Att sammanfatta en fantastisk sommar

Sommaren är inte slut än.
För mig tar den slut i September.
Men vardagen är tillbaka, i alla fall på halvfart.
Och igår när jag satt och rensade bilder så kom jag fram till att jag
 har haft en suveränt bra sommar fram till nu. Det är jag lycklig över.
Så det får bli en sammanfattning i bilder.
Ni har ju redan sett en del av dom en ändå.


Att drömmar om sol och långa dagar gick i uppfyllelse råder det ingen tvekan om. 
Släppa taget om måsten har varit det minsta problemet. 
Och att njuta har varit den största prioriteringen.
Vilken lyx minst sagt!

Nu, dags att jobba.
Kram Hannis

23 kommentarer:

Arja sa...

Halloj!
Önskar dig en fin dag på jobbet :O)
Kram Arja

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det har verkligen varit en underbar sommar. Det finns många fina upplevelser, solstrålar, varma vindar, svalkande bad, dofter från denna sommar att spara i minnet och ta fram när vintern känns lång...

Kram,
Regina

Nilla Nyfiken sa...

Kul att se din härliga sommar i fina bilder! Sommaren har bjudit på mycket sol och värme tycker jag och som sagt... Den är inte slut än !

Kram
Pernilla

Flower of Fame sa...

Visst har det varit en härlig sommar. Fina bilder! Kram Pernilla

Anna Svensson sa...

Jag gillar augusti har jag kommit på, det är något speciellt med den ändå. Gillar september och oktober med. November, januari, februari kan vi hoppa över.
Många börjar jobba i dag men vi njuter denna veckan med av sol och hav.
Kram

Helén i Vilrummet sa...

Visst har det varit en fantastisk sommar hittills. Och det är sant som du säger, sommaren är inte slut än på länge!
Välkommen tillbaka till vardagen, den har sin guldkant den också.

Kram Helén

HjärtatsVitaHem sa...

Vackra foton! :)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Kia sa...

Tänkte just detsamma. Den är ju inte slut än!!
Skönt att du har haft en skön sommar.

Ha en toppen vecka!
Kram kia

åse sa...

Härliga sommarbilder, och visst tar inte sommaren slut än även om det är dags att börja jobba. Kram

Emilia sa...

Vilken skön blogg! Avslappning och mys, det passar mig verkligen. Jag skulle behöver slappna av mer, haha.
Vad fick dig att börja blogga?

LissenTo sa...

Ljuvligt att känna sådan förnöjsamhet och javisst är sommaren till september :-)

Choices By Annie sa...

Ljuvliga bilder, härliga sommar. Precis så som jag önskar en semester ska vara;)

Önskar dig en ljuvlig kväll
Kram
Annie

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Jamen det är ju så gott i hjärtat när man känner den där varma nöjda känslan..livet är bra helt enkelt !!!!

Tack raraste du för din fina kommentar...det lade sig som bomull runt hjärtat och just idag behövde jag lite extra mjukt runt där !

Största kramen till dej vännen

H`s enkla vardag sa...

Verkligen fina bilder från din sommar. Ja med tanke på vädret går den här sommaren till mannaminne! Kram helena

Gamla Posthuset sa...

Det ser ut som att du har haft en kanonsommar! 👍

Ha det så gott!
Kramen
Ina

VisaLiza sa...

Härliga bilder med mycket glädje! Håller med dig om att det är sommar ända in i september. Sen kommer om vi har tur en härlig höst och en mycket kort vinter! Kramar Liza

Mina drömmars hus sa...

Bättre sommar kan vi nog inte ha haft. Härligt att läsa att du är nöjd och så fint du fångat den på bild.
Ha det gott
Kram
AC

Melody and M.E sa...

Visst har det varit en underbar sommar och så många fina foton det blivit i alla bloggar! Och din bildkavalkad är ljuvlig!
Kram
M.E

Bara Sara sa...

Ja vilken härlig sommar vi har!! Håller med dig om att den håller på ända till september! Kram Sara

Nyanser av vitt sa...

Helt underbart har det varit Hannis.Jag har min sista vecka nu :O)
Kram Agneta

Le petit jardin sa...

Nä, sommarn är ju på långa vägar över ( eller det vill jag tro) och din sommar verkar ju varit helt perfekt med alla ingredienser som man önskar sig.

Härligt med en sådan underbar mormor, mysigt som bara den!!

kram kajsa

Hajan sa...

Jättefint collage Du gjort på
bilderna. Mycket snyggt taget
alla fotona.

Sommaren räcker gott och väl till 1 första okt, ha,ha då får vi
Brittsommar.

Team Åsgård sa...

Ja, det har varit en fantastisk sommar hittills och än är det mycket av den kvar. Vi fortsätter njuta:)) Kram!