Ett armband ska det bli

Det här är ungefär det jag tänker pyssla med på nationaldagen.
Göra ett armband.
 Jag har en uppsjö av små berlocker hemma och dom ska ju användas.
Så ska jag åka och kolla på en av vännernas hus dom har flyttat till.
Och strosa runt i trädgården.
Pälsbollen får hänga med och inspektera.

I morse var det öde ute.
Spår efter firande studenter och några få som jag mötte som var på väg hem.
Slitna men fortfarande glada.
Har man kämpat hårt ska man banne mig få fira att man är i mål också!

Kram till er/Hannis

Ps. Anna.S, hoppas att du har det bra! Kram


11 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Ser ut att bli ett fint smycke. Ser fram emot det färdiga resultatet. Ha en härlig nationaldag Kram Pernilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra aktiviteter, lite blandat. Jag ska inte göra någonting, bara koka färskpotatis. Idag är det slappvarning för jag jobbar imorgon.
Kramar
AnnaMaria

Johanna sa...

Berlocksrmband är en stor favorit, jag älskar när smycken "låter" när man rör sig:)

Hoppas det blir trevligt hos din vän och nya huset!

Önskar dig en finfin 6 juni!

Kramar Johanna

Anna Svensson sa...

Du verkar ha det lika lugnt och skönt som vi denna dag.
Må så gott!

Anna S sa...

Det ser ut att bli ett jättesnyggt armband!

Jag kom precis hem från en liten festival där min väns dotter spelade med sitt band. Helt slut nu, det blir vila resten av dagen och lite inredningssurfande.

Kram till dej!

Fröken Fräken sa...

Tack för tass- och tummehållandet! Jycken mår bra igen (förutom lite surmulenhet efter att ha blivit sövd och sånt) Låter som en fin plan för den lediga dagen, här är det lite spridda aktiviteter; måla på en väg, flytta tavlor, och så spraya lite!

Tina sa...

Fint det ser ut!
I morse var polisen på hugget med blås o koll, bra tycker jag! Snygga var de också, hehe....

Blågulkram

Good Enough sa...

Ser ut att bli ett vackert smycke. Lägg gärna upp resultatet sen.
Önskar dig en magisk nationaldag.
Kram

Ewa`s Galleri sa...

Ser ut att bli ett jätte fint armband
Ha en skön helg

Maria - Snickaregården sa...

En lugn och skön dag att pyssla med det man vill. Härligt :)
Kram Maria

VisaLiza sa...

Lagom pyssel för en ledig dag :)