Pianopallen

Tack för pepp!
Humöret är bättre, jag bestämde mig för att säga vad jag tyckte och 
sen släppa det och mötet blev bra så nu får vi se vad det blir av det.

Kommer ni ihåg pianopallen?
Jag gjorde enklast möjliga och rev bort klädsel och stoppning.
Så nu har jag ett nytt sängbord.
 Där böckerna får plats under.
När min gammelmorbror var här så undrade han varför jag inte skaffade 
en bokhylla istället. Men nej, böcker ska ligga i högar anser jag.

Alltså jag är inne i ett sånt där läge där jag har fått en överdos av inspiration.
Så att jag vill göra om, inför hösten som jag älskar.
Ni som har mig på instagram har sett det nya skåpet jag fått.
Vi får se vad det bär med sig för ommöblering.

Kram Hannis


24 kommentarer:

My everyday life sa...

I like! Kul att göra om till bord, bra nytänk där. Skönt att höra att det gick bra idag och att du mår bättre (så även jag)! Nu lite Ernst på TV. Kram Nina

tinajo sa...

Fint du! :-)

Fröken Grön sa...

Superläckert underrede på din lilla pall, och träskivan under tyget blev ju verkligen pricken över i.

Skönt att höra att du är på bättre humör. Härligt med människor som vågar säga sin mening, - att du var en av dem har jag trott hela tiden!

Må så gott!
/Anna-Karin

svart vitt och rött sa...

Vilken toppenidé! Gillar det där när man kan använda saker till annat än det är tänkt också. Hahaha, ja, böcker ska ligga i högar :-) Gott att det känns bättre! Det är så jobbigt att inte vara på humör tycker jag... tar mycket energi. Ha det gott!

Åsa Liljedahl sa...

Om du har för lite att göra får du gärna komma och fixa min byrå ;-)

Hajan sa...

Du brukar ju få dina Lustar, och brukar alltid lyckas med dem.
Gör som Du vill, med dina böcker
det bliver nog bäst så.

kram Hajan

Anna S sa...

En sån härlig pall, så fin den blev där bredvid sängen!
Härligt med inspiration. Det kommer nog många sköna hösthelger och kvällar framöver som du kan dona och fixa på.

Kram!

Edith och jag sa...

En överdos av inspiration låter härligt! Får du lite över får du gärna skicka över lite till mig ;)
Gott att humöret vände till det bättre igen. En vardag som prackas på är inget roligt men jag känner väl igen det.
Kram Maria

kavallinskan sa...

Ja det är fint med böcker i högar!
Pallen blev jättefin, perfekt som sängbord!
kram viktoria

~ Eva ~ sa...

Gott att höra att Du också älskar Hösten, känner mej mindre ensam när jag lyssnar in såna toner ;)

Bra också att säga vad man tycker, och kunna gå vidare i den där inspirationsglädjen du har.

Och visst ska böcker ligga i högar.
Väldigt fint sängbord du fixat till!

Kramen,Eva

Team Åsgård sa...

Tycker också om bokhögar medan en av dom jag bor med inte alls förstår vitsen med det och "städar". Snygg pianopall!
Kram:))

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag har en liknande pall där jag målade tyget, blev hur tokigt som helst. Stenhårt och fult. Ska nog göra som du, ta bort rubbet. Blev jättefint som bord.
Kramar
AnnaMaria

Anna Svensson sa...

Jag känner med att inspirationen inför hösten börjar komma. Det som måste göras först är att rensa barnens garderober, mycket som blivit för smått där...
Kram
//bara anna

Anci sa...

Självklart gillar jag pianopallen också ! Allt du gör är så snyggt !

Hoppas att humöret är på uppåtgående också :)

Kram
Anci

Tina sa...

Skitsnygg pall! Hade missat o peppa, så här kommer lite till o lite till. Det skadar ju aldrig, eller hur?!

kraam

Choices By Annie sa...

Så snygg pall och håller med böcker ska ligga i högar;)

Härligt med all inspiration, här svämmar den också över, fast tiden verkar ha krympt.

Önskar dig en fin dag och ser fram emot att få se resultatet av ditt nästa projekt;)

Kram
Annie

Helén i Vilrummet sa...

Vad fint det blev!
Så här på hösten brukar min inspiration flöda också. Jag är en sommarmänniska och för att härda ut hösten så vill jag liksom fixa och mysa till det.
Jag följer dig numera på Instagram. Vill du följa mig så har jag vilrummet.

Kram Helén

Good Enough sa...

Vilken jättabra idé! Vad fint det blev. Skönt att det känns lite bättre.

Stor kram /M

Pemsplatser sa...

Jättefint blev det! Älskar också hösten, mysigt att få kura inomhus och fixa och dona:) Kram Emma

Mamma med ambitioner sa...

Hej vännen
Tänkte på dig och jo du gjorde så som jag trott - sa ifrån. Bra ❤
Pallen är underbar och gör sig verkligen som sängbord klart att böcker skall staplas
Ha det bäst och du städa kan du göra när syrran åkt hem.
Kram

VisaLiza sa...

Det dör gillar jag skarpt! Även om jag har bokhyllor så tenderar jag att lägga mina böcker i högar, blir lätt så när man läser flera samtidigt. Kramar Liza

Bara Sara sa...

faktiskt har jag nog fått bilden av dig som en kvinna som lägger böcker i fina högar och staplar och inte bokhyllor och jag tycker det är vackert! Kram Sara

Melody and M.E sa...

Skulle också kunna tänka mig böcker i högar, men mannen här vill ha dem i bokhyllor och inte nog med det, utan hyllorna ska också gå att stänga till! Men visst blir det högar ändå, både på hans och mitt sängbord!
Vad vore livet utan böcker?
Ha det gott!
Kramisar
M.E

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Det va väl en himla bra idé..å så läcker den blev !!!!
Nu kommer snart din gosiga syster..va mysigt det låter...ta hand om varann ordentligt !!!! Jag har ingen syster, men jag har en kusin som jag låtsas är min storasyster..får nog ta och ringa henne snart .

Kramar till dej