Men en fondvägg igen!

Den här gången i köket.
Gjorde klart den här innan påsk och blev nöjd igen.
 In med kontraster

Inga gardiner för nu är det vår!
Köket är litet och gardiner tar en del luft känns det som.
Att låta väggen vara vit och utan gardiner såg bara halvfärdigt ut.
När jag målade väggen svart såg det mera klart ut på något sätt.
Vet inte om ni förstår vad jag menar.

Så nu ska jag bara få till det med möblerna också.
För jag har ju råkat förstöra bordsskivan jag gjorde...
Med betong, eller vatten från betong.
Så kan det gå till här=))

Kram Hannis


17 kommentarer:

Bara Sara sa...

Det mörka ramar in ditt fönster jättefint! H en bra dag! Kram Sara

Vit dröm sa...

Åh det blev superfint! Gillar lampan :)
Ha en bra dag!
Kram Anna

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Det är spännande hos Hannis...alltid något projekt på gång !! Snyggt med kontraster..fondväggen kommer fram mer oxå utan gardiner..bra jobbat !!

Kramen till dej.

En Vacker Vardag ♥ sa...

Oj vad du har pysslat sen jag var inne hos dig,jag gillar lampan och vad fin din betongbyst blev i ditt tidigare inlägg.

Ha en bra dag!!

Kram Lotta

Vita små hjärtan sa...

Så läckert!!!! Inte behövs gardiner heller!
Ha en fin onsdag, solen skiner på oss här i Närke!
Kram Agnetha

millandante sa...

Åhhhh vad fint!!! Jisses vad du inspirerade mig nu!! Vill måla direkt, precis likadant! Måste bara bestämma i vilket rum... härligt!!

Varm kram du inspiratör

svart vitt och rött sa...

Så fräckt!! Det svarta blev ju kanon som fondvägg! Visst är det som du säger, att det blir liksom mer färdigt! Ha en go dag!

tinajo sa...

Schnyggt - gillar fläkten också! :-)

Kia sa...

Skit snyggt om jag får säga så!
Behövs inga gardiner. Jag har inga, vill ha in ljuset.

Ha en toppen dag!
kram Kia

pysseltanten sa...

Fattar precis vad du menar ;) :) O snyggt blev det!
Kram Git

Huset nummer tio sa...

Helt ljuvlig blev väggen, det är kanske det som är lösningen till min gardinfobi. Måla en fondvägg precis vid fönstret;) Ja ja vi får allt se vad Mr D säger om den saken;)

Önsakr dig en ljuvlig kväll
Kram
Annie

Mamma C sa...

Super snyggt och inte behövs det några gardiner.
Kram Mamma C

Ellinor sa...

Jag förstår att du är nöjd. Fattar precis vad du menar att det känns mer färdigt med en kontrast. Blir ju som gardiner, typ!
Lycka till med möbleringen!
Kram
Ellinor

LissenTo sa...

Vilket djup, det blev i rummet, mycket snyggt. Förstår din förnöjsamma känsla.

Åh nu blev jag lite sugen. Men har köksluckor som är första prio.
Men ska komma ihåg din fondvägg.

Kram
Lissen

Min plats i solen sa...

Så fint det blev Hannis och vad skönt att det inte bara är jag som skippar gardiner i vissa fönster för ljusets skull. :)

Du har alltid spännande projekt på gång och du anar inte vad du inspirerar. :)

Kram på dig

Sirpa sa...

Hej! Det är så konstigt att svart är ALLTID fint!
nskar dig en skön torsdag!
Kram Sirpa♥

Anna S sa...

Så himla snyggt! Förstår absolut vad du menar med att det såg halvfärdigt ut med bara vitt. Jag är väldigt förtjust i vitt men kanske skulle våga mej på en fondvägg vid fönstret.
Jag gillar allt hemma hos dej och hur du kombinerar saker. Vi har lite samma inredningssmak tror jag.
Det ruffa lite råa.

Kram!