Någor gammalt, något nytt...

Temat på fotoutmaningen den här veckan var klurigt minsann.
Något gammalt, något nytt, något lånat, något blått.
Har inte riktigt haft den tid jag har velat att lägga på 
utmaningen så det fick bli en snabb variant,  jag tänkte så här:

Det gamla får vara boken i svart papper.
Mina nya skor måste förstås få vara med.
Reptilblusen som jag hade på kalas sist är lånad och korset är blått.

Tack för alla fina gratulationer!
Jag hade en skön dag och kväll så jag är nöjd.
Och idag bär det av mot ön för att fira mera med familjen.

För att se mera bidrag till utmaningen så klickar ni här och här

Kram från Hannis



19 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så fint du fick ihop det på dina bilder ! Ha det bra kram Pernilla

Helén i Vilrummet sa...

Vilket vackert kors.
Hoppas du får en underbar dag.
Kram Helén

VisaLiza sa...

Tycker att du klarade utmaningen galant :) Liza

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättevackert kors och fina nya sandaler. När det gäller blusen, jag är livrädd för slingerpellar, så rädd så jag undviker och skriva ordet.
Ha en toppendag på ön
Kramar
AnnaMaria

Karin sa...

Grattis så här lite i efterskott, ha en fin dag Karin

Edith och jag sa...

Du förmedlar alltid en så härlig känsla i dina bilder! Jättefint den här gången också :)
Så synd att madonna-berlocken kommer från Spanien. Det var förstås den jag blev mest förtjust i ;)
Ha det fint idag!
Kram Maria

snickaregardens.com sa...

Fina bilder du fick ihop :)
Kram Maria

Systrarna Hjertén sa...

Fina bilder som alltid och Grattis i efterskott!

Är det av intresse att andra förstår hur man väljer att leva?! Jag har faktiskt börjat bry mig mindre och mindre. Det är ju bara du själv som har hela bilden och det är ju du som ska leva med dina val! Gillar texten väldig mycket även om jag inte tycker att man behöver förklara sig ett enda dugg! ;-)

/Frida

åse sa...

Så härliga bilder och tolkning, du får alltid fram en sådana fin känsla. Kram

Gunnel sa...

Så fint att du har korset med på alla bilderna. Det får det hela att hänga ihop så bra.

Tina sa...

Hipp hipp hurra för dig min fina vän, lite i efterskott då! Hoppas du fick en kanondag!!
Fint tema så här i bröllopstider...

kramen

Nyanser av vitt sa...

Grattis i efterskott Hannis. Ha en fin kväll.
Kram Agneta

Melody Shih tzu sa...

Snygg tolkning. Gick själv och funderade på att delta då det var en härligt klurig utmaning, men tiden räckte inte till för att göra det foto jag ville, så får njuta av de andra bidragen!
Melodys matte

Annie Axelsson sa...

Sådana fantastiska bilder, helt ljuvligt.

Önskar dig en härlig kväll
Kram
Annie

Kia sa...

Nämen har du fyllt år!! Grattis i efterskott!!!!!!
Låter som du fick en toppen dag och på sin dag har man all rätt att få bestämma. :)
Önskar dig nu en toppen vecka!
Kram Kia

En Vacker Vardag ♥ sa...

Grattis i efterskott och vilket fint och tänkvärt inlägg. Vilket vackert kors,underbar blå färg.

Kram Lotta

Johanna Stålros sa...

Wow sicka snygga skor!!! Söndagskram

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka vackra bilder!
Ha en riktigt fin vecka!
Kram/Lena

Mamma med ambitioner sa...

Ha det märks då inte att du haft ont om tid, trollkarl där :)
Grattis i efterskott. Hoppas du hade det gott på ön.
Stor kram Kristina