Kroksta Gård

Idag ska jag på premiär.
Hos systrarna jag skrivit om tidigare.
Dom här tjejerna kör en nystart på sitt Bed and breakfast.
Det är inte ofta som jag gör reklam här men den här miljön, tanken bakom, att 
gå runt bland rum som väcker en lust att stanna kvar är helt klart värd reklam!
Tjejerna som driver det här är dessutom jordnära, mjuka och oerhört trevliga.
Deras sida hittar ni här




Allt är återbruk eller saker som funnits i familjen.
Rummen är döpta efter familjemedlemmar.
Höns som går fritt, får och några kor.
Ren njutning!
Så åker ni igenom Uppsala eller ska stanna ett par dagar.
Stanna till här.
Tar dessutom bara 20 minuter med buss eller bil in till city.

Det ska bli oerhört kul att följa dom och se vart det här tar vägen.
Jag tvivlar inte en minut på att dom kommer att lyckas!

Nu skiner solen.
Äntligen!
Kram Hannis


8 kommentarer:

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Ser jättemysigt ut, och vilka fina bilder du tagit där!

Flower of Fame sa...

Ser härligt ut! Är själv på spa i Tylösand njuter i fulla drag . Härliga bilder du tar! Ha en fin lördag! Kram Pernilla

Rosa i huset i vitt sa...

kikar in och önskar dig en trevlig helg
kram Rosa

Good Enough sa...

Vilket underbart ställe! Och vilken fantastiskt tur med vädret! Hoppas du hade en underbar, inspirerande och mjuk dag!
Kram

En Vacker Vardag ♥ sa...

Vilket underbart ställe, där skulle jag trivas!!

Ha det gott!!
Kram Lotta

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

så mysig miljö och det låter verkligen jätte fint!
Jag önskar dom lycka till och att det går riktigt bra för dom:)
Ha en fin kväll.
Kramisar Jennie

Mina drömmars hus sa...

Ser helt underbart ut. Hoppas dom får mycket gäster och det tror jag att dom får.
Så vackra bilder du fotat.
Ha en skön söndag
Kram
AC

LissenTo sa...

Så modigt och härligt att öppna eget. Hoppas att dom lyckas och med dina fina bilder kanske fler kommer och bor där.

Vacker miljö och ska jag bo i Uppsala, så är det något att komma ihåg