Enkel klädställning

Sen tidigare hade jag en vit klädställning i metall.
Men eftersom att det behövs lite kontraster i tillvaron så bytte jag
bort den mot den här. En billig variant men lite kraftigare och framför
allt en kontrast. Står mot väggen i det jag kallar "sovalkoven".
 Favoritkläderna går i svart, grått och vitt.
 Och bredvid står den vita stolen.
Jag är nöjd!
Det känns luftigt och som att jag har yta.

Något som kan vara bra att tänka på när man skaffar en klädställning
med små hjul på ena sidan, man ska inte ta stöd på den när man är
på väg att ramla efter att snubblat på hunden. Inte alls, för då kan det
vara så att både du och klädställningen i slowmotion flyger in i väggen. 
Samtidigt som du balanserar ett glas kaffe i ena handen...
Men jag fick golven torkade i alla fall om man ska se det bra i det=))

Kram Hannis

26 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon rara du
Det kan ju vara fördel då :)
Kanske var det mening med det ;)

Så fin ! Vart hittade du denna ? :0
Är det en av dom stolarna som du fyndade nyligen ? :)

Ha nu en god dag Kram på dig

ps...hoppas att hunden inte fick varmt kaffe på sig ?

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad fint, min äldsta dotter fick en annan modell av den typen av klädställning i julklapp ;o)
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Good Enough sa...

oj oj, tur du inte skadade dig.
Väldigt snyggt blev det! Gillar att starta dagen med dina vackra bilder.
Önskar dig en fin tisdag.

kramis
Monica

Tina sa...

Heja kontraster, det gillar jag!!

kramen på dig

Huset nummer tio sa...

Så snygg klädställning och härligt med nytvättade golv;)
Önskar dig en fantastisk dag
Kram
Annie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det blev jättefint, jag tycker det är snyggt och ha kläder framme. Fin känsla med stolen bredvid, blev som en walk in closet fast walk in corner istället.
Kramar
AnnaMaria

Kavallinskan sa...

Jag tycker det är så fint att ha kläderna framme så där. Snygg klädställning..och som vanligt så bjuder du på så vackra bilder!
ha de bra!
kram viktoria

Kavallinskan sa...

Jag tycker det är så fint att ha kläderna framme så där. Snygg klädställning..och som vanligt så bjuder du på så vackra bilder!
ha de bra!
kram viktoria

Kia sa...

Ja, alltid lär man sig nått! :)
Ser lätt och luftigt ut.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Anna S sa...

En sån fin klädställning! Jag har sett en liknande på Granit.
Har alltid tyckt att det ser så proffsigt ut med en klädställning hemma.

Aj då, flyga i slowmotion in i väggen? Hoppas du och hunden klarade er från blessyrer.

Kram !

VisaLiza sa...

Låter farligt med klädställningar! Tycker lite att det ser ut som en artistloge med tanke på din vackra dam och klädställningen. Kramar Liza

Mina drömmars hus sa...

Skitsnyggt, om man nu får skriva så.....:)
Stolen är urtjusig och passar fint med klädställningen.
Ha en bra dag
Kram
AC

Nyanser av vitt sa...

Vad fint och fräscht Hannis
Kram Agneta

Sirpa sa...

Ser mycket bra ut Hannis, gillar verkligen! Balansera med kaffe i handen....hmmm:)
Önskar dig en skön kväll!
Kram Sirpa♥

Maria - Snickaregården sa...

Oj då, tur att det gick bra. Det blev fint med en svart klädställning.
Kram Maria

Rosa i huset i vitt sa...

Den var enkel och snygg
kram Rosa

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Men oj då, bra tips iallafall på vad man inte ska göra då förstår jag :) kan nästan se dig framför mig när kaffet flyger och hunden ligger där han ligger och du tar en sväng in i väggen hihi...Hoppas det gick bra iallafall:)
Härliga bilder iallafall och fint med klädställningen:)
Kram Jennie

svart vitt och rött sa...

Klädställning... det ser så coolt ut! Finfin hörna du har fixat!! Som vanligt ser jag händelserna framför mig som du beskriver så bra :-) Tur att det gick bra, och att det blev ett plus med golvet :-) Ha det gott!

Flower of Fame sa...

Fina färger. De gillar jag också. Vilken otur att allt kaffe rann ut. Fast tur att du fick fina golv sedan. Ha det fint Kram Pernilla

Linda sa...

Förstår att du blev nöjd då det är jättefint. Tycker det är härligt med vackra kläder framme men tyvärr sp har vi för litet sovrum för att ha det så.

Kram Linda

My everyday life sa...

Snygg klädställning. Fint att ha snygga kläder framme som går ton i ton. Ha en mysig kväll. Kram

En Vacker Vardag ♥ sa...

Verkligen snygg klädställning, såg rejäl ut. Vissa kan vara så rangliga.

Kram Lotta

Ewa`s Galleri sa...

Jättefin ställning
Tur att du inte skadade dig i farten ,golven går ju alltid att torka
Ha en skön kväll

Home2tiny sa...

Vi,ken tur att varken du eller vovven skadade sig. Urläcker klädställning. Har själv hela min garderob synlig så det här gillas. Kramisar Tina

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Men du då ska jag verkligen tänka på det..INTE luta sig mot klädställning med hjul och samtidigt kaffe i handen..om man inte vill ha golvet torkat förstås..hi hi ! Vilken syn..nästan lite papphammar över det hela..hi hi !!

Kraaaaam

Ellinor sa...

Vilken fin klädställning!! En av de snyggare jag sett! Och det är ju det som gör livet lättare att leva. Att se saker från den ljusa sidan!!
Kram
Ellinor