På Blodomloppet

Det som började som en grå och regnig dag slutade med blodomloppet och sol.
13 500 personer var  med och det märktes.
Det var trångt kan man säga, men härligt.
Jag gillar sånt här, glada människor i alla åldrar som går eller springer.
Jag brukar springa i vanliga fall men i år så gick jag.




Om ni undrar vad hunden på bilden håller på med så körde han helt enkelt
in sitt huvud under sin kompis mage. För att få gosa lite extra. Alltså det
där huvudet blev jag kär i. Passade på att pussa lite på dom där rynkorna!

Hoppas att ni får en härlig dag/Kram Hannis





22 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Men så bekymrad den lille ser ut..det var bra att du pussade lite extra på honom !

Vilken tur ni hade med vädret då...blir ju genast trevligare med lite sol !!!

Kramar till dej

Good Enough sa...

Ser ut som ni hade en fantastisk kväll! Och vilken liten sötnos du träffade på!

Kramen

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon till dig där !

Så kul att få delta i ett sådant. och härligt att avsluta dagen med en picknick i kvällssolen !

Och så klart förstår jag dig att du inte kunde låta bli.
Härlig wowwe. Trots dom goa rynkorna så ser h så bekymmers fri.

Ha nu en god dag du med !

En varm kram från mig

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Heja Hannis, det är bra och gå också. Just nu är jag inne i en lufsperiod, mellanting av spring och gå, med betoning på gå.
Vovven blir man ju kär i, så go!
Kramar
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Glömde pelargonen. Vet inte vad den heter, satt en skylt med doftpelargon/äpple. Men den har säkert ett riktigt namn som jag inte vet.
Kramar
AM

tinajo sa...

Vilken tur att ni fick bra väder - och söööt vovve! :-)

Kia sa...

Härligt! Brukar vara en sån bra stämning på såna tillställningar.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Fröken Grön sa...

Springa är inte min grej, men sådana där arrangemang brukar faktiskt vara ganska trevliga. Inte minst picknicken efteråt! ;-)
Må så gott!
/Anna-Karin

Fröken Grön sa...

P.S. Kom gärna och ligg i min solstol i sommar! D.S.

Anci sa...

Det ser härligt ut och vilken mysig hund !!

Kram
Anci

LissenTo sa...

Förr sprang jag rätt många lopp. Nu har jag kommit igång att jogga, alldeles för mej själv. Trodde jag hade slutat :-)

Åh rynkig gullig hund!

Kram
Lissen

Helén i Vilrummet sa...

I år blir det inget blodomlopp för mig. Vi brukar gå ett gäng men i år när vi började prata om det så mindes vi alla hur frustrerade vi brukar bli av att det är så mycket folk och att man inte kan gå i sin takt. Så i år gör vi ett eget blodomlopp, tar med en fikakorg och går när inga andra går. Lämnar blod gör jag ändå.

Med det är för en god sak. Så hela dej!

Kram Helén

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg
kram Rosa

Mina drömmars hus sa...

Åh vad mysigt och stämningsfullt. Massor av glada pigga människor som förhoppningsvis är nöjda med sin insats. Åsså matsäcken efteråt. Toppenhärligt.
Kram
AC

Anna S sa...

Låter härligt! Jag gillar också evenemang och när det är många peppade och/ eller glada människor på samma plats.
Söt jycke med! Man kan inte låta bli att tycka om honom.

Kram

My everyday life sa...

Härligt även om man går, eller snarare skönare om man går. Söt hund! Önskar dig en fin kväll. Kram

Flower of Fame sa...

Så söt hunden är med alla sin små veck. Härligt att röra på sig antingen man går eller springer. Ha det bra Kram Pernilla

Sirpa sa...

Hej Hannis! Vilka härliga rynkor!:)
Vi hade här igår VårRuset men jag var inte med.
Önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa♥

Home2tiny sa...

Vilken härlig kväll o det måste varit en skön promenad. Vilken skrynklig liten sötnos. Kramisar Tina

Bara Sara sa...

Gillar också Blodomloppet! Alla kan vara med och gör man ett lag är picnickassen så himla fin! Kram Sara

Mamma C sa...

Vilken kväll ni fick. Tur att det inte var idag.
Kram Mamma C

VisaLiza sa...

Vilka härliga bilder. Man kan verkligen känna energin och glädjen. Förstår att du blev smått förälskad i vovven, en sådan lite raring. Kramar Liza