Hattar

Nu håller jag på och gör lite vår/sommartema här hemma.
Hattarna har kommit fram och ska upp.
Inte för att jag använder dom på huvudet men som prydnad funkar dom.

Hörrni, nu slipper ni mig över helgen.
Jag ska ut och resa.
Har inte en aning om vart. Vet bara att jag ska ha pass med och stå färdig
klockan 16 på jobbet med en väska. Då sticker jag och 32 arbetskamrater 
iväg. Spännande som 17! Över helgen och kommer hem på söndag.
Vi behöver det här nu efter en tuff vinter och vår.

Hoppas att ni får en fin helg!
Kram Hannis

27 kommentarer:

Bara Sara sa...

Åh vilken rolig helg!!!!! Ha den bästa!!! Kram Sara

Hajan sa...

kära nån så spännande, vilken
rolig grej.

lycka till och glöm inte bort att
berätta för oss, om Din resa.

kram från Hajan

Anna Svensson sa...

Oj, spännande! Undra vart ni ska?

Ha så himla roligt!!!

Mina drömmars hus sa...

Låter så spännande! Förstår om du funderar på om du ska ta med baddräkt eller termobyxor...;)
Ha det super gött
Kram
AC

Huset nummer tio sa...

Härliga hattar. Önskar dig en ljuvlig resa vart den än bär;)
Kram
Annie

Vit dröm sa...

Men wow vilken rolig grej!! Hoppas ni får en toppenresa!!
Kram och trevlig helg!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Underbart och ut och resa
Ha en underbart fin helg
kramar Tina

Anna S sa...

Kan tänka mej att det är riktigt spännande. Trevlig resa då, vart det än bär hän. :) Kom snart tillbaka.

Kramers

Kavallinskan sa...

Ha en underbar helg!
kram viktoria

Kia sa...

Vad kul!! Hoppas helgen blir toppen!

Kram Kia

Fröken Grön sa...

Hemlig resa med pass i väskan låter superspännande! Det får du allt berätta mer om när du kommer hem. Bon voyage!
/Anna-Karin

tinajo sa...

Låter rackarns skoj - enjoy! :-)

Edith och jag sa...

En hemlig resa med jobb?! Det låter ju jättespännande! Hoppas att helgen blir toppen.
Kram Maria

En Vacker Vardag ♥ sa...

Låter väldigt spännande,väntar med spänning för att höra om ditt äventyr:)

Jag använder mandelolja från bodystore, om du är inne hos mig kollar på hudvård så finns en länk. Det går säkert bra från apoteket också men jag gillar denna glasflaska. Jag brukar även blanda i några droppar av ayurvedisk vata balanserande aromolja.

Ha det bäst!!
Kram Lotta

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Nämen så himla roligt...inte att slippa dej.. men en överaskningstripp med jobbet !!

En riktigt härlig helg.. hörs på måndag då... kraaaam

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Men så roligt! Hoppas du får en toppenhelg var än du kommer att vara:)det är du verkligen värd hördu..
Jag har aldrig haft fikonträdet inne utan haft det i växthuset som haft lite värme hela tiden. Kom just på att jag har två stora krukor i källaren med änglatrumpet och..ja? minnet du vet,jo dipladenia heter det ju hihi. Kanske ska få se lite dagsljus nu :)
Ha det så fint nu.
Kramar Jennie

Sirpa sa...

Låter så härligt! Pass o väska och på väg! Gissa om man väntar nyfiken här att vart du har varit! Hoppas du får riktigt roligt!
Kram Sirpa♥

Flower of Fame sa...

Så spännande! Hoppas ni får trevligt. Kram Pernilla

Mamma C sa...

Ja, undra vart du är nu och hoppas du har det görkul.
Kram Mamma C

VisaLiza sa...

Men såååå spännande! Önskar dig en härlig resa. Liza

åse sa...

Vilken härlig och spännande helg, ska bli kul att höra vart ni styrde kosan. Kram

My everyday life sa...

Men gud så spännande, ser fram emot att höra om din resa. Önskar att jag också blev överraskad på det viset. Kram Nina

Johanna Stålros sa...

Men så kul. Hoppas ni får det supertrevligt. Kramar

KuriÅsa sa...

Oj så spännande, undrar vart turen gick? Fortsättning följer väl? :)
Hälsn. Åsa

Rosenhäxan sa...

Gokväll Hannis. Fina hattar.
Hoppas din helg blev toppen. Kom hem i eftermiddag från Barcelona. Underbar stad.
Ha en fin vecka
Kramen Gittan

Tina sa...

Hoppas du har haft en toppenhelg!!

kramen

svart vitt och rött sa...

Hoppas att ni haft en toppenhelg! Spännande att resa men inte veta vart :-) Ha det gott!