Ny vecka

Jag avslutade min helg med att äta ännu mera godsaker.
En sväng i vad jag anser vara Uppsalas finaste butik, en promenad i regnet,
diskuterande med en kreativ människa och lite nya saker till hemmet.


Och nu är det ny vecka med jobbmöte i Gävle, blodomloppet, nätverksträff
för kvinnor, syskonbarn som kommer på besök och träffa brudpar inför en 
fotografering. Roliga saker! Men av någon lustig anledning så blir det alltid
högre tempo den här tiden. Eller blir, jag väljer ju det själv men det är svårt
att låta bli när allt vaknar till liv igen. Igår konstaterade jag att det är 5 
veckor kvar tills 4 veckors semester börjar...Att jag längtar dit är en underdrift!

Återkommer imorgon med ett stycke klädställning.
Kram Hannis

16 kommentarer:

Kia sa...

Nya vecka, nya möjligheter!
Skönt med semester i antåg. Det går så fort nu! Om 3 veckor ska båten i, om 4 åker M till England på språkresa, sen har jag semester 3 veckor, jobbar 2, semster 2. Så var den sommaren över dags att planera julen. :)

Ha en toppen vecka!
Kram Kia

Sirpa sa...

Ja, helgen gick snabbt igen! Men roligt man har haft! 12 dagar och vi har sommar officiellt!
Önskar dig en fin start på veckan!
Kram Sirpa♥

tinajo sa...

Det är tokmycket att göra nu tycker jag - ända fram till sommaren. Avslutningar hit & dit för pojkarnas aktiviteter, renovering, ommålning av alla hus i området osv, osv i all oändlighet. Längtar till lugn & ro på semestern..! :-)

Petra Eriksson sa...

Åh så underbara bilder!

Le petit jardin sa...

Det är ni vi ångar på som galningar och livet sprudlar inom oss...du har ju hur mycket rolig framför dig och semestern...ja dit längtar man ju en smula.

Ser inte alls dumt ut i glaset

kram kajsa

TIDSOPTIMISTEN sa...

Underbara bilder och högt tempo men man orkar ju eftersom semester är på G och ljusare och längre dagar hjälper också till ;)

Kram Ullis

Mina drömmars hus sa...

Fem veckor bara, det låter som att den snart är här med andra ord. Jag har en förmåga att vilja skjuta fram starten av semestern varje år, vill inte att det ska ta slut.
Härlig bild, ser mumsigt ut!
Kram
AC

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej fina du !

Det är ju man ska göra ! Njuta av helgennoch likaså av det goda .
Vi hade våra fina vänner här på besök så det blev massor av både mat och fika och likaså av det goda skrattet som man behöver.
Men nu är det en vardag och man ser frammemot att få ses igen.

Visst fylls man på av energin denna årstiden.
Man vill så mycket ock kanske blir det då att man bokar upp sig. :)
Men det är ändå så skönt att fylla på med energkn och göra massa.

Det är bu en anledning att jag inte är aå Aktiv här på bloggen. Varken med inlägg eller att blogga Så jag är inte den bästa bloggvännen...

Så fina bilder du bjuder ! Allgid en fröjd att få kika in till dig här.

Ha nu en fin kväll och vecka ! Jag ska försöka lämn spår efter mig lite mer len det är ju inte lätt att hinna med det andra här hemma om man ska blogga :)
Så nu är jag igång med skrapan,penseln och till och med den gamla soffan har jag strippat klart.
Oj vilket jobb. Att dom inte kunde fuska med några srifft ;)

Ha det gott nu fina du ! Kram från mig

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det brukar bli full fart på försommaren, men tur det bara är roligheter. Ska bli roligt och se klädställningen, en sån har jag fantiserat om och ha.
Kramar
AnnaMaria

Kavallinskan sa...

Oj vad tiden går fort! Ska bli skönt med semester och bara göra vad man vill och få ny energi! Härliga bilder, ser väldigt smarrigt ut! :)
Kramar viktoria

En Vacker Vardag ♥ sa...

Ja denna tid är alltid hektisk på något vis även om man kan välja. Men man vill mycket också efter att varit inne hela vintern.
Tack för boktipset i ditt förra inlägg.
Ha det bra och ta hand om dig
varmaste kramen Lotta

vitadrömmarobusigabarn sa...

Åh vilka ljuvliga bilder
Så mycke inspiratin
Ha en jättefin dag
Kram Tina

My everyday life sa...

Låter som om du har en rolig vecka framför dig. Hoppas att allt kommer att gå bra. Längtar också till semestern. Kram

Good Enough sa...

Härligt med inspirerande saker som förgyller livet. Men man får vara extra uppmärksam när det blir många roliga saker så det inte blir för mycket. Lätt hänt när allt känns kul och spännande.
Ta hand om dig och njut av stillheten emellanåt.

Kramar Monica

VisaLiza sa...

Att äta gott hör onekligen till det goda i livet. Tror att det högre tempot hänger ihop med ljuset. Märker själv att jag bara av farten orkar mer än tidigare. Bröllopsfotografering låter riktigt spännande. Vilken ära och vilket ansvar! Kramar Liza

Nyanser av vitt sa...

Vilka otroligt vackra bilder Hannis.
Kram