Testa stämplar

Jag har börjat släpa fram pysselsaker.
Det är ju snart semester så tänker jag med ett stort smajl!
Tanken är att jag ska göra i ordning ett tyg som ska ligga på soffan 
lite som skydd, den långhåriga pälsbollen ligger där. Främst när jag inte 
är hemma. Linnetyg blir det eftersom att det är lättvättat och torkar snabbt.

Det här är sånt här snabbpyssel som jag gillar.
Bara pensla på lite färg och sen trycka lite snabbt.
Om det blir bra återstår att se.

Fyra dagar kvar.
Kram Hannis

Ps. Anna.S, hoppas att du haft en bra helg och får en fin vecka!
Kram till dig

PS 2. Kajsa, (Le petit Jardin) kommer inte in på din blogg!
Har försökt i två dagar och det bara står att sidan inte är tillgänglig.

21 kommentarer:

Helén i Vilrummet sa...

Spännande! Kul med pyssel. Det blir säkert kanonfint. Väntar med spänning på resultatet.

Kram Helén

tinajo sa...

Roligt med stämplar, det var ett tag sedan för mig. :-)

Choices By Annie sa...

Åååå härliga stämplar, ser fram emot att se det färdiga resultatet. Blir lite sugen att plocka fram alla mina stämplar;)

Önskar dig en fin vecka
Kram
Annie

Maria-Snickaregården sa...

Sånt gillas. Det ska va enkelt och kul. Fina stämplar du fått tag på. Kommer garanterat bli snyggt.
Kram Maria

Änglarnas hus sa...

Jag tror att det kommer bli superläckert!! Häftig stämpel!

Här är semestern påbörjad och lite idéer poppar på även i mitt huvud!

Kram kram Sanne

En Vacker Vardag ♥ sa...

Alltid spännande att se vad du pysslar med, önskar dig en skön härlig semester!!

Kram Lotta

Rosa i huset i vitt sa...

Kul med lite pyssel ..ska försöka göra lite med i sommar
kram Rosa

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej hej !

Härligt ! Härligt !
Jag har nog lite mer men det kommer.
Hoppas att du mår bra !
Ha en skön midsommar vecka !
kram från mig

Flower of Fame sa...

Blir säkert jätte fint . Fina stämplar! Kram Pernilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tyget kommer bli jättefint, pälsbollen får vila som en kung.
Kramar
AnnaMaria

Anna S sa...

Det kommer säkert bli jättefint med mönstret du ska göra!
Jag gillar också att göra saker själv. Både att man får vara kreativ, få det som man vill ha det och sen att man är ensam om just det.

Tack, önskar dej en fin vecka med!
Jag har varit väldigt slutkörd, inte kunnat sova på natten så sov hela dagen idag. :-p

Kramar

Blommiga Rutan sa...

Låter som det kommer att bli jättefint!
Är inte det bland det bästa som finns, vara ledig och hemma och pyssla?!

Kram Anncathrine

åse sa...

Vilket spännande och härligt pyssel. Kram

Fröken Fräken sa...

Här håller jag också på och samlar på mig pysselmaterial och -idéer tills semestern drar igång. Man kan ju inte komma helt oförberedd!

Johanna Stålros sa...

Blir ju så fint när man stämplar- tror din idee kommer bli hellyckad;) Ha det fint vännen. Kram

VisaLiza sa...

Spännande projekt. Låter enkelt på beskrivningen så det skall bli spännande att se resultatet :)

Mamma C sa...

Låter som ett kul projekt som du ska börja med. Blir säkert kanon också. Så skönt med semester snart. Det verkar ju bli bra väder också.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Many thanks for the answer. This functioned excellent !
!!

Feel free to surf to my homepage; xerox phaser 8560mfp **

Mina drömmars hus sa...

Fyra dagar, puh, vad härligt!!!!
Lite pyssel blir mysigt. Ser ut att bli riktigt fint.
Kram
AC

Fröken Grön sa...

Verkar vara ett spännande pyssel!
Hoppas naturligtvis att vi får se resultatet framöver.
Kanske något som till och med jag skulle klara av?
(Tygprojekt och jag brukar annars inte gå riktigt ihop...)
Må så gott!
/Anna-Karin

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

så kul att plocka fram lite pyssel och känna att man har lite tid när det är semester.
Ha en fin dag imorgon.
Kramar Jennie