Ny matta på g

Jag har inte haft mattor på länge.
Av den enkla anledningen att pälsbollen släpper den där pälsen.
Och den fastnar på mattor...
Men jag får väl dammsuga lite oftare då tänker jag.
Ni ska förstås få se den på plats i sin helhet.
Så fort jag lyft tillbaka allt .
Och jag garvar lite åt mig själv när jag ställer dit tofflorna och
tänker att japp, det funkar ihop. Har kanske gått lite långt då.

Ikväll ska jag måla köket.
Krävs några vändor för att få bort den svarta fondväggen.
När hösten kommer vill jag ha det lite ljusare.
Så ska jag fixa mat till en av pärlorna som kommer förbi förstås.

Kram Hannis

14 kommentarer:

Anna S sa...

Heheheh! Så kul du skriver om tofflorna! :-D
Mattor kan vara mysigt!

Önskar dej en fin onsdag!
Kram

Anci sa...

Hej !
Tack snälla du för kommentarerna !! De gläder mig - mycket !!

Snygg matta, förresten och du går aldrig för långt :) Det blir bara så bra så.

Ha en fantastisk dag !!

Kram
Anci

Kia sa...

Tofflorna måste självklart matcha mattan! :)

Jag hoppas på att få mitt kök målat. Önska mig en målare i födelsedagspresent och mannen skulle tänka på saken...

Ha en toppen dag!
Kram Kia

My everyday life sa...

Ja tofflorna passar som hand i handske...eller var det som fot i toffel ;) Kram Nina

kavallinskan sa...

Vilken snygg matta och klart att det ska matcha, det är viktigt! :)
Ha en toppenfin dag!
kram viktoria

Jennica... sa...

Hej,
Har precis hittat hit via Mormorsglamour och jag gillar verkligen det jag sett hittills. Jag har suttit och läst en bra stund nu och jag kommer definitivt att komma tillbaka.
Massor av inspiration fick jag och jag gillar verkligen din inställning till livet!
Kram Jennica

Rosenhäxan sa...

Snyggt Hannis! Klart att tofflorna ska matcha mattan.
Nu väntar jag nyfiket på vilken färg du valde till fondväggen.
Ha det så bra
Kram Gittan

Rosa i huset i vitt sa...

Snygg matta och tofflorna passar bra till
kram Rosa

Helén i Vilrummet sa...

När hösten gör intrång känns det mysigt med mattor. En riktigt fin en har du hittat.
Kram Helén

Tina sa...

Nice carpet!

kramenkram

Flower of Fame sa...

Vilken fin matta. Skorna passar perfekt. Visst är det väl ändå kul när man ser hur fint det blir ihop. Kram Pernilla

Choices By Annie sa...

Jättefin matta, jag gillar mattor, tycker att de håller smutsen på plats liksom;)

Härliga tofflor, de står på min önskelista till jul ihop med ett par hunter regnstövlar;)

Kram
Annie

Anna Svensson sa...

Jag gillar med mattor, de gör hemmet ombonat tycker jag.

Vilken energi du har! Måla om köket bara sådär....

Kram
//bara anna

Johanna sa...

Hej fina du! Hoppas att du har det bra!

Kramar Johanna