Skåpet på plats

Japp, nu slutar jag tjata om skåpet.
För nu är det klart och på plats.
Jag är så jädrans nöjd!
 Sparade dom gamla lapparna istället för att skaffa nya.
Tycker dom är charmiga och glömmer jag bort vad som är i varje
låda får jag helt enkelt öppna dom och kolla...

Jag skulle vilja hitta lite korgar i samma färg som hatten att bryta av med.
Men det får bli ett senare "problem" , nu ska jag först ta tag i ett 
rörigt vardagsrum som också åkte på en mini-makeover mitt i allt. 
Så man kan väl säga att jag kom igång igen i alla fall.

Härlig söndag till er/ Kram Hannis

26 kommentarer:

Ellinor sa...

Vad imponerande snabbt du var klar!! Och så snyggt det blev. Passar ju helt perfekt mot den väggen. Och rymmer ju verkligen hur mycket som helst!
Idag får vi en riktigt fin dag tror jag! Önskar dig en massa sol också!
Kram
Ellinor

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Yes yes yes yes....så in i bängen snyggt !!!!!!!
Nu fick jag den stora vill-ha-demonen i kroppen..hi hi !!

Kram på dej du goa o fina

Den där Victoria sa...

Du får tjata hur mycket du vill om detta skåp för det är ju hur fint som helst.

Kram Victoria

Villa Björkenäs Backen sa...

Heja ! :)vad fint det blev ! Riktigt snygg ! Tänk så mycket man kan förändra med liye färg och några timmars jobb !Bra jobbat ! :) Skönt när man kommer igång...
Jag tror att jag också fastnade på vill ha knappen som Anette ! :)
Ett sånt skulle man kunna sortera Hir mycket slm helst ....
Ha nu en fin söndag Goa du ! Hoppas att solen skiner på dig med....
Nu ska jag sova. Nästan att ögönen går i kors . efter nattens många arbetstimmar.

Kram på dig

Villa Björkenäs Backen sa...

Du gjorde så rätt i att behålla dom gamla etiketterna !
Ps...villen färg här du målad med ?
Jag skulle bwhöva måla i svårt.
I äldsta sonens rum :)
Den där såg härlig ut !

Kram igen

Home2tiny sa...

Så himla snyggt skåpet blev, tyckte i och för sig det var charmigt som det var men blev ännu finare med svart färg. Ha en mysig söndag. Kramisar Tina

åse sa...

Så snyggt skåpet blev och super häftigt med de gamla etiketterna. ha en fin söndag. Kram

Fröken Grön sa...

Ja du, om jag var avundsjuk innan så är det ingenting mot vad jag är nu... Så himla snyggt det blev i svart! Du gjorde rätt som sparade de gamla lapparna; charmigt så man smäller av.

Hoppas du får en riktigt skön söndag!
Kram!

/Anna-Karin

Catarina Alexandersson sa...

Så fint så det är inte klokt!
Kolla in Åhlens för korgar, tycker de har en del fint. http://www.ahlens.se/inredning/forvaring/index.html

Ha en fin söndag!
Kram Catta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ante mig att det skulle bli svart, och så bra det blev! Där har du en möbel du kommer älska.
Kramar
AnnaMaria

Good Enough sa...

Du kan verkligen trolla! Hjälp vad fint det blev. Önskar jag hade din förmåga att se potentialen i saker..

Önskar dig en varm söndag.
Kram M

My everyday life sa...

Men så snyggt det blev, som nytt fast mycket charmigare! Bra jobbat.

Tröttnar du så säg till mig ;) Kram Nina

svart vitt och rött sa...

Nämen dra mig baklänges!!! Gosh! Det där skåpet... visste att det är ett skåp som är helt fantastiskt! Sååå snyggt! Om du tröttnar på det mailar jag dig gärna min adress :-) Vill ha! Ha det gott!

LissenTo sa...

Klart att du måste vara nöjd, så fint det blev. Dom gamla skrivna lapparna har precis rätt färgton och matchar hatten också.

Kram Lissen

Flower of Fame sa...

Så fint det blev. Häftigt att du behöll de gamla etiketterna. Visst hade det varit fint med en korg. Fast hattens också väldigt fin. Ha en skön söndag Kram Pernilla

Nyanser av vitt sa...

Mycket snyggt. Ha en fin söndag.
Kram Agneta

Tina sa...

Superdupersnyggt!! Gillar färgen!

kramkram

Anna S sa...

Så fint det blev med skåpet! Helt rätt tänkt att spara lapparna. De är oerhört charmiga liksom skåpet och passar till.
Tror att du kommer ramla på några bra korgar inom kort. ;-) Ibland kommer saker liksom bara till en, som att de var menade nästan.

Kram, önskar dej en fin söndag!

Anci sa...

Men så fint ! Jag har ett liknande skåp på min arbete som jag drömmar om... Och ibland blir drömmar verklighet :)

Kramar
Anci

Pemsplatser sa...

wow, det där blev riktigt snyggt!! Ha en fin söndag! Kram Emma

Choices By Annie sa...

Det blev verkligen snyggt och jag tar tillbaka min åsikt om att bevara det som de var för oj så fint det blev nu speciellt när du sparade de gamla etiketterna. Verkligen snyggt
Kram
Annie

HönaPöna sa...

wow... vilket fint skåp, såklart du är nöjd!
Lapparna är jättecharmiga!

Mamma C sa...

Blev kanonfint och läckert att behålla de gamla lapparna.
Kram mamma C

Välkommen Hem! sa...

Jag sitter och bara gapar! Jädrans vad SNYGGT det blev med den svarta färgen och de gamla etiketterna. My God!! Grattis till ett riktigt vackert skåp vännen!
Kram kram! Judita

Melody and M.E sa...

Hur snyggt som helst och tröttnar du på skåpet så får det gärna flytta hem till mig!
Kram
M.E

Rosa i huset i vitt sa...

Så snyggt...
kram Rosa