Födelsedagspresenter

Jag är bortskämd...
Jag hade önskat mig böcker, och jag fick alla jag önskat mig.
Det hade jag inte väntat mig.
Så fick jag en plansch med text av Yoko Ono och en mobil att hänga bilder i. 
Yoko Ono,  Put your shadows together until they become one...
Men ahhh, bara älskart!

Den här boken av Kristian Gidlund har jag längtat efter.
Jag tror att den är fantastisk, sorglig men livsbejakande.
Den ligger bredvid min säng och väntar.
Den ska läsas i lugn och ro har jag bestämt.

Ha en fin dag idag/Kram Hannis

Ps. Anna.S, kasta dig över stolen!
Så kan vi tänka på varandra när vi morrar över spikarna=))
Kram till dig!

19 kommentarer:

Helén i Vilrummet sa...

Fina presenter. Kul när man får det man önskat sig.
Kram Helén

Sirpa sa...

Hej Hannis!
Grattis nu kan du njuta och läsa hela sommaren, ligga i solen och har det bra!
Kram Sirpa♥

Bara Sara sa...

Hej och grattis!! Vilka fina presenter, roligt att få bli så glad över saker man får! Kram Sara

tinajo sa...

Härligt att få en hög med kvalitetsböcker - ett måste den här säsongen! :-)

Flower of Fame sa...

Så fina presenter du fick! Mobilen gillade jag skarpt! Kram Pernilla

LissenTo sa...

Så härligt att få det man önskar.
Vissa böcker måste läsas långsamt och begrundas.

Men åh så morgonpigg du är....

Kram
Lissen

Kia sa...

Men det är du väl värd!!
Alltid kul att få det man önskar.

Såg att du har en ny stol på G. Du börjar få in vanan på det där. Kan bli din grej. Ta hem möbler, göra om och sälja vidare. :)

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Rosenhäxan sa...

Godmorgon. Vilka fina presenter.
Har följt Kristian s blogg ganska länge.
Oj vad tårar det gått åt. Fantastisk människa.
Och affischen väldigt fin text.
Ha en fin tisdag
Kram kram
Gittan

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

så kul att du fick böckerna du önskade dig, precis perfekt nu till semestern och allt:)
Ha en fin dag.
Kram Jennie

svart vitt och rött sa...

Så fina presenter!! Det finns massor av böcker man vill ha, och då blir man ju extra glad när man får dem :-) Snygga böcker dessutom :-) Ska bli spännande att se vad du hittar på med stolen som du köpte!!

Good Enough sa...

Underbart, det är du värd! Jag har också en längtan efter att läsa Gidlunds bok. Tror den är full av livskraft.

Lycka till med stolen. Ser fram emot att se resultatet.

Kram

Choices By Annie sa...

Åh ljuvliga böcker. I veckan ska vi ta en tripp till den lokala bokhandlaren och inhandla sommarens hela läsning. Lääängtar;)

Önskar dig en fin dag
Kram
Annie

Tina sa...

Finfina presenter, om postern kommer från Moderna har jag en likadan. Spänd på o se vad du gör med mobilen...

kramen

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin stol i förra inlägget, kommer bli ännu finare när du pysslat om den. Vissa böcker vill man ha liggande ett tag innan man läser, så man kan gotta sig åt läsandet i förväg. Och vet du, jag hade en brun Olsson & Jensen pläd i sammet men den har jag sålt!
Kramar
AnnaMaria

åse sa...

Böcker är så härliga presenter, få tumma på och vända blad, njuta av texten, sjunka ned i bästa fåtöljen och bara ha det bra Kram

åse sa...

Böcker är så härliga presenter, få tumma på och vända blad, njuta av texten, sjunka ned i bästa fåtöljen och bara ha det bra Kram

Edith och Jag sa...

Så många fina presenter! Det är väl härligt att få bli lite bortskämd ibland ;)
Kram Maria

bosseliden sa...

Gidlunds bok måste jag bara läsa. Men inser att det kommer att göra ont.
Blogglandia tog mig hit via Åses fina blogg. Läste att du bott i Umeå. Det var min favoritstad i Sverige länge. Ystad ligger tvåa. Eftersom jag trivs i Y kanske den har klättrat om... :)

VisaLiza sa...

Att bli bortskämd är verkligen inte dumt. Grattis i efterskott förresten! Har samma bok liggandes på mitt sängbord. Den uppmanar till läsning men än så länge ligger pärmarna orörda. Läser istället månadens bokcirkelbok, Konsten att vara kvinna och tänker att de andra böckerna får vänta lite till!