!

Hoppas du har en fin vecka!

tinajo sa...

Säkert praktiskt och bra! :-)

Jennica... sa...

Nä, att blinga till det är aldrig fel. Däremot har jag ju precis vant mig vid tanken på att jag faktiskt precis har skaffat mig läsglasögon. Jag "håller där" ett tag....att skaffa en kedja till dem...nej, det får jag vänta lite med känner jag.... ;)
Kram!

Home2tiny sa...

Läckert o att blinga till det är alltid rätt. Kramisar Tina

Mamma C sa...

Kanske en annan skulle skaffa som har progressiva solglasögon. Blir ju lite dyrt att glömma dom någonstans.
Kram mamma C

Mamma med ambitioner sa...

Klart du ska blinga. Jag har massor av läsglasögon lägger dem överallt . Fast mina solisar är jag jätte rädd om.
Ha det bäst.
Kram Kristina

Anna S sa...

En sån bra idé att blinga solglasögonen. Mina ligger i väskan och lever farligt.Säkrare att ha dem runt halsen då. Dina solisar ser snygga ut med silverkedjan, och snygg modell på dom.

Håller på med ett medicinskåp och det går bra. :-) Färg ska köpas någon dag denna veckan så att jag kan fortsätta.

Kram kram tillbaks!

Choices By Annie sa...

Mer bling åt folket;)
Helt rätt
Kram
Annie

Good Enough sa...

Bling är aldrig fel ;-)

Kram M

My everyday life sa...

Härliga bilder du tar, vet att jag sagt det förut men säger det igen :) Kram Nina