Eget armband

När det gäller armband så är det antingen stora skramlande silver eller
små tunna lager på lager som gäller för mig. Så en av de sakerna som
tillverkades var ett tunt armband, gjort av läderband och ett gammalt
kantband med små pärlor på som bara blivit liggandes till ingen nytta.

 Klart.
Gjort på kvart och allt fanns hemma.
Ingen katastrof om det går sönder med andra ord.

Lite lagom vardag sådär.
Så nu ska jag göra några till.
Lager på lager var det.

Vad gör ni på er lördag?
Kram Hannis


18 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina tofflor du har, och armbanden du gör gillar jag också. Idag har vi mulet här, jag och sonen ska åka och stänga stugan. Lite tidigt men det är bästa lördagen för det.
Varm kram till dig vännen
AnnaMaria

Villa Björkenäs Backen sa...

God.morgon fining ! :)

Teletapi ! :)
Du skrev precis till mig medans jag kikade dina underbart fina armband !
Så klart ska du ha läger på läger....Likabra när du ändå år på G ;)
Nu ska jag sova efter nattpasset....min mellan natt och då behöver jag sömn.
Men sen ska vi njuta och kanske fixa lite....sen jobb igen men innan det så bli av att äta Paj till kvällsmaten.

En mjuk helg till dig med ! Så fint sagt!.kram kram

Flower of Fame sa...

Så vackert det blev. fin ide med lädert virat runt som pricken över i. Ha en fin Helg!
Kram Pernilla

Good Enough sa...

Snyggt!! Älskar både armbandet och tofflorna. Du blingar - det gillar jag :-)
Njut av din lördag och ta hand om dig.
Här står barnkalas, promenad, plantering på graven och lite "taxi"-verksamhet på schemat.

Stor kram /M

Gunnel sa...

Så fint ditt armband är. Ibland är det enkla det vackraste.

Johanna Stålros sa...

Så vackert armband du fick till- både tufft och vackert! Har jobbat så mycket och inte hunnit läsa några bloggar på ett tag, så jag ville säga här att ditt inlägg lite längre ner med din sjukdom berörde mig, och din hunds sätt att placera sin healande tass på dig är en så fin gest som bara ens bästa vän kan göra♥♥♥
Massa kärlek från mig!

~ Eva ~ sa...

Jaadu, just nu så hälsar jag på här och beundrar ditt fina armband. Tycker om det enkla, men ack såå vackra.

Sen så tror jag att jag ska flytta min gamla spegelbyrå från en vägg, till en annan *fnissar gott*

Kramen,Eva

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint armband !Det blev jag kär i <3 Du gör inte några på beställning ? Ha en skön och härlig lördag fina du .Kram Rita

Anna S sa...

Ett sånt fint armband du snodde ihop!
Snygg teknik att fläta runt!
Jag älskar när man kommer in i såna kreativa vågor, så kul att skapa.

Idag har jag haft min syster med ettårig son här. Kaffe och smörgås. Trevligt som bara den att se syrran och hennes lille. Han är så nyfiken på allt, klipsk och har börjat prata.

Önskar dej en fin lördag!

dnyahuset sa...

Vi har precis varit i shoppingcentrumet hela familjen och kikat i affärer, ätit lunch och fikat. Nu ska jag flyttpacka!

Melody and M.E sa...

Så fint armband du gjort, ska bli spännande att få se hur det blir när du har lager på lager!
Här har vi power walkat 8 km i dimma och lätt regn och både hundar och matte fick gå in i duschen efteråt!
Önskar dig en fin fortsättning på lördagen!
M.E

Anci sa...

Åh, vad fint armband !! Inget till salu ? ;)

Min lördag har gått i promenadens tecken.

Kramar
Anci

Edith och jag sa...

Snyggt! Gillar det där med att "ta vad man har". Det ligger en kreativ utmaning i det.
Kram Maria

LissenTo sa...

Så underbart fint armbandet blev, precis min stil.

Du måste vara himlans nöjd .....

Kram Lissen

Elna sa...

Så snyggt och precis lagom att ha när som helst. Ha en fortsatt skön helg.

Kramen

Hanna sa...

Så fint. Ha en fin fortsättning på helgen.
kram
Hanna

Fröken Fräken sa...

Charmant! Jag älskar armband, men har nästan aldrig på mig dem tyvärr.. i vägen när man sitter och knattrar på tangentbord mest hela dagen...
Min lördag har mest bestått av snytande och hostande. Och en mobil!

Anonym sa...

Underbart vackert ♥

Kramar
Lily