Design Canvas Varberg

Det finns så många oerhört duktiga bloggerskor och bloggare.
Som är så kreativa och skapande så jag ibland får ta djupa andetag.

Design Canvas Varberg eller bloggerskan bakom Svart,vitt och rött är
en av dom som får mig att dregla över datorn. Fy fabian vad hon kan!
Och det går ju inte att köpa allt som skapas även om man vill men när 
hon skapade dom här, fågeln och fjädern då var det kört! Helt kört! 

Dom ropade att dom skulle passa hemma hos mig...
Och nu är dom här.
På köksbordet än så länge men snart på väggen.
Japp, så kan det bli.

Tack för era fina kommentarer om Kråkan!
För mig är hon förstås det bästa som finns, hon och hennes lillebror.

Hörrni, nu är det Maj!
Nu jäklar är det vår minsann.

Kram Hannis

Ps. Anna.S, hade du en fin Valborg? Kram Hannis


7 kommentarer:

LissenTo sa...

Åh så fina, förstår att du inte kunde låta bli. Dom skulle passa så bra här hos mej också.

Du har rätt i att man förundras över alla kreativa och fantastiska bloggerskor.

Ha en fin dag
Kram

Anna Svensson sa...

Oh den där bloggen ska jag kolla in! Tack för tipset. Älskar kreativitet....
Kram

Mamma C sa...

Du är en av dessa fantastiska bloggerskor själv tycker jag. Man blir helt mållös ibland när man tittar in hos dig och du har skapat något nytt eller fixat något gammalt. Tavlorna var jättefina som du köpt. Ska titta in på denna blogg.
Ha en fin första maj, för idag så skiner SOLEN.
Kram Mamma C

svart vitt och rött sa...

Halloj! Vad paff jag blev när jag såg att du uppdaterat bloggen med mina tavlor :-) Uppdateringen syns nämligen inte i min blogglista... och jag kikade in till dig för att spana in projektet med lastpallarna som du gjort :-) Jag har ett sådant projekt på gång eventuellt, fast till altanen :-) Tusen tack för dina fina kommentarer om mina målningar!! Ha en go 1:a maj!

Kia sa...

Ja, hon är bra! Har gjort fina namntavlor till mina tjejer.

Barn är härliga på det sättet, de lever i nuet och är ganska okomplicerade. Läskigt att det gick så långt, att du blev så sjuk! Men tur att du återhämta dig.

Japp, ett år har gått sen förra hattparaden. Tiden går fort när man har roligt! : )

Kram Kia

Anna S sa...

Åh! Så fina bilder! Skulle passa hemma hos mej med. :) Kul att du fick tag på dom! De kommer definitivt att passa hos dej.Du har säker smak.

Tack, jo Valborg var helt OK. Har träffat min barndomsvän och ätit ute,promenerat i solen och fikat hans kanelbullar med kaffe på en gräsplätt. Riktigt trevligt att se honom igen.Det var några år sedan vi umgicks.

Hoppas du får en fin fredag och helg! Japp, ingen mer snö nu, det vore nedrigt. ;) Och en chock.

Kram tillbaks!

Johanna / Fru form o fix sa...

Verkligen fina bilder!!