John och Yoko

Jag skrev tidigare att jag fått en present på posten.
En plansch på John Lennon och Yoko Ono var det.

Båda planscherna hänger nu uppe på prov.
Tanken är att jag ska hitta tunna ramar till dom här.
Och jag har letat men inte hittat några än.Stora varuhuset är det som återstår.
Och nu skenar jag runt med min tavla som är som ett stort dokument.
För den passar inte ihop med dom här två.
Behagligt problem att hantera på semestern, lite lagom.

Hur har ni det?
Har ni startat semester eller är det snart dags?
Kram Hannis
Ps. Anna.S, hinner du njuta av sommaren?
Kramen




16 kommentarer:

Tina sa...

Den låten är en av de bästa som finns, planscherna hänger fint där! Lagom bohemchict!
Om klänningen är av bomull så går det utmärkt, det är så lätt att batika!

kramen

LissenTo sa...

Fina planscher med bra budskap och lite annorlunda. Gillas det också.

Har ledig dag idag, ska bli en cykelutflykt och till loppis för att lämna grejer, har rensat kläder.

Kram Lissen

Flower of Fame sa...

Hej! Fina planscher! Jag köpte ramar på Rusta. Tro det eller ej men så är det . De hade svarta rätt smala. Ha det bra ! Kram Pernilla

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt härlig tisdag!
Kram/Lena

VisaLiza sa...

Verkligen fina planscher. Verkligen älskar den med John och Yoko. Vad gäller tatueringen så tänker jag mig att trädet representerar livet. Att man behöver djupa och bra rötter för att stå stadigt. Att grenarna representerar livets mångfald och förgreningar som är omöjliga förutse. Liza

Le petit jardin sa...

Gillade John lennon och tyckte nog att Yoko var lite cool men märklig..idag är hon mest märklig..en sann konstnär.... de är väl lite så där...men en skön present att få :)

Smart att testhänga och se, var det blir som bäst...och du har ju semester och tid och kan tänka länge...själv jobbar jag 4 låååånga veckor till innan två veckors semester...då ska jag njuta och vicka på tårna

kram kajsa

Linda sa...

Här är man ju student för allra sista sommaren så jag får njuta ordentligt för det är förmodligen sista gången innan jag blir pensionär som jag får tre månaders sommarlov. :)

Jättefina posters!
Kram Linda

Rosa i huset i vitt sa...

ser jättefint ut med planscherna där
ha en bra
kväll
kram Rosa

svart vitt och rött sa...

Riktigt cool planch!!! Kul att ha sådant som inte "alla" har... Ha det gott!

Systrarna Hjertén sa...

Talor och ramar är inte lätt!!! ;D (bloggade också om det idag).

Tyvärr inte semestre än, men snart så....längtar!

Ha en fin kväll!
/Frida

Fröken Fräken sa...

Jag rekommenderar ramen Strömsby från Ikea. Finns i svart eller silver, och är tunn och känns mycket mer stabil än tex Ribba och håller fast affischen mycket bättre. Jag tänkte först spraya om en silverfärgad till vit, men se det gick dock inte för glaset sitter liksom fast i ramen.. men annars är den perfekt!

Mina drömmars hus sa...

Vad mysigt du har det. Lagom mycket att tänka på :)
Superläcker plansch. Blir nog fint med ram
Kram kram
AC

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Ja det låter som att det var på tiden med lite semester och det låter himla skönt att sova, läsa och sitta på balkongen. Bara slappa och ta igen sig och njuta. För visst är den här tiden så härlig!

Ha det så skönt med alla böcker och njut nu av lite ledigt.
kramar Jennie

Rosenhäxan sa...

Hej Hannis. Den affischen blev jag avis på.
Är ju en gammal Beatles fantast. Samlar sen många år på böcker m deras texter på alla låtar de gjorde.
Ang tatueringen väldigt fint motiv men är ingen fantast på tatueringar. Två av döttrarna gjorde såna i smyg för några år sen. Ville inte visa mamma sin. Men de gör ju som de vill.
Hoppas du har fina dagar på din semester.
Kram Gittan

Hanna sa...

så fint med affischerna där.
Kram
Hanna

Queen of Kammebornia sa...

John & Yoko :) underbart! Stor kram till dig fina Hannis!