Baksidan

Temat på fotoutmaningen är baksidan.
Fram till igår kväll hade jag inte en aning om hur jag skulle fixa en bild 
till det temat men sen satte jag mig och skulle börja kolla bilderna från
dagens fantastiska karneval. Och hittade den här och det blev bidraget.
En häftig baksida i mina ögon.
Solen skiner, trummor som dundrar fram takter så att du bara måste skaka rumpa.
Människor som applåderar, dansar och har magiska dräkter på sig.
Igår var det kulturernas karneval i Uppsala.
Mångkulturellt, barn och vuxna i alla åldrar som bara njöt av glädje.
Det var härligt att vara där!

För att se flera bidrag så klickar ni här och här
Kram Hannis



16 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Det var ett häftigt bidrag. Ha det bra! Kram Pernilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Helt klart en häftig baksida. Även första bilden i förra inlägget, så snyggt med det blonda håret till batiktopen.
Kramar
AnnaMaria

SoF sa...

En något lättklädd baksida. ;)

Jättefint fångat och fotat av dig - härliga färger och med lite humor också.
Hennes "benföring" ser ju lite kul ut när rörelsen blivit fryst i en stillbild just i det momentet.

Skön söndag!

Karin sa...

Ja det var en bra bild och helt klart en baksida :) Ha en bra söndag Karin

åse sa...

Vilken härlig tolkning av dagens tema. Kram

My everyday life sa...

Heja ditt bidrag! Gillar det skarpt, ja inte rumpan utan bilden ;) Härligt med karneval. Själv skulle jag ALDRIG gå runt sådär, det vore ingen vacker syn ;) Kram Nina

Hanna sa...

Häftig.
kram
Hanna

Ewa`s Galleri sa...

jättehäftig bild ,kunde inte bli bättre till det temat
Och mingelfesten såg verkligen mysig ut också
Ha en skön kväll

Rosa i huset i vitt sa...

häftig bild
kram Rosa

svart vitt och rött sa...

Vilken cool bild! Karnevalstämning!!

Elna sa...

Gullig baksida, hoppas hon inte frös rumpan av sig. Ha en fin start på veckan.

Kramen

Mamma C sa...

En helt klart toppenhäftig baksida du knäppt.
Kram Mamma C

Edith och jag sa...

Vilken häftig bild! Underbara färger och klädsel. Själv hade jag aldrig någonsin vågat visa min baksida på det sättet ;)
Kram Maria

Edith och jag sa...

Förresten, du har helt rätt i att det inte finns något som heter för gammal. Jag lär nog ställa mig i rapsfältet med kameran igen ;)
Kram Maria

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

ja det var väl en bra baksida! vad mycket kul du hittat på i helgen:) tjejmingel, gos med barnen och så blodomloppet innan dess. Jag säger detsamma till dig, att man inte lär sig att man ska sova de där timmarna som man brukar annars blir det oftast inte bra till slut..
Ha en fin start på veckan imorgon.
Kram Jennie

Kavallinskan sa...

Det va en bra och rolig tolkning! :) Oj vad jag har missat många fina inlägg hos dig!
kram viktoria