Lite mera glamour

Om man nu ska halta så ska man halta med stil...
Dom här tofflorna är förmodligen dom mest ombloggade tofflor som 
finns och förmodligen dom snyggaste också. Nu bor ett par även hos
mig! Så nu haltar jag lite mera sexy låtsas jag och höjer på näsan typ.

Och annars så tillbringade jag min torsdagseftermiddag och kväll i sängen.
Omgiven av nagellack, skrivartidningar och glass.
Och en hund som hela tiden satt framför mig och stirrade på min skål.

Och somnade bland läderband och kedjor.
Få inga snuskiga tankar nu gott folk!
Jag pysslade med smycken!

Nu är det helg.
Hoppas att ni får en fin och mjuk sån.
Kram Hannis
Ps. Anna.S, är oerhört glad över dina spår!
Stor kram

17 kommentarer:

Edith och jag sa...

Ja men så klart att du ska halta med stil. Tofflorna är jättesnygga! Hoppas att du snart slipper haltandet men att du ändå glider runt i dina tjusiga tofflor.
Kram Maria

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Nämen..haltar du vännen..det har jag missat ! Hoppas det snart går över..väldigt fina halta-runt-tofflor iaf..såna vill jag oxå ha !!!!!

Kramen till dej

Choices By Annie sa...

Klart du ska halta med stil;) hoppas bara du blir bättre snart och slipper det onda för ett tag.
Önskar dig en ljuvlig pysslig dag
Kram

Anonym sa...

Ha ha gillar din blogg. Humor e bra. Dom var super snygga och nu kikar jag efter ett par. Vart finner man dom ?

Kram

www.mystyle.blo.gg

Melody and M.E sa...

Nu är jag ju ingen toffelanvändare, men ett par sådana där skulle jag kunna ha som prydnad vid sängen!
Men misstänker att en liten Melody skulle ta dem som sina nya leksaker, för hon gillar också glamour!
Jag har en syster med svår reumatism så jag känner igen det där med att vissa dagar är det bara mys med hundarna som gäller!
Önskar dig bättring och en skön helg!
Kram
M.E

Hanna sa...

Jag har missat ditt inlägg lite längre ner om reumatism, så bra du skriver om du bara visste vad just det inlägget betyder för mig.
Ha en fin helg.
Kram
Hanna

Hanna sa...

fina! Hoppas du snart blir bättre, så du inte behöver halta.
Ha en fin helg.
Kram
Hanna

Helenas enkla vardag sa...

Kanske inte de bästa skorna att halta runt i, men supersnygga är dom. Jag har två par och kollade efter ett par svarta nu när jag var i Stockholm, men min strl var slut tyvärr.
Kram Helena

Välkommen Hem! sa...

Ja, klart du ändå ska vara snygg och glamorös när du mår så där. Det piggar nog upp lite i alla fall! Hoppas du mår bättre snart igen och att du får en mysig och trevlig fredag!
KRAM! Judita

Anna S sa...

Verkligen snygga tofflor. Detta är nåt jag missat om det synts i inredningssammanhang.
LOL, nej, associerade inte till nånting när du skrev om läderband och kedjor.

Och hunden som tittar med hundögon och vill smaka på glassen. Precis som det ska va. Min katt som är med mest hela tiden glodde ut några vindruvor jag åt igår. Hon trodde nog det var nån ny sorts fancy oval och kulört räka. Den lilla läckergommen.

Tack för att du bloggar, det ger mej mycket att följa dej.
Kram!

I min smak sa...

Hej
Hittade din blogg idag och vill bara säga att din beskrivning att bloggen är en plats för avkoppling är verkligt träffande!
Hälsningar
Susanne

En Vacker Vardag ♥ sa...

Hoppas det vänder fina du och jag önskar dig en stillsam mjuk helg och vilka underbara tofflor du har,var har du köpt dom?

Varmaste kramen Lotta

svart vitt och rött sa...

Fastnade för dem direkt när jag såg dem på bloggarna... kanonsnygga! Trist med värk däremot. Hoppas det blir till det bättre snart! Ha det gott i helgen!

Mina drömmars hus sa...

Tjusiga!!!
Önskar dig en skön och mysig fredag
Kram
AC

Rosenhäxan sa...

Krya på dej vännen. Tofflorna ser jättesköna ut.
Kram Gittan

MammaElva sa...

Halta? Nä, nu måste jag läsa igen mig en hel del här känner jag!
Men ja, de där tofflorna är galet snygga! Ha en underbar helg! kram kram

Charlotte sa...

oj oj så snygga! Vill oxå ha!
Var kan man köpa dessa? :)