Taggig

Temat den här gången är taggig.
Dom här bilderna tog jag nu på morgonen.
Hade inte en aning om vad det skulle bli men på favoritplatsen 
så fanns det här gamla staketet. Som får bli bidraget till taggig.


För att se flera bidrag klickar ni här och här

Femtonde September och jag har fortfarande t-shirt på morgonpromenaden.
Det är helt fantastiskt och jag har lite svårt att vara inne.
Men nu är det bara en liten, liten vägg kvar att måla så det blir idag.
Imorgon ska ni få se det färdigmålade!

Kram Hannis
Ps. Anna.S, hoppas att du är pigg nu!
Vila är viktigt! Kramen till dig


20 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Vackra bilder på taggigt staket. Kram Pernilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Roligt och gå ut med vovven och samtidigt ta lite foton, du lyckas alltid så bra med och förmedla ordet som är utmaningen i dina bilder.
Kramar/AnnaMaria

Melody and M.E sa...

Så härligt att ta dagens tema på morgonpromenaden!
Fina stämningsfulla morgonbilder du bjuder på!
Här regnar det, så inte alls svårt att pyssla lite inomhus idag. Symaskinen ska fram!
Kram
M.E

Fröken Grön sa...

Njuter av alla dina vackra bilder, inte minst i förra inlägget. Det är allt något trollskt med dimma, och du har verkligen lyckats fånga det magiska på bild.
T-shrt på morgonen har jag INTE haft den här veckan. Vi har märkligt kalla morgnar i Skåne, men sen blir det varmare under dagen. Fast jag längtar faktiskt lite efter riktig höst...
Söndagskram till dig!
/Anna-Karin

Hanna sa...

vackra bilder och visst har vi fått ett fantastiskt väder, även om vi fått lite regn idag på morgonen. Hoppas dock det blir bättre snart eftersom jag skall med en av döttrarna och se när hon spelar match.
Kram
Hanna

Karin sa...

Så fina bilder, jag naturen är fin nu. Misstänker att det kan bli många fina bilder idag att kika runt på. Ha en bra söndag Karin

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vackra och lite vemodiga bilder, man ser att bladen börjar få höstens färger. Det är nog dags nu att släppa taget om sensommarens milda väder....
Kram,
Regina

Afrodite sa...

Helt underbara bilder! :)

Kram från mig!

tinajo sa...

Fina bilder - ha så kul med målandet! :-)

Arja sa...

Halloj!
Jamen visst är det otroligt vilket väder vi fortfarande har, älskar det!
Gillar dina bilder, fin promenad stråk du har :O)
Ha d gott kram kram Arja

Kia sa...

En härlig lååång sommar har vi fått och igår hade vi lite kalas hemma och satt ute. Så himla skönt!

Gillar dina promenadbilder!

Kram Kia

Anci sa...

Vackert och lite höstigt ! Jag gillar att vara med dig på dina promenader.

Kram
Anci

Edith och jag sa...

Så vackert fotograferat Hannis! Jag kan riktigt känna morgonen genom dina bilder.
Kram Maria

Choices By Annie sa...

Som vanligt fantastiska bilder från dig. Du är alltid så påhittig och kommer på lösningar på utmaningen som en annan aldrig skulle tänkt på;)

Ja du det där med att baka är ett virrvarr, fast mannen verkar klara det bra till och med när han är hemma med två vildingar;)

Hoppas det går bra med målandet och jag ser fram emot bilder imorgon
Kram
Annie

Mamma C sa...

Taggigt och vackert.
Kram Mamma C

Home2tiny sa...

Att taggigt kan vara så vackert, ljuvliga bilder som alltid. Kramisar Tina

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka underbara bilder!
Ha en härlig vecka!
Kram/Lena

Mamma med ambitioner sa...

Härligt med morgonrunda. Hjälp vad ont det skulle göra om man misslyckas med att klättra över staketet.
Ha en fin vecka.
Kram Kristina

VisaLiza sa...

Vackra bilder! Kramar Liza

Helén i Vilrummet sa...

Fina bilder! Spännande staket med annorlunda stolpe.
Kram Helén