Nya mattan

Okej, jag erkänner!
Jag har ingen bloggstruktur alls för tillfället.
Att försöka fota en matta samtidigt som man bär ut möbler för att börja
dra loss listerna för att förbereda för golvläggningen är ingen bra idé...
Men vad 17, sån är jag bara.

Den här mattan är så bra!
För att trots att en långhårig hund envisas med att ligga på den mest 
hela tiden så är den lätt-dammsugen. Vilket jag gillar eftersom att jag 
egentligen avskyr att dammsuga. Verkligen avskyr!
Så den får stanna tänker jag.

Nu, hinka kaffe och sen jobba.
Kram Hannis



18 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Fin matta också :) kram Diana

Ellinor sa...

Den mattan är verkligen ursnygg. Och passade perfekt gjorde den också!
Och det där med hår... Men det är ju värt det!
Kram
Ellinor

Flower of Fame sa...

Så fin matta. Bra att den även är praktisk. Kram Pernilla

svart vitt och rött sa...

Den där mattan är toksnygg!

Tina sa...

Inte jag heller, tiden räcker inte till, men det är alltid lika kul att kika in här!
Snygg matta!

kramenbananen

pysseltanten sa...

Hej finaste Hannis!
Så länge sen jag kikade in hos dej, märkte jag...Har läst ikapp nu...:)
Du är en så otroligt duktig fotograf!..Ja..bland annat!...<3
Köket har målats om, o mattor införskaffats...Jepp...de e som de brukar..:) När hösten kommer, händer liksom nåt med oss...vi boar in oss...and I like it!
Goaste kramen till dej, Hannisen!
//Git

Choices By Annie sa...

Vilken vacker matta, en sådan hade jag lätt kunnat placera här hemma;)

Önskar dig en fin dag
Kram
Annie

Team Åsgård sa...

Bloggstruktur? Det vet inte jag ens vad det är. Ingen annan struktur heller för den delen;) Men du har ju en rasande gullig hund! Och snygg matta:))
Kram!

Kia sa...

Åh, nytt golv! Det står på listan hos oss. Vi skulle lägga nytt golv i vardagsrummet men tänkte det gör vi när Zigge blir rumsren. Han hann bli 5 år och försvinna och något nytt golv finns fortfarande inte! Aja, en vacker dag....

Kram Kia

Anna S sa...

Härligt med lite nytt, och som jycken gillar med. Här är en till som inte gillar att dammsuga. Äger inte ens nån dammsugare utan brukar sopa istället.

Önskar dej en härlig tisdag!
Kram

Helén i Vilrummet sa...

Mattan är så himla fin! Vi är på jakt efter en ny matta till vardagsrummet. Var har du köpt den?
Kram Helén

Hanna sa...

riktigt snygg matta.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Mamma C sa...

Gillar dom där mattorna skarpt.
Kram Mamma C

Maria-Snickaregården sa...

Tusen saker i luften samtidigt är synonymt med mig tror jag ;)
Gillar mattan och är den lättdammsugad också så är det plus.
Kram Maria

Home2tiny sa...

Den mattan är så fin kan inte vara annat när den är i färgerna svart o vitt. Kramisar Tina

Bara Sara sa...

Superfin! Och med den så ser jag att du har i alla fall ett givet uppslag till fotoutmaningen vänner emellan denna gång:-) Kram Sara

Jennica... sa...

Den där mattan funderar jag på att köpa. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Tycker den är superfin men vet inte om den är "rätt" hos mig.

Och det är lite kul att du kallas Hannis, det kallar jag min Johanna också! :)

Kram!

Pemsplatser sa...

Superfin matta, och lådorna- love! Kram