Ett armband

Jag fick ett armband av min mormor i  present.
Jag gillar stora smycken, gärna lager på lager. Silver är favoriten.


Att jag blev glad över det här är en underdrift.
Det får bli midsommarsmycket ihop med stora ringar.

Misstänker att många går i midsommarplaner nu.
Själv har jag tårtan som uppgift så det blir en med jordgubbar
och lemon curd. Det behövs något sött efter all sill tänker jag.
Ser fram emot helgen.
Blir en bra start på semestern.

Kram Hannis
Ps. Anna.S, om vi inte hörs innan så hoppas jag att du får en
fin midsommar. Som blir precis som du vill. Kram

15 kommentarer:

Good Enough sa...

Vilket fint armband. Du kommer bära det vackert!
Tårtan är midsommaraftonens viktigaste uppgift :-)

Önskar dig en strålande och fin midsommar full av kärlek, skratt och värme.

Stor kram
M

Choices By Annie sa...

Ljuvligt armband. Här gillas också armband gärna flera samtidigt;)

Mums för jordgubbstårta och så härligt med midsommar.
Jag önskar dig den bästa av alla dagar
Kram
Annie

Mamma C sa...

Mycket armband gillas här också. Ditt som du fått var jättefint.
Kram Mamma C

Tina sa...

Många på en gång är det som gäller, den effekten är bäst! Lemoncurd ja, tror jag tar det på mackan nu hehe!

Trevlig midsommar till dig

Mina drömmars hus sa...

Underbart att starta midsommar med semester!!!!
Hur tjusigt som helst med armbandet mot din bruna arm. Det blir snyggt
Kram
AC

Kia sa...

Ett annorlunda och fint armband.
Hoppas du får en toppen midsommar med god tårta!

kram Kia

Helén i Vilrummet sa...

Å vilket fint armband! Gillar också silver. Höll på med silversmide i 6 terminer för några år sedan. Jättekul! Men idéerna tog slut. Kanske ska plocka upp det igen.

Önskar dig en underbar dag!
Kram Helén

Maria-Snickaregården sa...

Ahh vilket snyggt armband! Här gillas det också silver.
De flesta tänker mat och tårtor nu tror jag ;)
Kram Maria

tinajo sa...

Var riktigt fint! :-)

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Verkligen snyggt armband och din mormor verkar veta exakt vad du gillar:)
Låter som en perfekt tårta som du ska göra där :)
Men du.. gud så fin stolen blev som du målat i förra inlägget!! Vilken skillnad! så snyggt så det är klart du är nöjd över resultatet!
ha en fin kväll.
Kramar jennie

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej Hannis !!

Ååå..jag hinner inte med i alla dina fina inlägg. Stolarna blev ju klockrena..förstår att det är kärlek !!
Riktigt läckert armband...för mej blir det nog ett hemmagjort i bomullsgarn (design Thea) Hi hi vilken skillnad !!
Du jag gör oxå jordgubbstårta med lemoncurde...verkar modernt på ngt vis !!

En riktigt fin midsommar och underbar semester...kraaaaaam

Edith och jag sa...

Jättesnyggt armband och jättefin stol! Förstår att du är nöjd med båda.
Kram Maria

Rosenhäxan sa...

Det armbandet är ju så snyggt.
Vill önska dej en fin midsommar
Ha d bäst
Kram Gittan

Gabriella sa...

Åh vilket vackert armband! Här är en till som är smyckestokig, speciellt i armband=)
Tårtan låter ljuvligt god, mums.
Kram

Team Åsgård sa...

Jättefint armband! Jag gillar också silver.
Trevlig midsommar! / Cicki