Smakprov från ett bröllop

Men alltså...
Vilken dag det blev!
Med undantag på en rejäl regnskur och en mullrande åska som varade i 
en kvart så blev det helt perfekt. Solen sken, taxin kom i tid och allt bara
flöt på. Det blev en sån fin vigsel, vackra tal och en sån härlig fest med
 massor av känslor. Skratt och gråt varvades med ännu mera skratt.
Här kommer ett litet smakprov.



 På kvällen när jag åkte så såg det ut så här.
Folk hängde i kvällssolen och skratten hördes över vattnet.
När jag satte mig på tåget hem så var jag helt slut men tacksam.

Känns som att jag har varit dålig på att besöka er sista dagarna.
Det har tagit tid att förbereda mig inför den här dagen.
Och nu ska jag ge mig iväg och bada med brorsbarnen som är här.
Men ikväll ska jag sätta mig med ner i lugn och ro och gå 
på upptäcktsfärd i bloggvärlden. Och bara vara en stund.

Kram Hannis
Ps. Anna.S, skickar en stor kram till dig!
Hoppas att det vänder snart.

17 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kan tänka mig att du också hade fjärilar i magen, så roligt och få fota på bröllop. Jättevackra bilder, mycket vacker brud och klänning.
Kramar
AnnaMaria

Flower of Fame sa...

Låter som du har haft ett fantastiskt uppdrag! Fina bilder! Ser gärna mer om du får visa dem senare. Ha det bra! Kram Pernilla

LissenTo sa...

Så underbart att få vara med om en sådan dag. Att fyllas av skratt, sol och goda vänner. Så gott det måste kännas.

Vackra bilder med klänningen som hängde där i fönstret bla.

Kram
Lissen

Fröken Grön sa...

Du måste ju vara den ultimata bröllopsfotografen; detaljernas och ljusets mästarinna! Härliga bilder!
Hoppas du har en riktigt skön söndag!
/Anna-Karin

Hajan sa...

Hoppas allt gick bra med
fotograferingen , men så duktig
som Du är. >Behöver man nog inte vara mästare för att se.
Jättefina bilder så det så.

kramar från

Hemma på Sjuan sa...

Härliga bilder! Vacker håruppsättning! Underbart med bröllop och ännu bättre och vädret visar sig på sin goda sida, kram Suss

svart vitt och rött sa...

Åh... jag bara njuter när jag ser din konst! Hoppas verkligen att några väljs ut och förstoras till fina tavlor!

dnyahuset sa...

Vilken otroligt vacker frisyr! Verkar ha varit det perfekta bröllopet. Härligt!

tinajo sa...

Så fin klänning och frisyr - underbart! :-)

My everyday life sa...

Vackra bilder du tagit. Underbart ljus i dem och vilket ställe att ha bröllop på...en båt! Eller vad vet jag själva vigseln var kanske inte just där...

Ha en härlig dag i solen med dina besökande små. Kram Nina

Gabriella sa...

Åh vilka fina bilder, ser vackert ut! Underbart med bröllop, men nervöst och fota kan jag tänka mig. Härligt att få vara gäst också=)
Kram

Stina sa...

Enkel och vacker känning
helt underbar.

Tjusiga bilder Hannis!
Kramen.

Anonym sa...

Du tar underbara bilder!
Vacker klänning.
Kram Lily

Min plats i solen sa...

Underbara bilder Hannis! Kanske jag och min man skulle ta och förnya våra löften och anlita dig som fotograf. Du är en mästarinna på att fånga ögonblicket och förmedla en känsla i dina bilder. Och visst är bröllop härliga. Så mycket kärlek och glädje.

Kram på dig

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

så fina kort, du är ju såå duktig och du hittar ju verkligen en känsla i de kort du tar!Kul att få ett sådant uppdrag:)
Så skönt att du fortfarande är inne i semesterlunken trots arbete, man skulle vara i den där lunken hela tiden tycker jag hihi.. skulle inte bli mycket gjort hemma då kanske :)

Ha det så gott.
Kram Jennie

Good Enough sa...

Vad lycklig du känns i inlägget. Underbart! Kram M

VisaLiza sa...

Otroligt vackra bilder. Du har verkligen ett öga för detaljer och det gillar jag skarpt. Kramar Liza