Ett skåp

En ganska kass bild på det senaste fyndet.
Gjort i en arbetskamrats garage.
 Så just nu renoverar jag igen.
 Limmar som en besatt för den har en del skavanker.
Tanken var att låta det vara som det är.
Men med alla lagningar så vet jag inte om det blir bra.
Vi får se hur det ser ut när allt är fixat. Hur som så ska det stå i hallen.
Och i alla lådor får jag plats med pysselsakerna som jag ständigt flyttar
runt på för platsbristens skull. Så det blir lite ordning i ettan typ.
Löjligt glad är jag över det här skåpet i alla fall!

Kram Hannis



29 kommentarer:

Fröken Grön sa...

Åhhh, Hannis... Just ett sånt har jag letat efter i FLERA år! Min ständiga sökning på Blocket!

Det är bara att gratulera, för när folk väl har lagt beslag på de där arkivskåpen så vill de inte bli av med dem. Tänk så mycket pyssel och plock du kan ha i det där!

Happy renovating!
/Anna-Karin

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon på dig !

Det får du ju så Klart att få vara ! :)
Jätte fint skåp och kommer att bli kanon för förvaring.

Kul att fynda ! Ha nu en fin fin Helg !

Kram från Mig

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var ett perfekt pysselskåp med alla lådor, min gissning är att det blir svart.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Du är en fena på att hitta fina saker. Massor av bra grejer kommer den ju att sluka mef så många bra lådor.
Kram Mamma C

Ellinor sa...

Ljuuuuvligt!! Det är precis ett sånt skåp som står överst på önskelistan. Himmel så fint. Grattis! Och det är verkligen fint som det är. På bild i alla fall!
Ha en skön pysslig helg. Själv har jag en rejäl städning på gång!
Kram
Ellinor

Välkommen Hem! sa...

NI blir jag riktigt avis! Vilket fantastiskt vackert skåp du har hittat! Precis ett sånt skulle jag också behöva, för alla papper, småprylar och annat som dräller överallt. Gratulerar till ett riktigt kap! :-)
KRAM Judita

Rosenhäxan sa...

Men så läckert skåp. Grattis. Perfekt att ha pyssel i.
Tack för gullig kommentar på bloggen.
Lycka till m projekt : skåp..
Nu håller dottern o jag på med att göra klart vår hemsida.
När vi fått klart alla bilder lägger jag ut på instagram.
Vi pysslar ju jämt ... Nu laddar vi för att gå ett steg längre.
Gårdsbutik bl.a. .
Kram till dej Gittan

Jennie Bergius sa...

Superfint!! :)
<3 Jennie

Helén i Vilrummet sa...

Så himla vackert. Jag vill ha!!!
Kram Helén

kavallinskan sa...

Vilket fiiiint skåp! Helt perfekt för pysselsaker! Ett sådant skulle jag gärna vilja ha hemma hos mig! :)
kram viktoria

Anna S sa...

Jättefint och charmigt skåp! En sån sakletare du är. Härligt att kunna hitta skatter och sen fixa till dem så att de går att använda igen! Både för att det ger en själv ovanliga möbler och för miljöns skull.
Blir nog perfekt med pysselsakerna där.

Hoppas att du har en fin lördag!
Kramar

My everyday life sa...

Perfekt förvaring och charmigt på samma gång. Ser med spänning fram emot att se den klar :)

Ha en mysig kväll i din pysselstuga. Kram Nina

VisaLiza sa...

Tycker om det här hur någons skräp kan vara ett riktigt fynd för någon annan. Gillar ditt fynd skarpt! Kramar Liza

Vitt hus med svarta knutar sa...

Den där byrån/skåpet har verkligen potential!!! Helt perfekt för smått och gott och plats för etiketter, så att allt hamnar i rätt låda. Är övertygad om att du kommer att få till den som du vill...

Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram,
Regina

Home2tiny sa...

Vilket charmigt skåp som verkar vara i behov av lite pyssel o kärlek, alltså har det hittat hem.....Kramisar Tina

Helenas enkla vardag sa...

Vilket fynd! Kul när man får tag på något man blir så där lucklig över. Gissar att det kommer bli superfint efter din behandling.
Kram Helena

En Vacker Vardag ♥ sa...

Åhh det är så fint!!

Kram Lotta

Melinda sa...

Så fint! Vill också ha!
/Melinda

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Mums för det skåpet säger jag bara !!!!!!
Förstår att du blev lycklig...svart färg kanske vore något ?!

Stor kraaaaaaam

Bara Sara sa...

Läckert! Du kan väl visa ett ”efter-resultat” sen också?
Kram Sara

Flower of Fame sa...

Vilket skåp! Praktiskt med så många lådor.du gör det säkert ännu vackrare. Kram Pernilla

Team Åsgård sa...

Det kommer bli så fint när du är färdig med det. Perfekt för pyssel!
Kram:))

Hemma på Sjuan sa...

Snyggt! Vilket fynd du gjort! Jag letar efter ett sånt i plåt, kram Suss

Den där Victoria sa...

Vilket superfynd, så himla fint skåp.

Fröken Fräken sa...

Jag slutar aldrig att förvånas vilka fynd som göms i folks garage, källare och vindar! Det där blir nog kalas när du fått hållas ett tag!

Min KuriÅsa Värld sa...

Grattis till fyndet! Ett liknande arkivskåp hittade jag i somras efter många års letande! Skrev just om det på min blogg:)
Kram Åsa

HjärtatsVitaHem sa...

Så fint skåp. Ska bli roligt att se resultatet sen! :)

Kram Jenny

Anonym sa...

Jättefint! Kommer att bli underbart vackert i dina händer.

Kramar
Lily

Anita sa...

Säger bara ååhh medan min ansiktsfärg antar en avundsjukt grön nyans. Det är sådana fynd man längtar efter.