Vaknar till liv

Jag är verkligen i semesterbubblan...

Men nu var det dags att kliva ur bubblan och vara lite social också.
Så efter veterinärbesöket med pälsbollen så gick vi till en av pärlorna jag har.
Och hängde på hennes balkong. Med kaffe och choklad som smälte i solen.



 Sen kom ännu en pärla inramlandes med lunch.
Och vi avhandlade både det viktiga men också det oviktiga.
Blev röd på näsan på kuppen.
Så idag ska jag och min röda näsa ner på stan för lunchande
och ikväll blir det fotograferande. Blir bra det tänker jag.

Kram Hannis



17 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Tre goa pärlor på en balkong...låter finfint !!
Här blir det bullbak idag..skönt med semester du !

Stor härlig kraaaam

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej
Låter som en perfekt semesterdag!!

Jag förstår ditt fnitter.. Kunde absolut ha varit jag!! Vi är dock på andra sidan : ) igår så var det dock väldans massa viftandes på mig slogs med myggen och planterade lite blommor, vattnade och mös och rös!! De där flygfäna e inte mina favoriter!!

Nu ännu en arbetsdag...
Kram njut av dagen!!
Blir antagligen grönan ikväll med Sven- Bertil !!!
Kram

Kia sa...

Låter som livet är rätt skönt nu! :)

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Angela sa...

Vilken härlig blogg och fantastiskt fina bilder :-) skönt med semester, skulle jag också behöva.. men snart så ;-)
kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Härligt med sådana dagar och sådana pärlor :)
Kram
Marie

Le petit jardin sa...

Vilken mysig semesterdag och vädert verkar ju på topp:)

By the way...
Jag drömde om dig inatt, en kort sektion för jag var på ett vandrarhem (tror jag) och packade och frågade dig om det var din tandkräm som stod i Kylen i badrummet....ja, man har ju inte så normala drömmar heller...

Kram kajsa

Hanna sa...

Låter som riktig sommar och ledighet.
Kram
HAnna

Flower of Fame sa...

Härligt att bara vara! Fin ring på sista bilden. Ha det bra Kram Pernilla

Good Enough sa...

Låter underbart! Njut av de fina omkring dig.
Saknar dig dock...

Kramar M

Choices By Annie sa...

Låter ljuvligt, häng på balkong är livet det;)

Önskar dig en fin kväll
Kram
Annie

LissenTo sa...

Låter som härligaste balkonghänget, med fina vänner. Sådant får man energi av, kan vara värt en röd näsa.

Går ju över ........

Kram
Lissen

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du lever semesterliv hör jag, låter väldans skönt. Om en vecka drygt hänger jag på.
Stor kram
AnnaMaria

Hajan sa...

Det låter väldigt härligt,
så trevliga bilder på Era fötter.
Skall bli spännande att få se
dina nya bilder.
kram

Helén i Vilrummet sa...

Mysigt med vänner och balkonghäng.

Jag bara älskade ringen som någon hade på sig. Var kan man få tag i en sådan? Ursnygg!

Kram Helén

Anna Svensson sa...

Jag sitter här och väntar på min bästa pärla som jag ska umgås med hela eftermiddagen. Skönt med pärlor!
Njut i semesterbubblan.
Kram

Rosa i huset i vitt sa...

kikar in och önskar dig en trevlig helg
kram Rosa

VisaLiza sa...

Härligt med både semester och balkonghäng :) Hoppas du har en riktigt bra ledighet. Liza