Ett litet loppisfynd

Jag lovar och svär!
Efter den här dödskallen ska ni få slippa se dom på ett tag.
Den här ska göras om lite för den är lite för "hård".
Nu kan man ju tänka att alla skallar är hårda men jag tänkte att den ska få bli vit.
Känns lite mjukare då.
Det var den här jag sprang för i Köpenhamn, dödskalleljusstaken.


Fredag och helg igen. Jag ska vara helt ledig i helgen.
Besöka en handelsträdgård, och käka middag med en vän är det enda som är planerat.
Och fota lite här hemma så att ni får se färdiga saker också.

Skön helg till er/Kram Hannis




16 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hjääälp....den är läskig Hannis !!
Jag är för mesig för sånt där !

Ha en underbar helg..storkramen !

Lily sa...

Härligt :) Älskar döskallar..
Din helg låter underbar.
Ha det bäst
Kram Lily

Edith och jag sa...

Hu! Den tyckte jag var kuslig. Hade aldrig vågat ha en sådan hemma. Handelsträdgårdsmästare och fika med vänner förstår jag mig däremot på ;)
Ha en fin dag!
Kram Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Är du verkligen säker på att du ska måla... är det en dödskalle så är det ju. Råläckert!
Ha en skön helg Hannis
Kramar
AnnaMaria

Huset nummer tio sa...

Skrämmande läskigt snygg;)

Önskar dig en ljuvlig helg
Kram
Annie

tinajo sa...

Den var cool du - ha nu en finfin fredag! :-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej svejs
Det som ligger på brickan är en räfsa, kratta och spade i miniformat. Bara till lyst, fanns för något år sen.
Kramar
AM

Sirpa sa...

Hej! Ååå den är ju så snygg...lite läskig men jag gillar den!
Önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa♥

Flower of Fame sa...

Kan säkert bli fint om den är vit! Ha en skön dag kram Pernilla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Spooky....passar bra till dina planscher med skelettdelar...så fränt!
Ha det gott!
Kram,
Regina

Le petit jardin sa...

Härliga fredag välkommen, fast man varit ledig en dag mitt i veckan...ha en superskön helg

kram kajsa

Anna S sa...

Fin döskalle! Den kommer bli jättebra vit. Jag såg en liknande på håll på en bakluckeloppis jag var på. Men gick tyvärr aldrig fram till den och kollade närmare.
Den passar ditt hem som hand i handsken!

Hoppas du får en avkopplande helg och att solen skiner.
Kram!

svart vitt och rött sa...

Fräckt som tusan! Jag gillar´t! Snygga bilder dessutom som pricken över i:et! Svar: Hihi vad kul att man kan röra till helgen lite för dig :-) Ja, jag kommer att sälja de två inom kort. Ger mer info på bloggen snart... Kul att du gillar dem! Ha en go kväll!

VisaLiza sa...

Ljuvligt med ledighet. Tänk alla har vi våra saker som vi verkligen inte kan låta bli. Min svaghet är väskor och skor. Det går liksom inte att motstå trots mängden som redan finns här hemma i Hult. Liza

Mamma C sa...

Ha en riktigt toppenskön helg nu. Vi får hoppas på sol också.
Kram Mamma C

Rosenhäxan sa...

Hej Hannis . Ja är nog lite mesig..... En sån dödskalle skulle jag inte våga ha framme hemma.
Ha en härlig helg
Kram Gittan