Nytt köksbord på g!

Har ju glömt att berätta att jag fyndat på återvinningen igen.
Jag sprang som ett expresståg när jag såg att dom var på väg att lasta ut det här.  
Fast först fegade jag ur och skickade fram en av chaufförerna på jobbet. 
För att kolla läget liksom.Har fått skäll förr av gubbarna på återvinningen.
Nu ska det målas om. Svart är tanken och låta det vara slitet.
Inte speciellt vackert men jag tror det kan bli bra när det är klart.
Stolarna som släpades hem tidigare får bli vita om det inte funkar med 
brunt till. Lite projekt måste jag ju ha innan semestern tänkte jag.

Redan ny vecka.
Tiden går fort och nu är det tre arbetsdagar som blir fullproppade
av arbete. Men jag hinner njuta ändå tänker jag. Har ju upptäckt
fördelen med kvällssolen på balkongen. Så lite brun hinner jag bli!

Kram Hannis
Ps. Anna.S, hoppas att du har en fin vecka framför dig!
Kram



19 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Villet fynd.!
Just återvinningen kan vara den bästa eller hur ? :)
Både att slänga och fynda :)
JÄtte fin bord ! Kommer att bli så fint !

Så klart ska man ha lite projekt ! :)

Ha en fin dag! Jobba lungt !
Kram från mig
Jag ska straxs hem ! Sen Ledig ! Jippiii! :)

Anonym sa...

There are most individuals precise errors in this write-up and
subsequently it is misguiding.

my homepage :: http://iclarks.org/activity/p/44331

Ellinor sa...

Skönt med kortvecka!
Bordet ser superfint ut. Även nu! Men det är ju förstås roligare att ha ett projekt och det blir säkert hur bra som helst!
Det där med att vara lärare är rätt speciellt ibland. Men oftast riktigt bra! Alla jobb har väl sina för och nackdelar antar jag.
Hoppas du hinner njuta på kvällarna och att solen skiner på dig!
Kram
Ellinor

tinajo sa...

Blir bra det där - ha en härlig måndag nu!

åse sa...

Vilket fynd blir säkert hur snyggt som helst. Ha en fin fin måndag och kram till dig.

LissenTo sa...

Det blir nog fint och du, nu jag blir också sugen på ett sommarprojekt. Vad ska jag hitta på, får klura.

Kram
Lissen

Huset nummer tio sa...

Men du här helt underbar, önskar jag var lika modig som du;) Jättesnyggt kommer bordet bli, och skönt att du fixar dig lite att göra inför semestern;)

Önskar dig en ljuvlig dag
Kram
Annie

Anna Svensson sa...

Det där ska bli roligt att se när det är färdigt! Vi har också köpt på oss några stolar som vi ska fixa i ordning. Har inte bestämt färg ännu bara...
Ha en bra måndag. Vi är lediga hela familjen och planerar för en skön dag.
Kram

Kia sa...

Undra om inte vi hade ett sånt när jag var liten?? Kan du inte ställa dig utanför återvinningen och kolla bilarna innan de kör in? :)

Ja, rally har jag också varit på. Fast det var vintertid men det är kul! Vi prata om folkrace i bilen imorse och A tyckte det var det roligaste i helgen och ville gå igen. :)

Ha en toppen vecka!
Kram Kia

En Vacker Vardag ♥ sa...

Ett sånt bord har jag också:) Mannen slipade in svart olja på skivan och så har vi vitt under det blev jättebra!!! Med vita stolar och vit soffa.

Ha en fin dag!!
Kram Lotta

Rosa i huset i vitt sa...

Snyggt bord ..ska bli spännande att se hur det blir
kram Rosa

Anna S sa...

Åh, ett sånt fint bord du fyndade! Gillar såna ställen jättemycket, där man kan fynda för en billig penning eller gratis. :-)
Tror att det kommer bli jättefint svart även om jag tycker om det som det ser ut nu med.

Kram tillbaks, ha gött häng på balkongen din! Här skiner solen och jag ska ut en sväng på ärenden snart. Kanske besöka nån loppis med.

Le petit jardin sa...

Ha,ha...va roligt att du skickade fram chaufförerna...ja, det kan ju vara bra till hands då och då och fyndet var ju kalas..kommer säkert bli fint med lite färg

kram kajsa

VisaLiza sa...

Så lustigt att ditt nya bord är nästan identiskt med bordet jag har i mitt kök. Tror det kommer att bli jättefint som köksbordet. Liza

Elna sa...

Kul med nya projekt och det ska bli spännande att se resultatet.

Kramen

snickaregardens.com sa...

Det där tror jag blir riktigt snyggt målat. Vi hade ett liknande när jag var liten.
Kram Maria

Systrarna Hjertén sa...

Tror det kommer bli kanon med svart och det klart man måste har projekt till semestern. Jag har redan mitt projekt klart för mig - VILA.... ;)

/Frida

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

ha ha ja jag kan känna igen den där känslan du säkert hade när du fick se att någon skulle slänga bordet.
Måste ha känslan och helst innan det försvinner, blir både adrenalinkick och hjärtklappning på en och samma gång:0 det blir säkert fint när du lagt fingrarna på bordet. Idag har jag betsat..blev svart iallafall:0
Ha en fin kväll och hoppas du njutit av solen i em på din balkong.
Kram Jennie

Inspiration i vitt sa...

Vad bra att det fina bordet hamnade hos dig, du är rätt person att ta väl hand om det. Kram på dig/Ingela.